۷۷۶۰۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استارتِ لوپتگی، مشابه با مورینیو و زیدان

 رئال مادرید بعد از ۵ هفته ۱۳ امتیاز اندوخته است.

وبسایت نود: به نقل از آاس، در یکی از مسابقات هفته پنجم لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اسپانیول بود و در پایان موفق شد با تک گل مارکو آسنسیو از سد حریف کاتالونیایی خود بگذرد و با کسب ۱۳ امتیاز، هم امتیاز با بارسلونا در رده دوم جدول قرار گیرد.

جولن لوپتگی سرمربی رئال درباره رقابت تیمش در لالیگا گفته بود: ما برای بردن لیگ بسیار مشتاقیم چرا که ما براساس کار روزانه خود سنجیده می‌شویم. بردن لالیگا در سالیان گذشته برای رئال دشوارتر از فتح لیگ قهرمانان بوده است.

لوس بلانکوس در طول ۱۰ فصل گذشته تنها ۲ بار قهرمان لالیگا شده در حالی که آن ها در همین زمان ۴ بار بر بام قاره اروپا ایستاده اند. اما مشابهت آمار رئالِ لوپتگی با ۲ قهرمانی قبلی این تیم در لالیگا، هواداران سفیدها را به کسب یک قهرمانی در لالیگا امیدوار کرده است.

رئال تا پایان هفته پنجم با ۴ برد و یک تساوی ۱۳ امتیازی شده است؛ دقیقا مشابه شروع این تیم در دو فصل ۱۲-۲۰۱۱ و ۱۷-۲۰۱۶، آخرین قهرمانی های رئال در لالیگا. رئال در فصل ۱۲-۲۰۱۱ تحت هدایت ژوزه مورینیو با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد و در فصل ۱۷-۲۰۱۶ زیر نظر زین الدین زیدان با کسب ۹۳ امتیاز به قهرمانی لالیگا دست یافت.

حتی اگر بخواهیم به آخرین قهرمانی رئال قبل از این دو قهرمانی نیز رجوع کنیم، باز هم به آمار ۱۳ امتیاز از ۵ بازی نخست برمی‌خوریم. رئال در فصل ۰۸-۲۰۰۷ و تحت هدایت برند شوستر فصل را با ۱۳ امتیاز از ۵ بازی نخست آغاز کرد و در نهایت با کسب ۸۵ امتیاز قهرمان لالیگا شد.

استارتِ لوپتگی، مشابه با مورینیو و زیدان

البته این شروع در ۱۰ سال گذشته، صرفا در سال های قهرمانی رخ نداده است. رئال کارلو آنچلوتی در فصل ۱۴-۲۰۱۳، تا پایان هفته پنجم ۱۳ امتیازی بود و در نهایت با ۸۷ امتیاز به مقام سوم لالیگا رسید. رئال در فصل ۱۶-۲۰۱۵ نیز با هدایت بنیتس از ۵ بازی اول ۱۳ امتیاز داشت و در نهایت با کسب ۹۰ امتیاز نایب قهرمان لالیگا شد. البته زیدان در میانه های آن فصل جای بنیتس را روی نیمکت رئال گرفت.

لوپتگی می‌داند که بخش زیادی از موفقیتش را عملکرد رئال در لالیگا و البته دیدارهای مستقیم در مقابل دو تیم بزرگ دیگر-بارسلونا و اتلتیکو مادرید-تضمین خواهد کرد. دیدارهایی که در سال های اخیر به دلخواه سرمربیان رئال پیش نرفته است.

رئال زیدان فصل قبل در برنابئو ۳-۰ مغلوب بارسلونا شد. رئال بنیتس نیز در سال ۲۰۱۵ یک شکست خانگی ۴-۰ مقابل بارسلونا را تجربه کرد و تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی هم در فصل ۱۵-۲۰۱۴، در ویسنته کالدرون با نتیجه ۴-۰ مغلوب اتلتیکو مادرید شد.

رئال لوپتگی در حالی فصل را با ۱۳ امتیاز از ۵ بازی آغاز کرده که رئال مادرید در فصل قبل در این مقطع تنها ۸ امتیاز جمع آوری کرده بود. رئال تا پایان هفته پنجم فصل ۱۸-۲۰۱۷ دو برد، ۲ تساوی و یک باخت کسب کرده بود.

نکته جالب آن است که هر دو برد رئال در خارج از خانه به دست آمد (۳-۰ دپورتیوو لاکرونیا و ۳-۱ سوسیه‌داد) و رئال در ۳ بازی خانگی ابتدایی خود نتوانست به پیروزی دست یابد. (تساوی ۲-۲ مقابل والنسیا و ۱-۱ مقابل لوانته و شکست ۱-۰ مقابل بتیس) این شروع بد با یک ادامه متوسط همراه بود تا رئال در نهایت فصل را با اختلافی ۱۷ امتیازی نسبت به بارسلونای قهرمان، در رده سوم حدول به پایان برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج