۷۷۶۲۷۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

بهترین ویدیو پلیر‌های اندروید و iOS کدامند؟

اگر می‌خواهید ویدیو پلیر اصلی گوشی خود را کنار بگذارید و دنبال بهترین اپلیکیشن برای جایگزینی آن هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با بهترین ویدیو پلیرهای اندروید و iOS آشنا می‌کنیم.

وب‌سایت کلیک - علیرضا عباسی: اگر می‌خواهید ویدیو پلیر اصلی گوشی خود را کنار بگذارید و دنبال بهترین اپلیکیشن برای جایگزینی آن هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با بهترین ویدیو پلیرهای اندروید و iOS آشنا می‌کنیم.

بهترین ویدیو پلیر‌های اندروید و iOS کدامند؟

ویدیو پلیرهای رسمی تلفن‌های هوشمند معمولا بسیار محدود هستند و در مقابل اپلیکیشن‌های جانبی آن‌چنان قدرتمند ظاهر نمی‌شوند؛ به همین دلیل هم کاربران زیادی به دنبال بهترین نمونه‌های موجود با بیشترین قابلیت‌ها در این زمینه هستند. در ادامه شما را بهترین ویدیو پلیرهای اندروید و iOS که بهتر است حتما امتحان کنید، آشنا می‌کنیم (با بهترین اپلیکیشن‌های دانلود منیجر برای iOS آشنا شوید!).

MX Player

بهترین ویدیو پلیر‌های اندروید و iOS کدامند؟

بدون شک MX Player را می‌توان قدرتمندترین ویدیو پلیر برای گوشی‌های هوشمند به حساب آورد. این اپلیکیشن قادر به پخش انواع فایل‌های ویدیویی با فرمت‌های مختلف بوده و از تمامی برنامه‌های موجود در این زمینه یک پله جلوتر قرار دارد.

از جمله قابلیت‌های کاربردی MX Player می‌توان به دکود سخت افزاری، پشتیبانی از دستورات حرکتی، افزودن زیرنویس، وجود بسته‌های کدک نرم افزاری و استریم فایل‌های ویدیویی اشاره کرد. این اپلیکیشن در دو نسخه پولی و رایگان موجود است. نسخه رایگان MX Player از اکثر قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید آن را از اپ استور یا گوگل پلی برای دستگاه خود دانلود کنید.

Archos Video Player

بهترین ویدیو پلیر‌های اندروید و iOS کدامند؟

Archos Video Player برخلاف MX Player فقط برای اندروید عرضه شده است. این اپلیکیشن علاوه بر پخش ویدیو با فرمت‌های مختلف، از قابلیت‌‌های استریم ویدیو و دسترسی به اطلاعات IMDB برای فیلم‌ها برخوردار شده است. از دیگر ویژگی‌های موجود در این ویدیو پلیر می‌توان به پشتیبانی از NAS، نمایش زیرنویس و پخش‌ فایل‌ها از حافظه‌های خارجی مانند هارد اکسترنال اشاره کرد. برای دانلود Archos Video Player می‌توانید از گوگل پلی اقدام کنید.

MoboPlayer

بهترین ویدیو پلیر‌های اندروید و iOS کدامند؟

موبوپلیر می‌تواند انتخاب مناسب دیگری به عنوان جایگزین برای پلیر اصلی گوشی شما باشد. این اپلیکیشن به راحتی قادر به پخش انواع فایل‌های ویدیویی است و از قابلیت‌های متنوعی در این زمینه برای ارایه تجربه بهتر بهره‌مند شده است. یکی از بخش‌های جالب موجود در این پلیر، قابلیت ویرایش ویدیوها بوده که در اختیار کاربران قرار دارد و توسط آن می‌توان تغییرات مورد نیاز را در فایل‌های ویدیویی ایجاد کرد.

انتخاب نوع دکود، ابزار تبدیل ویدیو به GIF و دانلود زیرنویس از جمله ویژگی‌های خاص موبوپلیر محسوب می‌شوند. این اپلیکیشن‌ در دو نسخه رایگان و پولی موجود است و شما می‌توانید نسخه رایگان آن را از از گوگل پلی دانلود کنید.

Plex

بهترین ویدیو پلیر‌های اندروید و iOS کدامند؟

Plex ویدیوپلیری است که می‌تواند برای مشکل کمبود حافظه گوشی بسیار کاربردی باشد. این پلیر سروری بین شما و کامپیوترتان ایجاد می‌کند و از این طریق امکان استریم ویدیوهای کامپیوتر در گوشی را به کاربر ارایه می‌کند. در این حالت دیگر نیاز به وجود فایل‌های ویدیویی در گوشی نبوده و نگرانی‌ پرشدن حافظه دستگاه از بین می‌رود. علاوه بر این‌ها، Plex سرویس استریم آنلاین هم دارد که در آن فیلم‌های جذابی به کاربران ارایه می‌شود. این اپ از گوگل پلی و اپ استور به صورت رایگان قابل دانلود است.

VLC

بهترین ویدیو پلیر‌های اندروید و iOS کدامند؟

اپلیکیشن VLC که طرفداران زیادی میان کاربران ویندوز دارد، برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS هم عرضه شده و قابلیت پخش ویدیو با قدرت بالا را به کاربران ارایه می‌کند. اگر به دنبال امکانات بیش از نیاز خود در یک برنامه پخش کننده ویدیو نیستید، VLC با رابط کاربری ساده‌اش می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این ویدیو پلیر محبوب را می‌توانید از گوگل پلی یا اپ استور به صورت رایگان دانلود کنید.

نظر شما در رابطه با بهترین ویدیو پلیرهای اندروید و iOS که در این مطلب آن‌ها معرفی کردیم چیست

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عادی

      bsplayer
      vlc
      mx
      ترتیب رضایت منه

    • کرمانشاه

      همه شون خوبن هرکدا م شگردوتکنیک خاص خودشو داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج