۷۷۵۴۳۲
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

پیام وزیر اطلاعات در پی حادثه تروریستی اهواز

سید محمود علوی تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری نهاد های اطلاعاتی پاسخی کوبنده به طراحان این اقدام ضد بشری خواهند داد

خبرگزا فارس: سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی نوشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری نهاد های اطلاعاتی پاسخی کوبنده به طراحان این اقدام ضد بشری خواهند داد.

در این پیام آمده است: در ایام شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و آغازین روز نکوداشت هفته غرور آفرین دفاع مقدس که سندی جاودان و تاریخی بر پیروزی ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت پیشه و عوامل دست نشانده آن را یادآوری می کند،تروریست های مزدور نادان و گمراه حادثه ای کور را رقم زدند و جمعی از مردم بیگناه خطه خوزستان را به خاک و خون کشیدند تا شاید جبران شکست های پی در پی اربابان نوکر ماب شان در عراق، سوریه، و سایر بلاد باشد.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده های معزز ومعظم شهدای این حمله تروریستی با مردم دلاور و شهید پرور خوزستان ابراز همدردی نموده ، بهبودی عاجل مجروحین این حادثه را از درگاه خداوند رحمان و رحیم مسئلت می نمایم.
قطعاً همان گونه که صدام مزدور، عامل دست نشانده ی استکبار و هواداران منطقه ای او در حمله به کشور عزیزمان ناکام ماندند و با پاسخ دندان شکن ملت غیور ایران مواجه شدند، این اقدام تروریستی نیز که با حمایت های خارجی و مرتبطین منطقه ای آنها برای نا امن کردن کشور عزیزمان صورت پذیرفته است، ناکام خواهد ماند و کوچک ترین خللی در اقتدار و انسجام ملت عزیز ما ایجاد نخواهد کرد.

هادیان و پشتیبانان این جنایت هولناک باید بدانند به درک واصل شدن تروریست ها پایان این ماجرا نبوده و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری (حفظه الله) و دستور ریاست محترم جمهوری و با همکاری نهاد های اطلاعاتی با سرعت و دقت ، دنباله های این جنایتکاران قسی القلب را تعقیب و تا دستگیری و سپردن آنان به سر پنجه مقتدر قضایی کشور از پای نخواهند نشست و در اولین فرصت مقتضی، پاسخی کوبنده به طراحان این اقدام ضد بشری خواهند داد .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باتشکر اززحمات شما بفرماییدچرا دراین مورد غافلگیرشدید.

      پاسخ ها

      • هوشیار

        وظیفه نیروی انتظامی است که باید از دو روز قبل همچون جاهاییرا از هرطرف به اندازه یک کیلو متر برسی ونگهبان بزاره وکنترول کنه تا اماده برای برنامه باشه نه اینکه بیاد جایگاه فقط دستشو با لا کنه رژه بگیره پس اول فرمانده اونجا اول مورد ماخزه قرار بگیره

    • بدون نام

      باتشکر اززحمات شما بفرماییدچرا دراین مورد غافلگیرشدید.

    • رضا

      آقای علوی
      نوشدارو بعد از مرگ سهراب

    • ناجی

      انشاء الله پاسخی کوبنده خواهیم داد مرگ برامریکامرگ ازاسراییل مرگ برمنافقین کافر؛مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بردشمنان اسلام مرگ برهمششششون

    • سربازان گمنام 113

      با کسانی ک با امنیت و جون مردم بازی کنند برخورد جدی خواهد شد ....این حرف ثابت شدنی است

    • ارش جهانی

      درود خدا. بر شما ما منتظر انتقام این افراد بیگناه هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج