۷۷۴۹۹۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

قطع همکاری با گرو، پروژه پنهان استقلال

الحاجی گرو در بازی با السد حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرد. پیش از این بازی هم زمزمه نیمکت نشینی او شنیده می‌شد اما پیش بینی می‌شد که سرمربی آلمانی استقلال از گرو دقایق کوتاهی استفاده کند که او چنین تصمیمی نگرفت.

ایران ورزشی: الحاجی گرو در بازی با السد حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرد. پیش از این بازی هم زمزمه نیمکت نشینی او شنیده می‌شد اما پیش بینی می‌شد که سرمربی آلمانی استقلال از گرو دقایق کوتاهی استفاده کند که او چنین تصمیمی نگرفت.

شفر پیش از آنکه گرو را به خدمت بگیرد تصور می‌کرد با حضور این بازیکن شاید بتواند بخشی از خلاء به جا مانده از جدایی تیام را پر کند اما گرو در حد اندازه یک بازیکن معمولی هم ظاهر نشده و شرایط فنی بسیار نامناسبی دارد. این وضعیت ممکن است در نیم فصل به جدایی گرو از استقلال بینجامد.

البته این بستگی به نحوه مذاکرات باشگاه استقلال با بازیکنش دارد و اگر گرو راضی شود بدون دریافت الباقی قراردادش با استقلال تسویه حساب کند، جدایی اش رقم خواهد خورد اما اگر گرو خواستار دریافت تمام مطالباتش باشد، قطعا پروژه کنار گذاشتنش از استقلال به بن بست خواهد خورد.

قطع همکاری با گرو، پروژه پنهان استقلال

تصمیم گیران باشگاه استقلال از سویی نمی‌خواهند پرونده یک خارجی دیگر مفتوح باشد واین بازیکن هم به جمع شاکیان بین المللی این باشگاه افزوده شود و از سویی هم ادامه همکاری این بازیکن را به سود خود نمی‌بینند.

یکی از برنامه های پنهان در باشگاه استقلال این است که به همین روند بیرون نگه داشتن گرو از ترکیب استقلال ادامه دهند تا شاید این بازیکن از شرایط خسته شده و خواستار جدایی از استقلال شود که در این شرایط باشگاه استقلال هم لطمه های مالی کمتری خواهد دید ودر نیم فصل می‌تواند بازیکن جدیدی را به جای گرو به خدمت بگیرد.

گرو در تمام بازی های که در ترکیب استقلال قرار گرفته(منهای بازی با نساجی) نه گلی زده و نه پاس گلی داده است. این بازیکن از حد انتظارات سرمربی استقلال هم پایین تر ظاهر شده و شرایط فنی بسیار نامطلوبی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بازیکن پولش رو می گیره و میره کشورش , دلالهایی هم که آوردنش حق دلالیشون رو می گیرند بیچاره هوادار که دلش به اینها خوشه

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      میگم کجاییی پندار تایم....هاا
      ......

    • بدون نام

      آقای نویسنده، چرت نوشتی

    • بدون نام

      ریخت و پاش سوگلی وزیر با پول مفت بیت المال و دلارهای دولتی آخرش هم فقط وعده وعید و انداختن تقصیرها گردن این و اون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج