۷۷۶۵۸۱
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

تکلیف مشتریان محصولات رنو چه می‌شود؟

شرکت خودروسازی پارس‌خودرو در اطلاعیه‌ای علت تاخیر در تحویل محصولات گروه رنو در ماه‌های اخیر را که مورد اعتراض مشتریان واقع شده است اعلام کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: شرکت خودروسازی پارس‌خودرو در اطلاعیه‌ای علت تاخیر در تحویل محصولات گروه رنو در ماه‌های اخیر را که مورد اعتراض مشتریان واقع شده است اعلام کرد.

در اطلاعیه پارس‌خودرو آمده است:

«همان‌گونه که مشتریان گرامی استحضار دارند، با خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته‌ای (برجام) و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت خودروی کشور، شرکت رنو فرانسه به پیروی از این سیاست و با تعلیق فعالیت‌های خود در ایران، موجب شده تولیدات گروه رنو شامل تندر ۹۰، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ‌وی در شرکت پارس‌خودرو کاهش داشته باشد.

این موضوع زمینه بروز تاخیر در تحویل این محصولات به مشتریان را فراهم کرده است. در ادامه این اطلاعیه آمده: «در این رابطه مذاکره با شرکت رنو پارس به‌عنوان نماینده رنو در ایران، درباره رفع مشکلات تولید ادامه دارد؛ ضمن پوزش از تاخیر ایجاد شده به جهت شرایط تحمیلی بین‌المللی حاکم بر اقتصاد و تولید کشور، تحویل خودروهای تکمیل وجه شده مشتریان محترم در دست اقدام است و دعوت‌نامه بخشی از تعهدات معوق (بخش اول تعهدات استپ وی اتومات خرداد ماه) در روز شنبه مورخ هفتم مهر امسال، صادر و برای مشتریان ارسال خواهد شد.

همچنین در آینده نزدیک برای مشتریانی که درخواست دریافت خودروی جایگزین داشته باشند، محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان جایگزین ارائه خواهد شد.

مشتریانی که درخواست انصراف از خرید و دریافت وجه خود را دارند نیز می‌توانند با ارائه درخواست خود طی یک هفته مبلغ واریزی به همراه سود مشارکت و جرایم تاخیر دریافت کنند. همچنین، مشتریانی که خودروی آنها معوق شده است، در هنگام تحویل خودرو، جرایم تاخیر و سود مشارکت آنها براساس قرارداد محاسبه و پرداخت خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      تکلیف بقیه خودروها چی شد؟ اینم همانطور میشه،شارلاتان تر از خودروسازهای این کشور خودشون اند،موقع گرفتن پول با هزار وعده وعید وخوشرویی جیب اتو خالی میکنن ،اما بعدش موقع تحویل بابرگه کاغذی که بجای پول تو دست ات داری همه اشون اسکول ات میکنن وبهت میخندن!!!

    • عباس

      سلام
      از ماه ها پیش آمریکا تهدید به خروج از برجام کرده بود و آقایان با توجه به تجربه گذشته شرکت رنو که از ایران خارج شده بود چطور پیش بینی چنین شرایطی را نکرده بودند وتا ماه آذر ساندرو وال نود را پیش فروش کردند آیا این ضعف مدیریتی نیست.ضمنا شنیده ها حاکی است که آقایان این ماشینها ی پر فروش را در نمایندگی های خود بصورت آزاد به قیمت گزاف می فروشند واز تعهدات قانونی و شرعی خود به اسم تحریم فرار می کنند و حالا می گویند بیایید یا پولتان را پس بگیرید یا ماشین دیگر بردارید.پولی که مردم در سال گذشته پرداخت کردند دلار ۳۶۰۰تومان بود حالا ۱۵۰۰۰تومان .آیا پارس خودرو حاضر است پول آن را با دلار امروز پرداخت کند. آیا در این مملکت فریاد رسی هست برای حقوق تضعیع شده مردم؟؟؟

    • کامبیز

      پراید چهل وپنج میلیونی تحویل می گیرند!

    • م س

      در قرارداد پارس خودرو یکی از تعهدات شرکت امکان صلح بوده آن هم ضمن عقد حالا یک طرفه این امکان را از خریدار سلب کرده آیا از نظر حقوقی این عمل شرکت قانونی و شرعی است.متاسفم از این بی قانونی و هرج ومرج که هر زورش میرسه میخواهد حقوق دیگران را پایمال کنه

    • بدون نام

      عکس برلیانس H230 یا 220 گذاشتید بعد از محصولات رنو صحبت می‌کنید!!!!!!

    • بدون نام

      گور به گور بیفته بابا وزیز صنعت کلا در ایران اگه 15 ملیون نفر باشه که میتوانن ماشین داشته باشند از هر لحاظ اونا هم مشین دارن اگه هدف وزیر رانت نباشه چرا باید پراید 50 ملیون بشه تف ب شرف همه دولتمردان بی حیا

    • بدون نام

      گور به گور بیفته بابا وزیز صنعت کلا در ایران اگه 15 ملیون نفر باشه که میتوانن ماشین داشته باشند از هر لحاظ اونا هم مشین دارن اگه هدف وزیر رانت نباشه چرا باید پراید 50 ملیون بشه تف ب شرف همه دولتمردان بی حیا

    • بدون نام

      این مسخره بازی ها یعنی چی؟
      همه ما از سال پیش پول رو پرداخت کردیم و الان که وقته تحویل بیاید پول رو پس بگیرید؟؟؟
      همه ماشین ها تا الان باید تکمیل شده باشد و قطعا باید همگی بریم شکایت کنیم،مگه خط تولید یک ماشین چقدر طول میکشه؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج