adexo3
۷۷۲۲۰
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیح درباره خبر مداح ۱۸۰ میلیون تومانی

کافه سینما خبری به نقل از یک نویسنده اصول گرا منتشر کرد که در آن، بدون ذکر نام خبر از دریافت مبلغی مابین صد و سی تا صد و هشتاد میلیون تومان از سوی یک مداح برای اجرای مراسم در شهر قم داده شده بود.

کافه سینما: کافه سینما خبری به نقل از یک نویسنده اصول گرا منتشر کرد که در آن، بدون ذکر نام خبر از دریافت مبلغی مابین صد و سی تا صد و هشتاد میلیون تومان از سوی یک مداح برای اجرای مراسم در شهر قم داده شده بود.

فرد محترمی که خود را از مسئولان هیأت خادم الرضا (ع) معرفی کرده، (که البته اسمی از این هیات در اصل خبر کافه سینما نیامده)، دقایقی بعد از انتشار خبر، با ارسال توضیحی در قالب یک کامنت، پای این پست، پرداخت این مبلغ را رد کرده، و توضیحی در این باب ارائه کرده‌اند:

با عرض سلام خدمت مدیریت محترم سایت کافه سینما

بدینوسیله اعلام می دارد خبر ذکر شده توسط فرد مذکور، از اساس کذب محض بوده و چنانچه هیأت خادم الرضا (ع) قادر به تأمین چنین مبالغی بود، بی‌شک برای خود حسینیه‌ای مهیا می‌ساخت و مراسمات خود را در ورزشگاه برگزار نمی‌نمود!

ذاکر با اخلاص اهل بیت، جناب آقای جواد مقدم که تاکنون از تمام حاشیه‌ها فارغ بوده‌اند، به دلیل استعداد و تلاش خودشان توانسته‌اند بحمدالله هزاران جوان را به مجالس اهل بیت بکشانند و آنها را با مفاهیم عاشقانه در ارتباط با اهل بیت علیهم السلام، انس دهند و از همین روی نیز همواره مورد حسادت عده‌ای خاص بوده‌اند.

کسانی که اینگونه مجالس را وقیحانه با مجالس لهو و لعب غربی مقایسه می‌کنند و بدون آنکه حتی یکبار در آنها شرکت کرده باشند، چشم‌های گریان و حال معنوی عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در اثنای اینگونه سینه‌زنی‌ها را انکار می‌کنند، خود باید در آن دنیا پاسخگوی امام حسین (ع) و نوکران‌شان باشند.

همانطورکه چندین مرتبه در خود هیأت اعلام شد، جناب آقای مقدم توسط یک بانی شخصی به قم دعوت شده‌اند و به هیچ عنوان چنین مبالغ هنگفتی را دریافت ننموده‌اند.

خواهشمند است با توجه به انتشار این خبر در این سایت، پاسخ ذکر شده را منتشر فرمایید.

باتشکر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مداح فقط:
      عــــــبــــــــد الـــــــرضـــــا هـــــــلالــــــــی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای هلالی واسه 2 شب 7 میلیون پول گرفته

      • بدون نام

        شما واقعا فکر کردی بقیه مداحا (مثل کریمی، مقدم، سیب سرخی و....) پول نمی گیرن؟؟!!

    • چهار سوق

      منم شنید هبودم 150تومن گرفته
      ولی خدایی هر کی داره گوشه کنار در مورد این جلسات حرف میزنه یک بار شرکت کنه بعد اگه خواست تعریف کنه اگرم بدش اومد بد بگه

    • محمد

      ای کاش اگه تا محرم سال دیگه زنده بودیم ، به جای زنجیر زدن ، زنجیری را از پای کسی باز کنیم . به جای سینه زدن ، سینه دردمندی را از غم و اندوه و آه پاک کنیم . بجای اشک ریختن ، اشکی را از چهره مظلوم و مغموم و یتیمی پاک کنیم . اگه خدا توفیقمون بده که این کارها را انجام بدیم ، فکر کنم بیشتر مورد قبول آقامون امام حسین قرار بگیره و کمتر هم به غیبت و تهمت آلوده بشیم . انشا الله

      پاسخ ها

      • محمخد حسن

        اینکه بجای سینه زدن و اشک و ... آن کارها رو بکنیم درست نیست. اگر اینطور بود بزرگان و ائمه (علیهم السلام) باید یک قطره اشک هم می ریختند. در حالیکه توصیه های زیادی به عزاداری برای ان حضرت داریم.
        پس درست این است که بگوییم: در کنار سینه زدن و اشک ریختن آن کارهای خوب دیگر را هم انجام دهیم که سیره و روش اهلبیت (علیهم السلام) هم همین بوده است.

    • بدون نام

      مداحهها معمولا ادای خوانندگان لوس آنجلسی درمیارن و هیچ نوآوری ندارن. جواد مقدم ا این دست مداحانه. بعضیهاشون هم مثل ارضی و حدادیان به فحاشی و بددهنی معروفن

    • ماریه

      همشونم اینطور نیستن . بعضی ها خیلی قشنگتر از این معروفها میخونن ولی اسمی نشدن . مثلا مهدی سروری من چند بار دعای کمیل و ندبشو از تیوی دیدم نمونش همین جمعه گذشته ،خیلی صدای گرمو قشنگی داره ،سی دی هاشم دیدم سینه زنی شم سنگین و قشنگه

    • ستاره

      مداح فقط مداحان خوزستانی و جنوب کشور مانند آقایان : فخری - کویتی پور - نبوی

    • بیدار باش

      جواد مقدم 150 ملیون گرفته یا 180 ملیون یا هیچی من فقط یه حرف دارم
      کاش مسئولین رسیدگی کنند ببینند این فردی که هزینه را متقبل شده کیه لازم هم نیست که جایی پخش کنندولی فقط ببینن این پول از کجا میاد من تو مراسم ها شرکت کردم و مراسم هیات خادم الرضا به هیچ عنوان عزا نبود و خیلی شاد و خوب بود مخصوصا روزهای آخر که با یه ال سی دی بزرگ پشت سر مداح و میکس و فیلم برداری با رقص نوری که تو ال سی دی پخش میشد یه حس خیلی خوب(پارتی) به آدم دست میداد فقط من ناراحت بودم که چرا تو محرم همچین مراسم هایی میزارن کاش تو مواقع دیگه غیر از عزا ی ابا عبدالله ایشون میومدن که ما هم با اکراه تو مراسم شرکت نکنیم و راحت باشیم.
      برای از بین بردن عزا و ماتم اباعبدالله لازم نیست عزا را انکار کنیم روش عزا رو عوض میکنیم این عبارت یکی از وهابیان قبل از محرم بود و برای آنها 1 ملیارد و 2 ملیارد هزینه که چیزی نیست چرا این فرد خیر به مداح دیگه ای پول نداده که بیاد اصن این شخص کیه؟

    • بدون نام

      برو خجالت بکش، کسی که مجلس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام رو پارتی بدونه، باید بره از مادرش سوال کنه... چی کاره بوده، من شرکت هم کردم در مراسم خادم الرضا اشکم ریختم برای امام حسین علیه السلام با همه نکران، تو برو بی حیا که مجلس حضرت رو با چیز دیگه اشتباه گرفتی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج