اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۱۸۵۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قنبرپور: می‌توان الدحیل را شکست داد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رقیب سرسختی داریم اما با بازی هوشمندانه و حمایت هواداران می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

خبرگزاری فارس: مصطفی‌ قنبرپور درباره پیروزی تیم پرسپولیس مقابل نساجی گفت: خوشبختانه همه کسانی که بازی ما را دیدند اتفاق نظر دارند که ما خوب بازی کردیم و تیم ریشه‌دار و پرهوادار نساجی را شکست دادیم اما این بازی برای ما دیگر تمام شد و الان به بازی با الدحیل فکر می‌کنیم که روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وی درباره تمرینات تیمش برای بازی با الدحیل هم اظهار داشت: ما از روز پنج‌شنبه تمرینات خودمان را برای بازی با الدحیل آغاز کردیم و بازیکنان و مربیان خیلی شاداب برای این بازی تمرین می‌کنند. این را هم بگویم که ما با بردی که مقابل نساجی بدست آ‌وردیم با روحیه خوبی به مصاف الدحیل خواهیم رفت. بازی هوشمندانه‌ای مقابل نساجی انجام دادیم و توانستیم از سد حریف خود بگذریم و باید روز دوشنبه هم فارغ از یک بازی احساسی و با هدف بازی کنیم تا بتوانیم حریف قدرتمند قطری خود را شکست دهیم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره حضور هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی افزود: ما هواداران فهیمی داریم که همیشه در بهترین وضعیت ما را تشویق می‌کنند و حضور آنها می‌تواند بسیار موثر باشد البته هواداران پرسپولیس هرگاه که به وجودشان نیاز بوده در بهترین حالت از تیم حمایت کردند و حضور آنها می تواند دلگرمی مضاعفی به بازیکنان بدهد.

قنبرپور در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای پرسپولیس قائل هستید که بتواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، افزود: کار واقعا سخت است اما ما هم با همه شرایط آشنا هستیم. تیم قطری حریف بسیار سختی است اما می‌شود آنها را شکست داد به شرطی که دچار حواشی بازی و جوسازی قطری‌ها نشویم و با حمایت هواداران ، تدبیر کادر فنی و بازی هوشمندانه بازیکنان بتوانیم الدحیل را شکست داده و راهی مرحله بعد شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • به توچه

      مدیر این قسمت مرد باش آخه چرا اخبار ی را که خودت دوست داری. را فقط چاپ میکنی یادته ی روز بهت گفتم گند شو در آوردی دیگه همه اینو میگن واقعا که شعور خوب چیزی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج