۷۷۶۰۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تخصص ۵ تایی منچسترسیتیِ گواردیولا

 منچسترسیتی برای دهمین بار در دوران پپ گواردیولا به یک تیم حداقل پنج گل زد.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات هفته ششم لیگ برتر، شنبه منچسترسیتی در ولز مهمان کاردیف سیتی بود و در پایان با نتیجه ۵-۰ میزبان خود را با شکست مواجه ساخت. این نمایش های پنج ستاره و بدرقه کردن رقبا با تعداد گل های پرشمار، دیگر برای هواداران سیتی به عادت تبدیل شده است.

بنابه آمار سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، از آغاز فصل ۱۷-۲۰۱۶ و شروع دوران پپ گواردیولا در لیگ برتر، منچسترسیتی در ۱۰ مسابقه توانسته ۵ گل یا بیشتر به رقبایش بزند. در این زمینه هیچ تیمی حتی به گرد پای آبی آسمانی ها نیز نمی‌رسد و تیم بعدی در این جدول، در بازه زمانی مشابه تنها ۶ بار موفق به انجام این کار شده است.

منچسترسیتی در فصل ۱۷-۲۰۱۶ تنها دو بار و آن هم در هفته های پایانی موفق به انجام این کار شد. آن ها در هفته سی و پنجم در اتحاد ۵-۰ کریستال پالاس را شکست دادند و در هفته سی و هشتم و پایانی همین نتیجه را در خانه واتفورد تکرار کردند.

اما در فصل رکوردشکن ۱۸-۲۰۱۷، مردان گواردیولا در این زمینه هم سنگ تمام گذاشتند و در ۷ بازی، حداقل ۵ گل وارد دروازه رقبایشان کردند. سیتی در هفته چهارم با نتیجه ۵-۰ لیورپول را شکست داد، در هفته پنجم در خانه واتفورد ۶-۰ پیروز شد و در هفته ششم ۵-۰ کریستال پالاس را شکست داد تا خط آتش سیتی در تنها ۳ هفته، ۱۶ گل به ثمر رسانده باشد. بعد از یک پیروزی خفیف در مقابل چلسی، روند بردهای پرگل آبی آسمانی ها دوباره از سر گرفته شد و آن ها در هفته هشتم در خانه با نتیجه ۷-۲ از سد استوک سیتی عبور کردند.

سیتی در ادامه فصل دو بار دیگر هم این کار را انجام داد. آن ها یک بار در هفته بیست و هفتم و در روز "پوکر" سرخیو آگوئرو با نتیجه ۵-۱ از سد لسترسیتی گذشتند و در هفته سی و پنجم با نتیجه ۵-۰ سوانسی سیتی را شکست دادند.

شاگردان پپ گواردیولا اما فصل جدید را هم با توپ پر آغاز کرده اند و در همین ۶ هفته ابتدایی دو بار حریفانشان را با شکست هایی پر گل مواجه ساخته اند. سیتی در هفته دوم با هت تریک سرخیو آگوئرو ۶-۱ هادرزفیلد را مغلوب کرد و در نهایت در ولز، با ۵ گل کاردیف سیتی را شکست داد.

باید دید روند بردهای پر گل سیتی در فصل جدید تا کجا ادامه می‌یابد و آن ها می‌توانند رکورد فصل قبل خود را در این زمینه بهبود بخشد یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج