۷۷۱۳۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هر نیمه یک گل برای قرمزها؛ دو قلوهایِ برانکو

 پرسپولیس حضور دوباره در رده دوم جدول را بیش از هر چیز، مدیون مصدومیت کمال و رسن و تغییرات اجباری برانکوست.

وبسایت نود: پرسپولیس حضور دوباره در رده دوم جدول را بیش از هر چیز، مدیون مصدومیت کمال و رسن و تغییرات اجباری برانکوست.

فصل پیش قرار بود گادوین منشا، جای علیپور را در ترکیب اصلی پرسپولیس بگیرد و زوجی رویایی با مهدی طارمی بسازد. آرزویی که محقق نشد و منشا حتی بعد از محرومیت طارمی هم نتوانست جای ثابتی در ترکیب پرسپولیس پیدا کند.

برانکو به نعمتی جلوتر از امیری و احمدزاده، اعتقاد بیشتری داشت اما ادامه نیمکت نشینی او در فصل جدید، به یک علامت سوال بزرگ در پرسپولیس تبدیل شده است.

پرسپولیس این فصل در بیشتر بازی‌ها، با یک مهاجم بازی کرده و سیامک نعمتی، نزدیک به علیپور در خط حمله حضور دارد. برانکو با وجود نمایش نه چندان خوب تیمش در خط حمله و ناکامی رسن و عالیشاه در موقعیت‌سازی، حاضر نشده زیاد به منشا اعتماد کند و در دقایق کمی، از زوج علیپور و منشا در خط حمله و سیستم دو مهاجم هدف در ترکیبش استفاده کرده است.

با این حال، آمار پرسپولیس در این فصل نشان می‌دهد که پرسپولیس، فقط زمانی خطرناک بوده که علیپور و منشا کنار هم در خط حمله حضور داشته‌اند.

تا قبل از بازی دیشب پرسپولیس و نساجی، تنها مسابقه‌ای که منشا بیشتر از ۳۰ دقیقه در ترکیب بود، به مسابقه با فولاد مربوط می‌شد که مصدومیت زودهنگام کمال کامیابی‌نیا برانکو را مجبور کرد منشا را به زمین بفرستد.

پرسپولیس در آن مسابقه، سه گل زد و بهترین برد فصل را بدست آورد. دیشب هم پرسپولیس بخاطر مصدومیت رسن، با دو مهاجم و زوج علیپور و منشا وارد زمین شد و با زدن دو گل به نساجی، روزهای ناکامی‌اش را تمام کرد.

در ۶ بازی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر، ۳۱۸ دقیقه تیم برانکو بدون زوج علیپور و منشا، یعنی با یک نفر از آن‌ها بازی کرده است. پرسپولیس در این ۳۱۸ دقیقه، دو گل زده و دو گل خورده و نتوانسته آمار خوبی به جا بگذارد.

با این آمار، پرسپولیس حتی نمی‌توانست در نیمه بالای جدول حضور داشته باشد. در طرف مقابل ۲۲۲ دقیقه، علیپور و منشا در زمین کنار هم بوده‌اند. دقایق کمتری که پرسپولیس در آن ۵ گل زده و حتی یک بار هم گل نخورده است. شاید رتبه دوم جدول را تیم برانکو بیش از هر چیز، حاصل همین دقایق باشد.

فعلا سرمربی پرسپولیس، علاقه‌ای به تغییر بازیکنان و بازگشت به سیستم لوزی لیگ شانزدهم ندارد اما این روند زوج منشا، می‌تواند نظر او را عوض کند. برانکو نشان داده سخت تغییر نظر می‌دهد اما اگر پرسپولیس با زوج علیپور و منشا به گلزنی پرتعداد ادامه دهد، سرمربی هم آماده یک فرصت جدید به آن‌ها خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دنیا

      کیسه حقیر بدو تا برسی به سرورت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج