۷۷۰۲۲۹
۲۴ نظر
۵۰۰۵
۲۴ نظر
۵۰۰۵
پ

پنجره پرسپولیس را فیفا بست پنجره استقلال را آقایان!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را فیفا بست، پنجره نقل و انتقالات استقلال به لطف عملکرد آقایان عملا بسته شد!

خبرگزاری مهر: هادی طباطبایی اظهار داشت: بعد از آن که یک مصاحبه تند انجام دادم و حرف دل میلیون ها هوادار استقلال را در آن بیان کردم، بعضی از دوستان و پیشکسوتان مرا متهم به سهم خواهی در استقلال کردند. در حالی که همه این دوستان یا خودشان منافعی در باشگاه داشتند و یا بعد از مصاحبه علیه من پست گرفتند. خدا را شکر که مصاحبه من و موضع گیری آنها باعث شد تا بعد از سالها به حق و حقوقشان هم برسند.

وی افزود: بعد از مصاحبه من تازه در باشگاه یادشان افتاد که اگر منصورخان و ناصرخان در میان ما نیستند، خانواده‌ آنها هستند و به سراغشان رفتند و دلجویی کردند که باز این جای شکر دارد. شنیده‌ام قرار است به دیدار خانواده مرحوم مظلومی هم بروند. امیدوارم این سنت پسندیده ادامه پیدا کند و بعد از آن به دیدار خانواده مرحوم احدی هم بروند. زنده یاد احدی در زمان حیاتش هم مظلوم بود و بعد از مرگش هم خیلی زود از یاد همه رفت.

سنگربان پیشین آبی‌ها تاکید کرد: مرا متهم کردند صحبتهایم علیه استقلال بود و فضا را ملتهب کرد. اما واقعا اینگونه نبود و من فقط حرف دل ده ها میلیون هوادار را زدم تا باشگاه را از رفتن به بیراهه منع کنم. انتظار ما از تیمی که فصل قبل را مقتدرانه به پایان رسانده این بود که فصل جدید را هم مقتدرانه آغاز کند که اینگونه نشد.

طباطبایی ادامه داد: گناه ما چه بود که پرسپولیس تخلف کرد و پنجره نقل و انتقالاتش را فیفا بست؟ چرا اتفاقاتی افتاد که استقلال هم به موازات پرسپولیس عملا بازیکن نگیرد؟ اگر پنجره پرسپولیس توسط فیفا بسته شد پنجره استقلال با عملکرد آقایان بسته شد و زمانی پنجره نقل و انتقالات استقلال عملا باز شد که صبر هوادار در پایان بازی هفته نخست تمام شد و در ورزشگاه آزادی شعار دادند.

پیشکسوت آبی ها در ادامه بیان داشت: در فوتبال ایران رسم بر این است که هر مدیری می‌آید تقصیرها را بر گردن مدیر قبلی می اندازد. سئوال من این است که آیا آقای فتحی قبل از مدیرعاملی در استقلال عضو هیات مدیره بودند یا خیر؟ پس ایشان هم در تصمیم گیری های باشگاه دخیل بودند مگر آن که هیات مدیره این باشگاه نمایشی بوده باشد.

ملی پوش سابق آبی پوشان تاکید کرد: در مورد سوپرجام مجموعه مدیریتی استقلال تصمیم گرفت و حالا هم برای راضی کردن افکار عمومی بحث شکایت را مطرح می کنند. شکایتی که بعید است به نتیجه برسد.

وی در خاتمه تاکید کرد: بعضی از طلبکاران که آمدند و مذاکره کردند و تسویه حساب کردند، عنوان داشتند به خاطر فلان فرد طلبمان را بخشیدیم. ای کاش لااقل می گفتند به خاطر نام استقلال یا هوادارانش این کار را کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامان

      اخه پا پرانتزی احمق گرفتن 20بازیکن یعنی پنجره بسته؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم واسه ما ادم شده ...پرانتزی

      • مجید

        هادی طباطبایی یکی از با اخلاق ترین بازیکن های ایرانه.حرفش هم درسته خدایی

      • امیر

        خفه شو لنگی کثیف هادی حرف دل هوادار واقعی را زد

      • بدون نام

        سامان چراخودتو به نفهمی زدی.

      • ایرانی

        انتقاد کن اما توهین نه آقای با شعور...

      • صابر

        هههههههههه پا پرانتزی خوب اومدی
        دمت گرم

      • بدون نام

        اسکل اونی هست که نمیدونه استقلال به دوتا بازیکن نیازداشت نه بیستا وحفظ ستاره های خودش

      • بدون نام

        به جان خودم شما پول داران یه چیز توپ میزنی که هرروز مغتو هنگ میکنه اخه احمق کسیه ۲۱ بازیکن گرفت از اسیا تا اروپا و افریقا وزیر احمق ۵۰۰ هزار ارز دلار دولتی داد بازیکن گرفت دیگه چمیخوای چرا نمیگی شفر چیزی بارش نیست فقط داره پول مفت میگره درود بر برانگو بدونه مهونه سرش تو کار خودش مثل شوفر تراکتور هر روز یه بهونه نداره

      • بدون نام

        منطق لنگی!!!

      • بدون نام

        بی شخصیت بی تربیت

    • یه پرسپولیسی متعصب

      هی کیسه حق توهین به پرسپولیسو نداری عرضه داری
      افتضاحات آسیا تونو جمع کن

    • بدون نام

      ههههههههههه معلومه کیسه کشا خوب درسی بهت دادن که مجبور شدی علیه پرسپولیس چرندیات بلغور کنی تا شاید دلی بدست آری ههههه ولی صد حیف که صداقتت رو به باد دادی

    • سیاوش

      جو گیر شده !!!
      داره شر و ور به هم می بافه
      مگر هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس یکی بوده که اگه پنجره
      نقل و انتقال پرسپولیس بسته شده چه ربطی به ناکارآمدی آقایان مفنگی اس دق لال داره
      پا پرانتزی ،،،
      لطفا پرانتزت رو ببند و خاموش،باش

    • بدون نام

      احتنالا مثل مظلومی به تو هم قول یه پست دادن که منتقد نباشی. و چه خوب که از کوبیدن پرسپولیس شروع کردی

    • محمود

      خیلی عجیبه این همه بازیکن گرفتید. منتهی بزار مشکله نفر گرفتن استقلال را من بشما بگم همه ساله پرسپولیس با هر کس صحبت میکرد استقلال با یه ترفندی آنها را میگرفت متاسفانه امسال پرسپولیس این خدمت را نتوانست به استقلال بکنه شما ببخشید اقای طباطبایی.

    • بدون نام

      یک نفر عاقل و بالغ پیدا نمیشه که فهم و شعور داشته و به عالم و ادم نتازه .چرا نتیجه نگرفتن استقلال را گردن این و اون میندازید !!!! فهم مردم بالاتر از شما شل مغزها هستش پس الکی سفسطه ممنوع

    • sss

      لنگی ها باید هنوز که هنوزه از شدت حسادت به هادی خان بترکند.آه وحسرت به دل می مونید از اینکا یه دروازه بان خوب نداشتید وندارید ونخواهید داشت.

      پاسخ ها

      • مسعود

        الآن بهترین دروازه بان تیم ملی وآسیا سرورتون بیرانونده!!

      • بدون نام

        احمق بی ادب مگه پاپرانتزی چه خری هست که حسرتش را کسی بخوره . واقعا افراد احمق و نفهمی مثل شما که فقط احساسی حرف میزنید و از عقل و شعور بهره ای نبرده اید باعث بدبختی کشور شدید و مثل عروسک خیمه شب بازی میمونید

      • بدون نام

        ی عده ادم عقده ای امثال مظلومی و طباطبایی و.... برای گرفتن پست و مقام ، شعور و انسانیت و درک و فهم را به طور کل فراموش میکنن .ننگ بر شما که به خاطر مقام حرفهای واهی و تفرقه انگیز میزنید و ننگ بر اون افرادی که نسنجیده به هموطنانشون توهین میکنن واقعا که جرم احقهای بی مخ بیشتر از اوناست

    • مسعود

      ....استقلال مدیریتش بی‌عرضه بود وبازیکن پرتغالی مصدوم رو بصورت پیامکی باقرارداد 450هزاردلار باهاش قرارداد بسته بدون حتی یک ثانیه بازی حالا باید پولشو بده، این حماقتها چه ربطی به پرسپولیس داره؟؟؟
      الان هم 20 تا بازیکن ازسرتاسردنیاگرفته ونه تنهاپنجره اش بسته نبود بلکه دروازه اش هم بازبوده!

    • سیاوش

      هی کیسه 15.26 دقیقه
      اتفاقا با خواهر و مادر تو شدن 19تا و بیستمین نفرش هم خود تو هستی .ترنس مخنس و بی بوته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر سیاوش عزیز گل گفتی . جواب ادمهای احمق و بیشعور همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج