۷۷۶۲۰۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

بازهم دربی و بازهم صفر دست نیافتنی

ستاره فقید پرسپولیس همچنان بهترین گلزن تاریخ دربی ها به شمار می رود.

ایلنا: دربی هشتاد و هشتم در راه است و همه چیز مهیای برگزاری این دیدار حساس و تماشایی خواهد بود. در تاریخ این رقابت حساس گل های فراوان و گلزنان زیادی وجود داشته اند که رکوردهای جالب توجهی را هم به جای گذاشته اند.

با این حال هنوز صفر ایرانپاک با ۷ گل زده بهترین گلزن تاریخ دربی های پایتخت به حساب می آید. مهاجم فقید سرخپوشان تهرانی گل های حساسی را با لبالس این تیم به تیمهای مختلف زد که ۷ گل سهم استقلال تهران بوده است. نزدیک ترین تعقیب کننده او حسین کلانی است. هم باشگاهی متشخصش که هنوز هم او را در کنار پرسپولیس می بینیم با ۶ گل در رده دوم است.

بازهم دربی و بازهم صفر دست نیافتنی

دو نفر بعدی از باشگاه آبی پوش پایتخت هستند. مرحوم غلامحسین مظلومی و علی جباری. دو بازیکنی که روزگاری گربه سیاه تیم رقیب بودند و با ضربه سرها و تکنیک بالایشان توانستند بارها هواداران خودی را شاد کنند. دیگر 5 گله متعلق به هر دو تیم است. مهدی هاشمی نسب که 4 گل با لباس قرمز زد و یک بار هم با لباس استقلال موفق به گلزنی شد.

در نهایت جایگاه بعدی هم به سه بازیکن می رسد. دو استقلالی و یک پرسپولیس. مرحوم همایون بهزادی از پرسپولیس و مجتبی جباری و فرهاد مجیدی از استقلال. دو بازیکن آبی پوش هنوز تنها بازیکنان این نسل هستند که تواتسند خود را به نزدیکی قدیمی تر ها برسانند اما عمر فوتبالی این دو هم به پایان رسید تا رکورد صفر ایرانپاک دست نخورده باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هی خدا

      بخدا اگه این 7گل رو ی استقلالی زده بود الان نمادشون رو زده بودن7 یا 7ستاره زده بودن رو پیراهنشون با 4برد جعلی دارن کری خونی میکنن هر جوری هست میخوان بیان برسن به 6ولی نمیدونن 6تایی شدن جز باشگاهشونه و نماد اصلیشون حساب میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوبله و چوبله

        با ده بار قهرمانی توی جام ولایت ستاره نزنیم تکبیر !

    • بدون نام

      کیسه کش میدونی همون جام ولایت که سرورتون قهرمان شد شما چندم شدید ؟ خخخخخخخخخخ اگه بفهمی دیگه اسمشو نمیاری هرچند خیلی پرروتر از اینایید

    • بدون نام

      فقط میشه خندید به کیسه کشا چون ستاره پرسپولیس واقعیه دورانيکه تاج با حمایت دربار قهرمان میشد و پرسپولیس با حمایت مردم فقیر و زحمت کش مملکت ده بار توانسته لیگ ایران رو بالایه سرببره پس درود به غیرت قرمزها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج