اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۲۸۷۶
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

سیزده نفر و هشتاد هزار؛ امیدوارتر از همیشه

محرومیت سه ماهه مهدی طارمی برابر شد با محروم شدن پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات و از دست دادن آقای گل دو فصل پیاپی.

آی‌اسپورت: محرومیت سه ماهه مهدی طارمی برابر شد با محروم شدن پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات و از دست دادن آقای گل دو فصل پیاپی. محرومیتی که همه را شوکه کرد و انگار آغازی برای مشکلات پرسپولیس بود. کم کم شروع شد اما خیلی آرام.

لیگ هفدهم با تدبیر برانکو به خوبی و با بالا بردن کاپ قهرمانی به پایان رسید. باخت در شهرآورد انگار آغاز فاجعه‌ای نه چندان دور بود؛ فاجعه‌ای که ریشه‌اش شاید آن دلسوزی‌های نا به جای بعضی‌ها بود؛ دلسوزی‌هايی که پرسپولیس را در اوج و در آستانه هت‌تریک قهرمانی محروم کرد.

سیزده نفر و هشتاد هزار؛ امیدوارتر از همیشه

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هواداران انتظار ماندن بازیکن‌های خوبشان را داشتند و کم کم چالش وفاداری به راه افتاد؛ چالشی که می‌توانست میزان غیرت و تعصب را به پرسپولیس نشان دهد. چالشی که باعث شد سید جلال چشم‌بسته و بی هیچ ادعایی بماند، بیرانوند با تمام پیشنهادهای خوبش بماند اما انگار این چالش سد راه فرشاد احمدزاده برای رفتن به تیم دهم لهستان نشد.

سد راه ترقی محرمی نشد، سد راه امیری نشد. ۱۳ بازیکن، لیگ هجدهم و حمایت هواداران تنها دارایی‌های برانکو برای جدال با رقبای لیگ و قوی‌ترین تیم‌های آسیا.

آغاز لیگ با برد و بازی نسبتا زیبایی توانست حمایت هواداران را بیشتر از همیشه کند. هرروز به آغاز لیگ قهرمانان آسیا نزدیک و نزدیک‌تر مي‌شديم. هیجان و استرس بیشتر از هر زمانی احساس مي‌شد. صدای بازی‌های کوبنده رقیبمان گوش‌ها را کر می‌کرد و نتایج درخشانش جلو نفس کشیدن را می‌گرفت اما هرگز در صحبت‌ها و چهره‌های هواداران سرخ چیزی به اسم ناامیدی دیده نشد.

اميدها زنده و هیجان هرروز بیشتر از دیروز بود. افت کیفی و نتایج پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری استرس را تشدید می‌کرد اما امیدها هنوز پررنگ بود.

با یک مساوی در لیگ به مصاف بازی با الدحیل رفتيم. بازی هیجانی، لذت‌بخش، امیدوار کننده و شاید خط و نشانی برای بازی برگشت در جهنم هشتاد هزار نفری آزادی. بازی‌ای که به وضوح هم‌دلی جسورانه سربازان سرخ را دیدیم ولی به دلیل انبوه مشکلات پرسپولیس و یا شاید استرس بازیکن‌هایمان که در چهره‌هايشان موج می‌زد، باخت خفیف به یکی از قدرت‌های آسیا را رقم زد.

در کنار هشتاد هزار نفر هوادار پرشور و تشویق بی‌نظير آنها می‌توانیم با پیروزی قدرتمندانه‌ای به راحتی و همراه با لذتی بی‌پایان راهی نیمه نهایی شویم و همچنین می‌توانیم شاهد جشن باشکوه و عظیمی در ورزشگاه بزرگ آزادی باشیم. به امید حضور پرشور و همه‌جانبه هواداران سرخ‌دل در ورزشگاه آزادی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله با غیرت بازیکنان , تشویق پرشور تماشاگران و دانش پروفسور , با مدد از خدای بزرگ , پرسپولیس برنده این بازی میشه و صعود می کنیم . یا علی مدد

    • اندیشه‌ی خوب

      ان شاء الله اگر خدا بخواهد
      پرسپولیس امشب برنده است

      پاسخ ها

      • اندیشه‌ی خوب

        خدا خواست
        خدایا شکرت

    • بدون نام

      چرا سیزده تا

    • بدون نام

      امیدوارم ک سعودمیکنیم لعنت ب طارمی

    • بدون نام

      هیچ کدوم صعود نمیکنن

    • بدون نام

      خدایا خودت کمک کن

    • مغلطه

      فعلا که گند زدیم رفت. خدا به خیر کنه. خوب بازی نکردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج