۷۷۵۸۱۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

علت تاخیر در انتشار کتاب «جورج آر آر مارتین»

جرج آر آر مارتین اعلام کرد پیچیده بودن داستان "بادهای زمستانی" دلیل تاخیر در انتشار این کتاب است.

ایبنا: نام جورج مارتین، نویسنده ۷۰ ساله انگلیسی در سال‌های اخیر بارها شنیده شده است. سریال «بازی تاج و تخت» با اقتباس از مجموعه داستان «ترانه آتش و یخ» سبب شد محبوبیت نویسنده انگلیسی در میان مردم و اقبال خوانندگان به کتاب‌هایش افزایش یابد.

علت تاخیر در انتشار کتاب «جورج آر آر مارتین»

مارتین در سال 2011 در فهرست 100 فرد تأثیرگذار سال برگزیده شد و هر سال اقتباس تلویزیونی از کتابش برنده جوایز متعددی در مراسم «اِمی» می‌شود. این در حالی است که نویسندگان سریال پا را فراتر از کتاب گذاشتند و از آنجا که مارتین مجموعه جدید را منتشر نمی‌کند دست به کار شدند و ادامه سریال را نوشتند.

در مراسم اِمی امسال از مارتین پرسیدند چرا کتاب بعدی این مجموعه را منتشر نمی‌کند و او در پاسخ گفت: «کتاب جدید که «بادهای زمستانی» نام دارد در راه است و به دلیل پیچیدگی داستان و جزئیات بیش از حد تاکنون به طول انجامیده است. در حال حاضر در حال نوشتن کتاب جدید هستم و ای کاش چهار سال پیش این کار را انجام داده بودم اما سرعتم کند است و داستان هم خیلی پیچیده است.»

فیلم‌برداری آخرین فصل از سریال «بازی تاج و تحت» چندی پیش به پایان رسید و مارتین بر خلاف همیشه در صحنه‌های فیلم‌برداری حضور نیافت تا کار نوشتن کتاب جدید را به اتمام برساند: «رفتن بر سر صحنه جذابیت زیادی دارد اما کار خاصی نمی‌کنم و تصمیم گرفتم در خانه بمانم و به کرواسی، اسپانیا، بلفاست، و ایرلند شمالی نروم زیرا خوانندگان توقع دو کتاب دیگر از این مجموعه را از من دارند.»

باید منتظر ماند و دید با پایان نگارش فیلم‌نامه برای «بازی تاج و تخت» انتظار تماشاگران به پایان می‌رسد و می‌توانند سال آینده میلادی و همزمان با پخش فصل جدید سریال «بادهای زمستانی» را بخوانند یا خیر!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج