۷۷۶۴۰۹
۲۰۳ نظر
۵۰۰۹
۲۰۳ نظر
۵۰۰۹
پ

ترامپ: از همه می‌خواهیم ایران را منزوی کنند

رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه‌شنبه (۲۵ سپتامبر) در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد. وی در بخشی از سخنرانی خود درباهر ایران از همه کشور‌ها خواست که ایران را مادامی که خشونت‌هایش ادامه دارند منزوی کنند.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه‌شنبه (۲۵ سپتامبر) در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد.

تمجید از دستاوردهای دولت آمریکا

ترامپ در ابتدای این نشست به تمجید از دستاوردهای دولتش پرداخت و گفت که ظرف ۲ سال گذشته اقتصاد آمریکا پیشرفت کرده و بیکاری در این کشور به پایین‌ترین سطح ظرف ۵ سال گذشته رسیده است. این سخنان او با خنده حضار روبه‌رو شد که ترامپ در واکنش گفت انتظار چنین پاسخی را نداشته است.

رئیس‌جمهور امریکا مدعی شد که به آداب و رسوم کشورهای دیگر احترام می‌گذرد و آمریکا نمی‌خواهد به کشورهای دیگر بگوید چگونه زندگی کنند. او گفت تنها از کشورها می‌خواهد به حاکمیت ملی کشورش احترام بگذارند.

ترامپ: از همه می‌خواهیم ایران را منزوی کنند

کره شمالی

او به دیدارش با رهبر کره شمالی اشاره کرد و آن را «سازنده» توصیف کرد و گفت که بعد از آن دیدار دستاوردهای حاصل شده که برای دیگران باورش دشوار بوده است.

ترامپ گفت که بعد از این دیدار آزمایش‌های موشکی کره شمالی متوقف شده است. وی ضمن تمجید از رهبر کره شمالی گفت که کارهای بیشتری هستند که باید انجام شوند. ترامپ گفت تحریم‌ها علیه کره شمالی تا زمان خلع سلاح کامل هسته‌ای کره شمالی ادامه می‌یابند.

ترامپ گفت با شریکان و متحدانش برای دور نگاه داشتن «تروریسم افراطی اسلامی» از مرزهای آمریکا همکاری خواهد کرد.

سوریه

او بحران سوریه را «غم‌انگیز» توصیف کرد و گفت در صورتی که دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده کند، ایالات متحده به آن پاسخ خواهد داد.

ایران

ترامپ در بخش دیگری از سخنانش به ایران پرداخت و گفت: «سران ایران بذر هرج و مرج، مرگ و نابودی می‌افکنند. آنها به مرزهای همسایگانشان و حق حاکمیت آنها احترام نمی‌گذارند. سران ایران، منابع این کشور را هدر می‌دهند تا خودشان را ثروتمند کرده و اقدام به گسترش بلایا در سراسر منطقه و فراسوی آن کنند.»

رئیس‌جمهور آمریکا ایران را به پیگیری برنامه‌های خشونت‌طلبانه و توسعه‌طلبانه در خاورمیانه متهم کرده و مدعی شد همسایگان ایران بهای سنگینی در این زمینه پرداخت کرده‌اند.

او در ادامه مدعی شد: «به همین دلیل است کشورهای بسیاری در خاورمیانه به شدت از تصمیم من برای خارج کردن آمریکا از توافق هسته‌ای وحشتناک سال ۲۰۱۵ ایران و احیای تحریم‌ها علیه این کشور حمایت کردند.»

وی گفت: «توافق هسته‌ای، سرمایه سرشار برای سران ایران به ارمغان آورد. از زمان حصول برجام، بودجه نظامی ایران نزدیک به ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد.»

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد سران ایران از این وجوه برای ساخت موشک، سرکوب داخلی و ایجاد هرج و مرج در منطقه استفاده کرد.

ترامپ سپس گفت: «ایالات متحده کارزاری برای فشار اقتصادی راه انداخته تا رژیم را از وجوهی که برای پیشبرد برنامه‌های خونینش نیاز دارد، محروم کند. ماه گذشته ما احیای تحریم‌هایی که ذیل توافق هسته‌ای رفع شده بودند را آغاز کردیم. تحریم‌های دیگری هم ۵ نوامبر احیا خواهند شد و اقدامات بیشتری هم در راهند. در حال همکاری با کشورهای وارد کننده نفت خام ایران هستیم تا خرید نفت خود را به طرز محسوسی کاهش دهند.»

او همچنین بار دیگر از اصطلاح آمریکا-ساخته «پیشتاز تروریسم» برای اشاره به نظام ایران اشاره کرد و گفت: «نمی‌توانیم اجازه دهیم کشور پیشتاز تروریسم در دنیا مالکیت خطرناک‌ترین سلاح‌های دنیا را به دست بیاورد.»

ترامپ اضافه کرد: «نمی‌توانیم به رژیمی که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهد و اسرائیل را به نابودی تهدید می‌کند، اجازه دهیم به ابرازهای لازم برای حمل کلاهک هسته‌ای به سمت هر شهری روی کره زمین، دست پیدا کند.نمی‌توانیم این را انجام دهیم.

از همه کشورها می‌خواهیم رژیم ایران را مادامی که خشونت‌هایش ادامه دارند منزوی کنند و از همه کشورها می‌خواهیم از مردم ایران که در حال تلاش برای بازپس‌گیری سرنوشت مذهبی‌‌شان هستند حمایت کنند.»

فلسطین و رژیم صهیونیستی

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه به اقدامش برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی اشاره کرده و مدعی شد که این کار را در راستای به رسمیت شناختن حق انتخاب پایتخت برای تمام «کشورها» انجام داده است.

او مدعی شد: «ایالات متحده به آینده صلح و ثبات در منطقه، از جمله صلح میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها متعهد است. این هدف با اذعان به حقیقت‌های آشکار رو به جلو حرکت کرده نه آنکه صدمه دیده باشد.»

خروج آمریکا از شورای حقوق بشر

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه درباره خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد توضیح داد: «ما از شورای حقوق بشر خارج شدیم و تا زمان اجرای اصلاحات واقعی به آن باز نمی‌گردیم. به دلایل مشابه، ایالات متحده هیچ حمایتی از دیوان بین‌‌المللی دادگستری به عمل نخواهد آورد.»

وی اضافه کرد: «تا آنجا که به آمریکا مربوط است، دیوان بین‌المللی کیفری هیچ صلاحیت قضایی، مشروعیت و اختیاری ندارد. دیوان بین‌المللی کیفری با نقض تمامی اصول عدالت، انصاف و رویه‌های معمول ادعا می‌کند از صلاحیت قضایی تقریباً جهانی برای حکمرانی درباره شهروندان تمام کشورها برخوردار است.»

ترامپ در ادامه گفت: «ما هیچگاه حاکمیت آمریکا را تسلیم یک بوروکراسی غیرمنتخب و غیرپاسخگو در جهان نخواهد کرد. آمریکا توسط آمریکایی‌ها اداره می‌شود. ما ایدئولوژی جهانی‌شدن را رد کرده و به روی دکترین میهن‌پرستی آغوش باز می‌کنیم.»

رئیس‌جمهور آمریکا از اوپک و کشورهای عضو این کارتل بین‌المللی نفتی هم انتقاد کرد. او گفت: «ما به بزرگترین تولیدکننده انرژی نسبت به هر جای دیگر روی کره زمین تبدیل شده‌ایم.»

وی اضافه کرد: «ایالات متحده آماده صادر کردن ذخایر فراوان و مقرون به صرفه نفت و گاز طبیعی خود است. اوپک و کشورهای عضو اوپک دارند سایر کشورها را تلکه می‌کنند. من این را دوست ندارم و هیچ‌کس هم نباید آن را دوست داشته باشد.»

ترامپ گفت: «ما در ازای هیچ، از بسیاری از این کشورها دفاع می‌کنیم و بعد آنها با ارمغان آوردن قیمت‌های بالای نفت، از ما بهره‌کشی می‌کنند. این خوب نیست. از آنها می‌خواهیم افزایش نفت را متوقف کنند، می‌خواهیم کاهش قیمت‌ها را آغاز کنند. ضمن اینکه آنها باید از این بعد به به نحو محسوس در محافظت نظامی مشارکت کنند. ما بیش از این با این قیمت‌های وحشتناک کنار نخواهیم آمد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو هم به زباله دان تاریخ همانند اسلاف خود خواهی پیوست.

      پاسخ ها

      • محمد رضا

        همه رفتنی هستند چه خوب و چه ظاهرا خوب

      • بدون نام

        عجب جکی گفتی


        حرف هاش منطقی بود

      • بدون نام

        حرفهای ترامپ درموردایران حقیقته محضه

      • بدون نام

        18:51
        توکه حقوقتوبادلار میگیری وازحرف حق میترسی زودتربه زبال دان تاریخ میرسی

      • بدون نام

        اگه همه حرفهای ترامپ دروغ باشه
        این حرفاش درمورد ایران درسته

      • بدون نام

        حقیقت محض
        یه فریادرس پیداشد درد مردم ایران رو فریادبزنه

      • بدون نام

        حرفهای ترامپ رو بایدباجوهرطلا نوشت

      • بدون نام

        گرانی مردم رونابود کرد
        حرفهای ترامپ حقیقته چاپلوسهابرن جهنم

      • بدون نام

        البته هیچکس نفهمید با چندصد میلیارد دلاری که بعد برجام دست مسئولین رسید چکار کردن؟ چرا مردم نباید در جریان هزینه کرد این مقدار از بیت المال باشد آیا معنی این پنهان کاری نمی تواند دست داشتن اختلاس مافیایی پشت پرده باشد؟!

      • بدون نام

        تعجب میکنم از یه مشت منافق وطن فروش جیره خور سعودی که از این لجن خبیث نکبت حمایت میکنند

      • بدون نام

        مرگ بر ترامپ دروغگو
        مرگ بر ترامپ باج گیر
        مرگ بر ترامپ زورگو
        مرگ بر ترامپ منافق

      • بدون نام

        ترامپ احمق تنها چند قدم با استیضاح و جلب قضایی به علت همدستی با روس ها در انتخابات فاصله داره و شاید به عملی کردن این هارت و پورت هاش نرسه

      • بدون نام

        برای ملت آمریکا متاسفم که یک هرزه و دلال باجگیر نماینده ی اون هاست

      • بدون نام

        دونالد قشنگه ! هاپوی مو قشنگ کی بودی تو؟؟؟

        ببخشید یادم نبود هاپوی واق واقوی جرارد کوشنر صهیونیست بودی دیگه! همون داماد یهودی-اسرائیلی ات که مثل سگ ازش مراقبت میکنی و مثل خر ازت سواری میگیره

      • دونالد ترامپ

        منظورش دولته نه مردم برادر گرامی کسی با مردم دشمنی نداره با دزدا دشمنه

      • بدون نام

        كاش كمپيني بود كه ترامپ ميفهميد همه ما بهش باور داريم تو زمينه توصيف ايران

      • بدون نام

        با عرض سلام از دولت و مجلس محترم تقاضا دارم ارز کشور را ذخیره کند و از تمام شرکت ها و ارگان ها بخواهد با ارز ازاد خرید کنند تا برخی سو استفاده ها از بین برود با تشکر از مدیر سایت .

      • نکار

        اتفاقا حرفهاش درباره ایران کاملا درست و منطقیه سران کشور ما فقط به فکر پر کردن جیب خودشون و بدست آوردن قدرت در خاورمیانه هستن و کوچکترین اهمیتی برای ملت ایران قائل نیستن کاملا درست گفت و مردم ایران کاملا احتیاج به کمک از سایر قدرتها دارن برای رسیدن به حقوق اجتماعی و مدنیشون.کجای حرفاش اشتباه بود؟

    • بدون نام

      آدم نفهم قلدر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم نیست اصلا

      • بردیا

        معلومه داری بد جور میسوزی

        ترامپ تا به الان نشون داده مرد عمله

        اگه هر وقت کاری کردید که مردم و دولت امریکا تظاهرات ضد ایرانی و بد و بی راه به ما گفتن من میگم کارتون درسته،
        بلفرض تو یه مورد اونا رو تحربم کنن فقط یک مورد اگه تونستی
        میتونی راجب سیاست و دولت امریکا اظهار نظر کنی ولا غیر خفه شید

      • بدون نام

        خوک کثیف قلدر

      • بدون نام

        ترامپ هرزه هم واسه ی ما آدم شده

      • دونالد ترامپ

        حمایت نکردن از اختلاسگرا قلدری نیست برادر

      • حسن

        چندان هم قلدر نیست
        دوران قلدری تمام شده است
        اصلا زرنگی و سیاست اوباما را ندارد اگر هم بتواند با خریدن سناتورهای کنگره این دوره را به پایان رساند که بعید است دور بعد نمی تواند رای بیاورد

    • بدون نام

      ترامپ کثیف و آشغال یادش رفته که تنها و اولین کشوری که از سلاح اتمی استفاده. کرده امریکا هسن .واقعا حرف بی حساب و بی منطق میزنن .خدا لعنتش. کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعد همین آدم از صلح حرف میزنه در حالی که خودشون بزرگترین صادر کننده اسلحه هستند

      • فلاحتی

        احمق جون سالیان سال از اون ماجرا میگذره در ثانی ژاپنیها امریکارو بخشیدن و امریکا هم در خیلی از مواقع عذرخواهی کرده،و رابطه دوستانه و متحد درجه یک امریکاست ،بعدشم اون خسارتی که ژاپن خورده کشور و مردم ما نخوردن، تا بحال دیدی که بیان تو خیابونانشون و تظاهرات راه بندازن و شعار مرگ بفرستن و هر هفته تو نماز جمعه هاشون مرگ و لعن کنن
        تو نخود کدوم اشی که داری حرس میخوریم به تو چه ،
        اگه بمب اتم رو ادمهای امثال تو داشتن تا الان هزار بار استفاده میکردید اونا دارن بیش از 50سال که دارن اما بجز اون فاجعه ژاپن دیگه استفاده نشده

        الان اونا از بمب اتم به مراتب بالاتر دارن

        حالا هی خودتونو جر بدید و یاوه و مزخرف بگید که چی بشه ،خسته نشدید ،دست اوردهای طلائیتون چی بوده این همه هزینه ضد امریکایی کردید ،
        برید یه فکری برای ریال در مقابل دلار امریکا بکنید ، کشور تو ابتدایی ترین مدیریت داخلی عاجز مونده،
        و ورشکسته و رکود وبی کاری و هرج مرج داره کشورو فرا میگیره
        اون وقت کله تو وامثال تو در گریبان عملکرد امریکا گیره ،
        شما متحجرین از امریکا و اسرائیل که شما میگید دشمن ما هستن هزاران بار بدترید

      • بدون نام

        تف به این دنیا ! اونی که با بمب اتمی به مردم بیگناه حمله کرده ما رو بخاطر فعالیت های صلح آمیز هسته ای تحریم میکنه

      • دونالد ترامپ

        اگه استفاده نمیکرد ژاپن و المان دنیا رو تسخیر میکردن الانم تو توی اردوگاه نازی داشتی بیل میزدی

      • بدون نام

        هموطن فلاحتی ! عالی بود . متشکرم.

      • بدون نام

        فلاحتی احمق یه ضرب المثل هست که میگه خودم میرم هوادارم نمیره. برو بمیر

      • بدون نام

        فلاحتی احمق ژاپن مستعمره ی آمریکا شده کشوری که ارتش نداره و بدون اجازه ی امریکا نمیتونه آب بخوره سربازان امریکایی به دختران ژاپنی تجاوز می کنند ولی دولت ژاپن نمیتونه برخورد کنه فرهنگ ژاپن کامل غربزده است آمار زنازادگی در ژاپن رو ببین که توسط سازمان ملل ارایه میشه

      • hassan.h

        جناب فلاحتی عزیز
        گذشت زمان از اهمیت هیچ موضوعی نمی کاهد
        ژاپنی ها هرگز آمریکا را نبخیشده اند
        آمریکا هیچ وقت بابت بمباران اتمی ژاپن عذر خواهی نکرد و حتی اوباما (طالب صلح)در جواب خبرنگاران گفت هرگز عذرخواهی نمی کند
        درست است دولتهای ادواری خیلی بد عمل کردند ولی به مصلحت عمومی نیست که حکومت را تخطئه و تضعیف کنیم
        مشکل ما با آمریکا با حذف شعار مرگ بر آمریکا حل نمی شود

    • بدون نام

      بسیارعالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر یک ذره عقل و شعور داشتید و حداقل اخبار امروز دنیا رو مشاهده کرده بودید با چشمان نداشته تون می دیدی که امروز 4 بعلاوه 1 که شامل بزرگان غرب و اروپا هستند با ایران چه نشستی برگزار کردند این احمق متوهم با احمقهایی مثل شما که براش احسنت می فرستید متوجه نیستید که دقیقا برعکس شده خودش در دنیا منزوی خواهد شد

      • بدون نام

        مزدورهای عربستان و اسرائیل صف کشیدند

      • نیما

        مرگ بر خائن به کشور, بعضی وقتا آدما چقدر پست و ذلیل می شن

      • حسن

        کدوم قسمتاش عالی بود
        دخالت در امور کشورها
        حمله به شورای حقوق بشر
        حمله به دیوان لاهه و.... کدومش؟؟؟!!!؟

      • بدون نام

        تو ایرانی نیستی خائنی

      • بدون نام

        مردم ایران باید هم برای ترامپ هورا بکشند ! چه خیری از مسئولین ایران دیدند ! ؟ غیر دزدی و غارت اموال و منابع ملی
        مردم !؟ ترامپ هرچی هستش دزد و خائن به ملتش نیست.

      • بدون نام

        و دوباره مزدورهای کامنت نویس وارد میشوند

      • هادی

        بدون نام 8:13
        چطور برای شما اثبات شد که ترامپ دزد و خائن به
        ملتش نیست؟!؟
        همینکه به نمایندگی از کشورش مورد تمسخر سایرین قرار گرفت یک خیانت بود

      • باران

        کاربر 22/29____, واقعا یه احمق برجسته و نفهم هستی اخه سیرابی تو داری میگی ژاپن ارتش نداره درست میگی اما اشتباه نکنم 29کشور هستن که ارتش واحد ندارن و جمع این کشورها یا هم یک ارتش متحد دارن که بهشون میگن کشورهای عضو ناتو که ترکیه و گرجستان هم عضوش هستن
        نفهم جون یکی از بهترین امتیازاتی هست که خیلی از کشورها دوست دارن عضوش باشن
        29 کشور تحت حمایت هم،
        وقت کردی سرچ کن تو گوگل اول خر فهم بشو بعد در موردش نظر بد بده
        فلاحتی باهات موافقم

    • بدون نام

      درود احسنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق رو ترامپ زد

      • بدون نام

        لعنت بر وطن فروشها لعنت برنادان ظاهربین

    • بدون نام

      بجاگفته

      پاسخ ها

      • بی نام

        بیخود گفته هم وطن.

      • A.A

        متاسفم برات

    • بیژن

      دلار 17 تومن
      علی برکت الله

      پاسخ ها

      • امین

        چه ربطی داره به این مطلب آخه

      • احمداشک

        تا فردا بیست تومن هم میشه

      • بدون نام

        مردم ما فقط به ترس دامن می زنن

      • بدون نام

        گرونتر هم بشه ما زندگی سربلند و سخت رو به نوکری و بردگی راحت ترجیح میدیم. توممیتونی بری دنبال نوکری و پاچه خواری

      • بدون نام

        گرون شدن دلار به خاطر ترس ما است
        از ترس ما به نفع خودشون استفاده میکنند

    • بدون نام

      برام مهم نیست این زردک چی وراجی میکنه.وپاسخ مسوولینمونم مهم نیست.فقط اینو میدونم که تاوان این دشمنی ها رو من بیچاره نوعی دارم میدم.الان فردا باز صداوسیما بدوبدو دربدر دنبال مردم که بیان بزنن تو دهنش.بیخیال مشکلات اقتصادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب به ترامپ بگو دست از سر ملت ایران بردار

      • دونالد ترامپ

        خدا پدر مادرتو بیامرزه مردمم همینو میگن

      • hassan.h

        مردم در مورد دشمنی های آمریکا با ایران نظرات مختلف دارند
        1- عده ای اصلا می گویند این دشمنی توهم است آمریکا مثل بقیه کشورهاست
        2- عده ای قبول دارند دشمنی را ولی می گویند ما در مقابل آمریکا ضعیف هستیم و باید ذلت تسلیم را با جان و دل بپذیریم
        3- عده ای دیگر دشمنی ها را قبول دارند ولی قادر نیستند راهبرد دلگرم کننده ارائه دهند و خودشان را موظف به چنین موضوعی نمی دانند
        4- عده دیگر دشمنی را قبول دارند ولی معتقدند نمی توان بدون راهبرد و سیاست مطمئن ملت را به مقاومت در مقابل این دشمنی دلگرم کرد

    • بدون نام

      حقایق محض

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ریس جمهور بدبخت که کاره ای نیست که همگی به ایشان اعتراض می کنند

      • بدون نام

        اره حقایق محض هست ... اما عربستان که چندماه پیش دادگاههای امریکا مقامات دولتیش رو به دست داشتن به ۱۱ سپتامبر محکوم کرد تروریست نیست چون باج میده به امریکا و به اسرائیل کاری نداره
        انقدر ساده لوح نباشید اگر امروز حکومت ایران اسرائیل رو به رسمیت بشناسه و مطیع امریکا بشه فرداش تو ایران صدهزار نفر بیگناه رو اعدام کنه امریکا صداش هم درنمیاد
        من خودم مخالف این همه رانت و فساد و سومدیریت مسئولین مملکت که دامن من جوون بدبخت رو گرفته هستم اما هیچ دولت خارجی به خصوص امریکا و ترامپ دلش برای ما نسوخته

      • بدون نام

        حقیقت اینه که مردم به سادگی متوجه میشن که امثال تو منافق و وطن فروش هایی هستند که از عرعرستان سعودی دستمزد میگیرند

    • رضا

      وای که ما چه رئیس جمهور .....داریممممم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاردرست

    • بدون نام

      تا اینجاعلرغم سانسور وجابجائی معنی کلمات باز چیز بد نگفته،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه مشت دروغ و تهمت و زمینه سازی برای تحریم های بیشتر و بعضی ها کورند یا خودشونو به نفهمی میزنن

      • بدون نام

        کاربر 02:07 ، حقیقت تلخه ! ترامپ هر شخصیتی داشته باشه اما انصافا همه حرفهاش در خصوص ایران حقیقت محضه

    • هادی

      کله قرمز پوف میکنی هیچی مردم ایران هنوز زودع بشناسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنوز زوده بیسواد

      • بهزاد

        لطفا از ما مایه نذار.من میخوام پیاده شم.

      • بدون نام

        چی ما رو مونده که بشناسه؟؟؟!!!!!!
        اصن از مردم ایران چیزی باقی مونده !!!!!
        حتما شکمت سیره و دلت بی غم وگرنه فقط کافیه ی دوری تو اطراف خودت بزنی ببینی چطور بذر ناامیدی تو تمام کشور پاشیده شده از بزرگ و کوچیک هیچکس امید و رمقی نداره

      • رها

        مردم دارن له میشن. همه کور شدین نمیبینین. تاوان قلدری ایران و ترامپ ما مردم بدبخت داریم میدیم.

      • بدون نام

        بيخود مردم ايرانو با مغز فندقيت وسط نكش از خودت مايه بزار.اخرش همه بدبختي هاش واسه مردمه مگه مسئولين هم سختي ميكشن تو اين اوضاع بد

    • Armageddon Now...

      تمامی حرفاش حقیقتی غیر قابل انکاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صدرصد

    • بدون نام

      اسرائیل و عربستان هم نماد صلح و پاکی در منطقه هستند .این سنگ آسمانی بیاد بخوره به زمین خلاص بشیم بابا

    • بدون نام

      دمتگرم آقای ترامپ عالی سخنرانی کردی درود خدا بر تو باد مگر جنابعالی مارو نجات بدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشین تا این روانی احمق بیاد نجاتت بده مثل عراق و سوریه داعش میریزه تو ایران حالت جامیاد منتظر باش ساده لوح

      • ابله ها به بهشت نمی روند

        تو نجات پیدا نمی کنی تو می میری به بدترین شکلش.

      • حسن

        یحتمل شما تبعه آمریکا هستی که در ایران گیر افتاده ای
        ترامپ بدنبال حفظ کرسی خود است نگران استیضاح است
        از تجربه برجام آمریکائیها به این نتیجه رسیدند که می شود ایران را سوار شد و ایران سواری چه کیفی دارد
        امروز طرفین رقابت در انتخابات آمریکا توافق با ایران را وجه المصالحه برای رای آوری قرار داده اند
        ترامپ توافق اوباما را قبول ندارد
        ترامپ توافق جدید می بندد
        ایکس رئیس جمهور جدید توافق ترامپ را قبول ندارد
        ایکس توافق جدید می بندد
        ایگرگ رئیس جمهور جدید می شود
        توافق ایکس را قبول ندارد و .... ایرانی بچرخ تا بچرخیم

      • بدون نام

        بدبخت دق نکنی

    • بدون نام

      بگو زور دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف راست میزنه چیه میسوزی حقایق رو میگه

    • کاردوک

      تا ظریف و روحانی و جهانگیری رو داریم غم نداریم.
      با این همه تحریم پنج ساله اجازه ندادن حتی یه کبریتم قیمتش یه ذره بالا بره و حتی بعضی از کالاها قیمتشون پایینم اومده.

    • بدون نام

      درود بر ترامپ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزاران درود بر این مرد بزرگ

    • بدون نام

      بدبخت بودیم بدبخت تر هم شدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازه واقعا دیگه تحمل تورم ازین بیشتر رو ندارم

    • پاکدل احمدی

      ترامپ مرد بزرگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با قحطی و نبود دارو و بلبشو حال کن که لیاقتت همینه . ولی اگه فکر کردی با این تحریمها قراره اتفاق خوبی برات بیافته توهم داری.کره شمالی و کوبا سالهای طولانی در تحریمهای کشنده بودند ولی حکومتشون پا بر جا موند

    • بدون نام

      ترامپ فقط بلد چرت وپرت بگه یکی نیست بگه شما این همه را ه آمدی تو خلیج فارس از کشورتا ن دفاع کنید وما حق نداریم تو کشورهایی که بغل گوشمان هستند از کشورمان دفاع کنیم اینا که تو سازمان ملل هستند یا خرند یا ما را خر فرض کردند

    • بدون نام

      دمش گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر ترامپ

    • بدون نام

      دم ترامپ گرم ایول

    • یک ایرانی

      خود آمریکا بزرگترین و قدرتمندترین اشاعه دهنده مرگ و نفرت و تروریسم بین المللی و خونریزی و بزرگترین فروشنده سلاحهای مرگبار در سراسر جهان است و آنوقت بقیه را متهم میکند و برای بقیه تکلیف مشخص میکند

    • علی

      تروریسم افراطی اسلامی؟!!!!!!
      جالبه که خودش اعتراف کرده داعش ساخته ی خودشونه بعد ربطش میده به اسلام!!
      تروریسم تر از آمریکا واسرائیل در جهان وجود نداره. این همه وقاحت در یک آدم عجیبه. خیلی عجیبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر ترامپ بزرگ که حقایق رو میگه

    • بدون نام

      زرشک!! فعلا تو توو دنیا در حال منزوی شدنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره تو راست میگی درود بر ترامپ

      • بدون نام

        چی میزنی کجاها میگردی

      • علی

        اره منزوی شده حسابی این مردک قمار باز و گاو چرون روانی :)))
        فقط موندم پس چرا کل دنیا وقتی صحبت میکنه میشنن گوش میدن
        ولی برای سخنرانی ما همه کشور های مهم پا میشن میره یه سری مثل بولیوی و ... میمونن.نکته دیگه که جالبه اگه این روانی و منزوی هست چرا هیچ کشوری در دنیا توانایی مقابله نداره باهاش . حتی هند و چین که میگفتن نفت رو حتما میخوان الان متوقف کردن که البته اگه هم میخریدن تاثیری برای ما نداشت چون فوق العاده کم هست
        یا اینکه چرا کشور های اروپایی با اون همه قدرت و اون همه شرکت های بزرگ قدرتمند میان بیرون از ایران
        پس بین کلمات احمق و منزوی و زردک و ... با کلمه قدرت و اقتصاد فاصله آشکار هست

    • احسان

      غلط کردی احمق ! نمدونم چرا این خبرو نوتیف کردین مگه اهمیتی داره ترامپ چه زری میزنه یا میخواید تو دل ملت رو خالی کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر ترامپ

      • ساینا

        اره مهمه چه زری میزنه عزیزم ببین پاییز پارسال اقلام مورد نیاز خونه تو چند میخردی امسال چند میخری

    • بدون نام

      وای بر ما

    • آرمان

      ترامپ دوستدار ایران و ایرانی نیست ولی متاسفانه همه صحبت های او در مورد ایران درسته

    • نگونبخت

      آقای ترامپ میشه ایقدر سفارش ما را بدنیا نفرمایید؟؟
      ما به اندازه ی کافی سورپرایز شدیم

    • بدون نام

      بازپسگیری سرنوشت مذهبی یعنی چی؟

    • بدون نام

      واقعا ترامپ دیوانه گاو چران واصلا سیاستمدار نیست واقعا برای آمریکا متاسقم که همچی ریس جمهوری داره کشورشان را بدست کی سپردن گاهی به نعل میزنه گاهی به دیوار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای خودمون متاسف باش ! ...

    • بینام

      حسن کلیدبرداردرشورای امنیت قفل کن

    • مازیار

      زنده باد ترامپ کاش روحانی کمی غیرت ترامپ و داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غیرت؟!!!! مردک قلدر ظالم جنایتکار غیرت داره؟! نخیز زورگو برای تمام دنیاست اگر شعور داشته باشی میفهمی

    • بدون نام

      با اين وضع مملکت بايد بگم بد هم نميگه......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازبس ساده لوحی

    • بدون نام

      بخواب بابا لحاف سرد شد.... گلابی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دم عمو ترامپم گرم خوب تو یکی رو سوزنده

    • بدون نام

      تو بگی یا نگی ما منزوی هستیم

    • بدون نام

      روحاني تنها رييس جمهوري كه ارزش پول كشورش در ٤٨ ساعت حضور در مجمع سازمان ملل ، بيست درصد كاهش داشت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای اینکه یک دیوانه وحشی مثل ترامپ شده قلدر دنیا

    • arash

      چرا از یه منبع موثق خبر ارائه نمیدین همش یه مشت دروغ تحویل میدین
      اگر ایندفعه سانسور کنید تو سایتتون از خجالتتون در میام

    • بدون نام

      مگه الان ایران منزوی نیست فقط سوریه وونزوئلا وشبه نظامیها دوست ایران هستند!!

    • اکبر

      روزی خواهید رسیده اقای ترامپ خواهید دید که چه کسی منزوی و پشیمان خواهد شد کدام کشورهای همسایه عربستان بحرین امارات ملت خودرا سرکوب می کنند ملت بی گناه یمن رابه خاک خون کشیدن ملت ایران در مقابل ظلم وستم خواهد ایستاد اسراییل که هیچی آنها پروانده اش بسته شده کاری ازدست کسی بر نمی ایید نابودی آنها حتمی است ارزوی تمام مسلمانان واقعی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دلت به حال مردمت بسوزه اكبر جان نه يمني كه هيچوقت نديدي كجاس كيه ادماش چه وحشي هاييي هستن

    • بدون نام

      چقدر ترامپ وقیح و مزدور هستش!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر ترامپ

    • بدون نام

      خدایا کاش ماهم جای کویت بودیم

    • بدون نام

      حرف حق جواب نداره وقتی مردم خودتو ول کنی بری تو دنیا دنبال جنگ بگردی همین میشه دنیا صاحب داره

    • بدون نام

      ما هم تلویزیون بصورت مستقیم نگاه کردیم!!!

    • بدون نام

      ما هم تلویزیون بصورت مستقیم نگاه کردیم!!!

    • بدون نام

      وضع هر روز بدتر میشه خدا به داد برسه

    • بدون نام

      بدبخت تو سازمان ملل ور ریختش خندیدن عقده کرده

    • بدون نام

      تمام شد....باید بجای دلخوش کردن مذاکره با امریکا به فکر اصلاحات باشیم،به نظرمن بجای تخصیص منابع به کشورهای پستی که اخرش هم پشت نظام روخالی میکنن بهتر خرج تولید و اشتغال بشه ،کشوری مث روسیه و چین هم تحریم میشن و دشمن امریکا هستن ولی دارن راحت زندگی میکنن و تحریمای امریکا برای اونا کارساز نیست،مردمم بهتره حجوم نبرن برای خرید دلار،باورکنید ما خودمون هم مقصریم،حالا دیگه همه حرف اخر ترامپ رو هم شنیدیم پس بهتره برای یبارم شده کاری کنیم که اونا کم بیارن ،خودمون داریم خودمون رو نابود میکنیم

    • رضا ارباب

      هیچ نقطه مثبت نبینید، باید رک بودن و جسارتش رو ببینید، آیا واقعا مسئولین ما یک دهم این غیر مسلمان با ما رو راست بودن؟
      به نظر من با این روش، آینده جالبی پیش بینی نمیشه، خیلی ها که الان نظرات افراطی و کوبنده دارن، طی مدت کوتاهی حقایق براشون روشن میشه بدون شک، همینطور که خیلی از اختلاس ها و کوتاهی ها از طرف رسانه های مجازی شفاف سازی شد و دست و نیت واقعی افراد مشخص شد، در آینده کوتاه خیلی از دیوار های ذهنی که برامون ساخته شده تخریب می شه.

    • بدون نام

      درووووووود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرررررررگ لعنت بر ترامپ

    • بدون نام

      درووووووود

    • بدون نام

      ملت بخدا هیچکس بفکر ما نیست
      ما باید بهم کمک کنیم ما باید این شرایطو درست کنیم و برای درست شدن نیاز به از خودگذشتگیه ولی عادت کردیم بگیم گور بابای بقیه...

    • بی نام

      ترامپ مها جرزاده

    • بدون نام

      ترامپ در مورد ایران به خصوص مسئولین چیزی جز حقیقت نگفت

    • بدون نام

      واقعا عالی بود
      واقعا تاسف داره راسه کشوری که رئیس جمهورش بلد نیست انگلیسی خوب حرف بزنه

    • بدون نام

      ما گوشه رینگیم .هر کی میاد یه مشت میزنه میره

    • بدون نام

      تا اینجا که هر کاری گفته کرده کاش رییس‌جمهور ما هم مثل ترامپ بود

    • آریا

      بااینکه ترامپ یک آمریکایی زورگو وقلدره اما حرفاش کاملا صحیح است وگفتن مرد دوست داشتنی به روحانی،یعنی بسیار مسخره تشریف داری

    • سینا

      هر وری زدی که دروغ بود. نه تو ذات مردم ایران این ها رو هست نه تو سیاست مردم ایران بی پدر دروغگو ولی خاک تو شر مسئول ما که درحال حاظر اونجاست اگر دروغ های این نامرد رو جواب نده

    • آراد

      به نظر ميرسه همه خيلى واضح ميدونن كه مردم ایران چطور بايد زندگيشون رو پيش ببرند. وچه حق وحقوقی دارن،اما مسولین ما در مورد زندگى مردم کشورشون هيچ ايده اى ،هیچ راهکاری ندارن. ...

      #پائلو_كوئلو

    • امیر

      حقیقت محض و گفته ما چیزی جز دزدی از مسئولین ندیدیم ما دچار انزوای اقتصادی شدیم پولمون شده یه مشک کاغد جونامون بیکارن فساد بیداد میکنه اگر دزدی نشه ... مشکل حله

    • بدون نام

      ای دمت گرم بزرگمرد.....نجاتمان بده ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل عراق و افغانستان که چند ساله ویران کرده ایران رو هم ویران میکنه منتظر نجاتش باش خیلی غافلی

    • محمد

      جان مادرت بی خیال دیگه از این بیشتر منزوی شیم

    • بدون نام

      مشخصه که واقعا خواستار گفتگو و صلحه!
      مردیکه دروغگو

    • بی نام

      جیره خوار معنی زباله دان تاریخ و میفهمی چند وقت دیگه

    • بی نام

      کاملا به جا و منطقی گفته . مرگ بر آمریکا میگن و ازادی هم میخوان

    • همسقرتنها

      البته مسعولین کشور ما هم بدشون نمیاد که کل دنیا ایران رو منزوی کنند چون هدف خودشان هم همینه اگه میتونستن دور ایران را دیوار میکشیدن عدو شود سبب خیر گر...........

    • بدون نام

      باید روحانی جواب دندان شکنی به ترامپ عوضی بدهد.

    • رضا

      تنها کسی ک میتونه جلوی زیاده خواهی دولت ایران رو بگیره ترامپ هس
      دمش گرم

    • بدون نام

      ترامپ خراست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خر خودتی

      • بدون نام

        خر باباته

    • بدون نام

      ترامپ اشح است

    • sara

      دلار 17 تومن لعنت خدا به همتون

    • بدون نام

      فکرمیکنم سخنانی ترامپ برواقعیت استوار بود چرا همه چیز را وارونه جلوه بدهیم

    • رضا

      هرکسی چاهی کندبهرکسی

    • بدون نام

      برو بابا خجالتم نمیکشه توام به زودی ب درک واسل میشی به لطف خدا کشور ایران به دلسوزی تو احتیاج نداره

    • بدون نام

      تمام حرفهای ترامپ عین حقیقته .انصافا یک کلمه هم دروغ نگفت .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با عرض سلام از دولت و مجلس محترم تقاضا دارم ارز کشور را ذخیره کند و از تمام شرکت ها و ارگان ها بخواهد با ارز ازاد خرید کنند تا برخی سو استفاده ها از بین برود با تشکر از مدیر سایت .

    • بینام

      حسن خجالت بکش خالی

    • امیر

      چرا بعضی ها بدشون میاد .فحاشی میکنن.بله راست میگه ایران با پولی که از برجام گیرش اومد عوض اینکه صرف مردمش و زیرساخت ها ی مملکت بکنه .هزینه کرد در کشورهای عربی ..... و این یعنی گور پدر مردم کرده هر بلایی که سرشون میخواد بیاد .از نظر دولت بی اهمیته.و این شده زندگی ما مردم ایران که روز به روز فقیر تر میشیم

    • بدون نام

      بر پدر تو و اونایی که آب تو آسیابت میریزن لعنت

    • بدون نام

      چهل ساله این مزخرفات تحویل دنیا میدهید
      خوی استکباری شما رو بزوال است انشاالله
      امریکا هیچ غلطی نمی کند

    • بدون نام

      ... خوردی مرتیکه قمارباز

    • محمد ستوده

      مرتیکه نفهم الاغ

    • بدون نام

      واقعا این
      دعوا تا کجا باید پیش بره تا نابودی ایران عزیز مون وفقر بیشتر بابا اشتی با امریکا ما از دینمون خارج نمی شیم

    • ی آدم معمولی

      از این منزوی تر که افغانستان هم مثل جیبوتی تحریممون کرد؟؟؟؟

    • محمد

      تو برو با جان سینا کشتی بگیر سیاستو ول کن

    • جوادم

      "سران ایران، منابع این کشور را هدر می‌دهند تا خودشان را ثروتمند کرده"
      این رو که کاملا درست گفته

    • بینام

      درود بر ترامپ
      هر چی گفته درست بود اگه کشور ما بجای دخالت تو امور کشور های سوریه عراق لبنان فلسطین افغانستان ونزوئلا و کشورهای بدخت دیگه که هیچ سودی برای ما ندارن به فکر مردمش بود الان ماهم میتونستیم مثل مردم کره جنوبی زندگی کنیم
      چرا باید همش مرگ بر امریکا و اسراییل بگیم چه دشمنی با اونا داریم؟؟؟؟؟
      دشمنای ما کشورهایی فلسطین و سوریه و عراق و .... اینهان

    • ایرانی

      آمریکا یه عمر متحدینش رو دوشیده و میدوشه اما مسئولین بزرگوار کشورمون بهش اجازه ندادن ایران رو بدوشه بلکه خودشون این زحمت رو متقبل شدن.
      خودمونیم، انصافا ما هم اگ از دید ترامپ ب قضیه نگاه کنیم واقعا عاقلانه است وارد جنگ نظامی با دشمنی بشیم ک خودش از درون با اختلاس و دزدی و احتکار و بی تدبیری و ... داره خود زنی میکنه؟!!!!

    • رضایی

      فقط میدونم تواین لج ولجبازی پدرمن دراومده فقط میدونم روزبه روز که خوبه من دارم ثانیه به ثانیه فقیرتر میشم من واقعا موندم یه هفته ی دیگه چی بزارم جلو خانوادم بخورن که فقط زنده بمونن.همه چی چندبرابرشده بجز حقوق من کارگر بدبخت.حتی دیگه حوصله نفرین کردنم ندارم.

    • بدون نام

      چیزی جز واقعیت نگفته

    • بدون نام

      راست گفته

    • محمود

      ببین این گاو چرون چقدر قدرت داره و.کارش درست.

    • محسن

      دلال موزامبیکی!!!!!!!

    • بدون نام

      مردک

    • بدون نام

      تروریست اصلی خودتی ترامپ

    • بدون نام

      ... تو روحت ترامپ!
      نتانیاهو تو روحت ترامپ
      بن سلمان تو روحت ترامپ

    • بی نام

      مگر همین الان هم منزوی نیستیم؟غیر از چند تا کشور عقب مونده که همش ما داریم به اونا کمک میکنیم دوست دیگه ای مگه داریم؟

    • مهدی

      خودتون صریحا میگید ما داعش رو درست کردیم بعدش میگید همش تقصیر ایران
      و لعنت خدا بر دروغ گویان

    • بی نام

      خدا لعنت کنه ترامپ .ان شاالله به درک واصل بشه.

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه مردک دروغگو حقه باز روانی هیچ کدوم از حرفاش قابل اطمینان نیست اصلا تعادل روانی نداره

    • v

      درین ک بیشتر حرفاش دزست بود شکی نیست اما درین ک ترامپ موجودی بی شعور هستش و همیشه قیافه حق به جانب میگیره بیشتر شکی نست
      امریکا طی سی سال 58 کشور رو بمب باران کرده ایران هزاران نفر رو کشته یکی از یکی بدتر

    • بدون نام

      روحانی از سوریه و فلسطین و یمن صحبت کرد ترامپ از مردم ایران صحبت کرد
      ادم فکر میکنه جای رئیس جمهورها عوض شده

    • بدون نام

      درود به شرفت آقای ترامپ...

      پاسخ ها

      • م

        كدوم شرف !؟ اصلا ترامپ نميدونه شرافتو چه شكلي مي نويسن چه برسه به اينكه عمل كنه به شرافت !؟

    • بدون نام

      ترامپ مچکریم

      پاسخ ها

      • م

        تشكر برا كدوم كار مثبتشون !؟
        خوبه كه آدم قبل از باز كردن دهنش يه ذره عقلشو به كار بندازه

    • م

      اگه هسته ايي بده چرا خودتون دارين ؟ بعد كشوراي ديگه اگه نخوان زير بار حرف زور شما برن تهديدشون مي كنين به جنك !
      ايران از كشورايي كه تروريستا مردمشونو مي كشن و كشورشونو نابود مي كنن حمايت مي كنه كمكشون ميكنه تا روي پاي خودشون بايستند كجاي اين كار بده !؟
      انوقت خود شما از اسرائيل حمايت مي كنين تا فلسطينيها رو بكشن و به خاك و خون بكشن و از كشورشون بيرونشون كنن
      اگه حمايت بده چرا شما اين كارو مي كنين !؟
      قضاوت با خودتون كدوم حمايت بهتره !؟ حمايتي كه ايران انجام ميده يا شماها !؟

    • ایرانی

      آفرین ترامپ گل

    • بدون نام

      اینایی که میگن عربستان دستمزد میده میگن چیجوری؟ منم میخوام، تو مملکت که تفم رو فوق لیسانس من نمیندازن

    • بدون نام

      ترامپ اومده كه كار و يكسره كنه ................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج