۷۷۵۹۱۹
۲۶ نظر
۵۰۰۳
۲۶ نظر
۵۰۰۳
پ

میناوند: رحمتی باید تمرکزش را روی دربی بگذارد

حکم شکایت مهدی رحمتی بر علیه مهرداد میناوند که به خاطر اظهارات او انجام شده بود صادر شده است.

ورزش سه: امروز وکیل مدافع مهدی رحمتی اعلام کرد که شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت مبنی بر محکومیت میناوند خبر داد. مهرداد میناوند در همین رابطه گفت:« اول بگویم که اصلا علاقه ای ندارم راجع به حرف های وکیل مهدی رحمتی صحبت کنم چون دلیلی برای این کار ندارم.

بله من رفتم دادگاه و توضیحات لازم را دادم. حتی من به اصرار دوستان که گفتند چیزی از تو کم نمی شود به واسطه اینکه شوخی کرده بودم عذرخواهی کردم. حتی دو سه تا از بچه ها آمدند جلو و پادرمیانی کردند که قبول نکرد.»

او همچنین گفت:«فردا هم قرار است حکم را صادر کنند. تا جایی هم که می دانم یک جریمه مختصر نقدی است و به نظرم اینهمه رفت و آمد و مصاحبه واقعا ارزشش را نداشت. مملکت ما قانون دارد و هرکسی نمی تواند هرچیزی را که مدنظر خودش هست به کرسی بنشاند.»

میناوند همچنین گفت:« من در دادگاه گفتم ، هنوز هم می گویم که نه پنگوئن پرنده بدی است و نه من قصد توهین داشتم. یک شوخی بود و خیلی عادی صحبت کردم ، از این بدتر کلی پیش می آید. در برنامه اکبر عبدی اینهمه با من شوخی کرد و حتی گفت مثل اینکه بارداری! اما من می گویم کسی که سه چهارمیلیارد تومان پول می گیرد باید واقعا آستانه تحملش را بالاتر ببرد.»

او اضافه کرد:« من اگر عذرخواهی کردم فقط به خاطر خانواده اش بود، من با علیرضا منصوریان هم صحبت کردم ، همه می دانند در اردوهای تیم ملی هزاربرابر از این بدترش برای بچه ها پیش می آید. نکته ای که می خواهم بگویم این است که این آقایان انگار جرات نکردند که از آن رسانه شکایت کنند چون آن ها، کلی به من اصرار کردند تا این را بگویم.

خداراشکر این مساله ختم به خیر شد و امیدوارم ما بیشتر از اتفاقات دور و برمان درس بگیریم. ما جایی زندگی می کنیم که همین دوروز پیش یک سرباز بیست ساله جانش را گرفت کف دستش تا جان دیگران را نجات دهد آن وقت ما برای یک شوخی که بابتش عذرخواهی هم کردیم اینهمه مصاحبه و عاقبت هم شکایت می کنیم.»

میناوند همچنین گفت:« توصیه من به مهدی رحمتی این است که تمرکزش را به جای این مسایل روی تیمش و دربی بگذارد تا لااقل نگذارد ما (پرسپولیس) بیشتر از دو گل بزنیم. بازیکنی که سالی سه چهارمیلیارد می گیرد همه انتظار دارند که خیلی بیشتر روی کارش تمرکز داشته باشد. »

امیدوارم به دربی

بازیکن سابق پرسپولیس همچنین درباره دربی روز پنجشنبه گفت:« خیلی به این بازی امیدوارم. شب قبل از بازی گذشته که باتیم به اردوی پرسپولیس رفتم و می دانستم که ممکن است ببازیم اما الان خیلی امیدوارم. می دانم شرایط هزاربرابر برای تیم سخت تر شده و همه می دانیم چه اتفاقاتی برای پرسپولیس افتاده است.

با این حال این تیم توانایی این را دارد که هرکدام از بازیکنانی که امروز روی نیمکتش می نشیند فردا یک طارمی، احمدزاده یا محرمی شود.برانکو نشان داده که دید خیلی بزرگی دارد و این بهترین فرصت برای این بچه ها است که بتوانند خودشان را نشان بدهند.

این در حالی است که استقلال در بین تمام تیم های ایران بیشترین ریخت و پاش را داشته است. سعی دارم فوتبالی حرف بزنم و امیدوارم کسی ناراحت نشود. اما واقعیت است که استقلال برعکس پرسپولیس که نمی توانست تا توانست بازیکن گرفت و الان روی نیمکتش پر از مهره است و هرچی مصدوم و محروم می دهند بازهم بازیکن اسمی دارند.»

میناوند همچنین درباره تجربه حضورش در لیگ برتر به عنوان مربی گفت:«خیلی ها می گویند شاید من در رشته های دیگر بتوانم به اهداف خیلی بزرگی برسم اما خودم عاشق فوتبال و مربیگری هستم. نگاهم به فوتبال جدی است و دلم می خواهد از تجربه ملی و باشگاهی ام استفاده کنم. من واقعا دنبال فوتبال هستم و همه بازی ها حتی بازی های لیگ های پایین تر را می بینم.

الان هم فکر می کنم که یکسری آدم های اضافه در فوتبال ایران هستند که حتی نباید در رده های نوجوانان و نونهالان تیم داشته باشند اما در لیگ برتر مربیگری می کنند. اما بالاخره روزی می رسد که این ها نمی توانند و باید بروند و آدم هایی مثل مهدوی کیا و هاشمیان هستند که می آیند. بازهم می گویم حضورم در لیگ برتر با تیم سپیدرود تجربه خیلی بزرگ و دوست داشتنی بود.»

او درباره علی کریمی و تیم سپیدرود اضافه کرد:« آرزوی موفقیت بزرگ برای علی کریمی دارم. تیم سپیدرود برابر پرسپولیس خیلی خوب دفاع کردو آنچه برای من مهم است برخورد علی کریمی زمانی است که بازی صفر صفر است و این تیم در آزادی یک امتیاز گرفته است. این رفتار واقعا ستودنی است و من فکر می کنم این حرکت حتی در دنیا هم بازتاب داشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شعور خونوادگی ات رو به رخ همه کشیدی با اون مصاحبه ات

    • بدون نام

      یک انسان چقدرمیتونه کثیف باشه.

    • ق مثل قشقایی

      باز که در مورد سرورت اطهارنظر کردی خاله مینا اخه خودت چه کارنامه ای داری مربی کدوم تیم بودی همون‌حقت بود خداداد خرابت کرد گفت اخه کی تورو میشناسه؟؟؟ رحمتی تورو محکوم‌کرده اصلا هزارتومن جریمه ولی تو یه نگاهی به خودت کن ببین چی مصرف میکنی رحمتی الگویی داره به اسم امام رضا تو دربی هم اگه گل زدین هرچی خواستی میدم فعلا لنگی زیرشه

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      این بشر اصن فرهنگ نداره . توهمین مصاحبه اول عذرخاهی میکنه اما بعدش توهین میکنه. دوگل از لنگ نخوره؟ اگ لنگ پاره شد چی مردک باردار؟

    • بدون نام

      فردا ک قاضی زد ترکوندت بعد بیا حرف بزن.اگه قانون ب افراد احترام بزاره ک تورو باید جر بده اگه نه ک بی قانونی باشه پس باید منتظر باشیم فردا ب یکی دیگه بی احترامی و فحاشی بکنی.امروز یکی میشه پنگوین فردا یکی میشه حیوون دیگه شماهم آزاد بگرد برا خودت.و توهین کن..

    • بدون نام

      مگه پنگوئن نیست که ناراحت شده
      به هر حال حقیقت تلخ است

    • بدون نام

      این میناوند خیلی ریاکار وحیله باز هستش

    • لنگپولیس

      ببین در حدی نیستی که در مورد سرورت حرف بزنی

    • بدون نام

      واقعا شما از این احمق هم بدترین که حرف های همچین آدم بی ادب وبی تربیتی رو پخش میکنید کسی که پیراهن تیم ملی رو حالا با پارتی یا مایلی کهن پوشیده ولی نمیدونه شوخی رو مردم تو جمع وجلوی دوربین انجام نمیدن وابروی افراد رو نمیبرن جناب همه مثل تو بی خانواده نیستن که از حرف رکیک ناراحت نشن واقعا یه آدم بی شرف وبی خانواده ای

    • بینام

      ایت بازحرف زدبتوجه اسم رحمتی میاری که مطرح بشی برودنبال شروورخوندنت کاست بده

    • بدون نام

      بانو مینا انگار غیر از بارداری آلزایمر هم داری آخرین دربی واقعی رو ما بردیم

    • بدون نام

      خدا وکیلی از این میناوند وعلی انصاریان لجن تر ما نداریم خجالت هم خوب چیزیه . از اقای فرشاد پیوس یا حمید استیلی یاد بگیر معرفت وانسانیت را .میناوند دلقک

    • تاج کبیراسیا

      مینا خانوم درموردعقاب اسیا درست صحبت کن

    • بدون نام

      آره واقعا
      پنگوئن که بد نیست خوشگلم هست
      تازه رحمتی دلشم بخواد

    • ستار

      به قول آقای میناوند مگه پنگوئن پرنده بدی هستش
      تازه هم پهنه هم... هم ...

    • بدون نام

      بچد دنیا نیامد

    • بدون نام

      چرت و پرت میگی مینا ایدزی

    • ح.ر.ا

      میناخانم توروبه خداساکت!!!!!

    • ناصری

      باز مینا حرف زد!!! اه اه بانو جان وقتی اسم استقلال و استقلالی ها رو میاری ابتدا وضو بگیر اگه آب نبود تیمم کن. اسم تاج کبیر و تاجی ها مقدسه و آدم های معلوم الحال و نامعلوم ال... بوووووق... باید غسل کنید! بعد در موردش حرف بزنند. اصلا متن رو نخوندم و نمیخوام بخونم که چی گفته! همین که همیشه زر مفت زده و به خاطر دیده شدن به اربابانش توهین میکنه، نشان دهنده فهمش هست و حرفهاش ارزش خواندن ندارند!!

    • بدون نام

      آقای میناوند خیلی توهینت رو کوچک میشماری!!! شوخی کردن و کوچک و مسخره کردن کسی خیلی با هم فرق دارد. اینا را داری واسه خودت میگی وگرنه همه میدانند که هدفت مسخره کردن بود. و خیلی هم جدی گفتی و چقدر هم به خودت بالیدی که این چنین حرفی زدی!!

    • بدون نام

      بانو مینا کجای دقیقا کجای

    • مسعودجدی

      اقای میناوند شخصیت چیزیه که امثال مهدوی کیا وکریم باقری و....دارن وحتی محبوب استقلالی ها هستن.کری خوندن هم بیشتر مال طرفدارانه نه بازیکنی که ملی پوش بوده .شما شاید باخیلی ها شوخی زشت کردی ولی نباید با کسی که با شما شوخی نداره شوخی کنی البته شوخی توجیه به توهین شماست

    • majid

      میناوند جووووون

      از خزرشهر شمالی چه خبر ؟؟؟ اونجا خاطره ای نداری ؟ چیزی به یادت نمیاد ؟؟ نظرت راجع به شهر فریدونکنار چیه ؟

    • majid

      میناوند جووووون

      از خزرشهر شمالی چه خبر ؟؟؟ اونجا خاطره ای نداری ؟ چیزی به یادت نمیاد ؟؟ نظرت راجع به شهر فریدونکنار چیه ؟

    • سید کاظم از تاکستان

      مدت گرم کل افتخارات استقلال اندازه افتخارات شما نیست دیونه ای

    • بدون نام

      تمرکز روی تیم خودش؟!!
      دوتا به استقلال بزنید؟!!!
      تجربه مربیگری در تیم لیگ برتری؟!!!
      چه حرفهای عجیب و خنده داری آقا مینا!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج