۷۷۴۱۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکورد منفی منچسترسیتی در بین انگلیسی‌ها

منچسترسیتی پپ گواردیولا یک رکورد منفی را در لیگ قهرمانان خلق کرد.

وبسایت نود: به نقل از مترو، در یکی از مسابقات هفته اول لیگ قهرمانان اروپا فصل ۱۹-۲۰۱۸ و در گروه F، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان لیون بود و در کمال ناباوری با نتیجه ۲-۱ مغلوب تیم فرانسوی شد. گل های مکسول کورنت و نبیل فکیر در همان نیمه اول لیون را با دو گل برتری به رختکن فرستاد و گل برناردو سیلوا در دقیقه ۶۷، تنها توانست اختلاف را به حداقل بکشاند.

اما با این باخت یک رکورد منفی برای منچسترسیتی به ثبت رسید. به استناد آمار اوپتا، منچسترسیتی به نخستین تیم انگلیسی تبدیل شد که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ۴ بازی متوالی شکست می‌خورد.

اولین شکست از این سری در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی فصل ۱۸-۲۰۱۷ و در برابر بازل رخ داد. سیتی که با برتری ۴-۰ در سنت یاکوپ پارک سوئیس با خیالی راحت پا به اتحاد گذاشته بود، با نتیجه ۲-۱ مغلوب تیم سوئیسی شد و در مجموع با برتری ۵-۲ به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

سیتیزن ها در مرحله بعد در برابر لیورپول قرار گرفتند. بازی رفت در آنفیلد با برتری ۳-۰ قرمزها به پایان رسید و بازی برگشت در اتحاد هم با برتری ۲-۱ لیورپول همراه بود تا این لیورپولی ها باشند که با برتری ۵-۱ در مجموع دو دیدار به نیمه نهایی می‌رسند.

حال با شکست ۲-۱ مقابل لیون، چهارمین شکست متوالی سیتی در اروپا و سومین شکست متوالی در اتحاد با نتیجه ۲-۱ ثبت شد. البته این شکست نباید نگرانی خاصی برای گواردیولا ایجاد کند چرا که هنوز ۵ بازی دیگر در مرحله گروهی باقی مانده و سیتی با جبران این نتیجه برابر هوفنهایم و شاختار دونتسک می‌تواند شانس خوبی برای صعود به عنوان سرگروه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج