۷۷۶۸۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمدی از خونه به خونه بابل جدا شد

اکبر محمدی سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال خونه به خونه بابل در ۵ هفته رقابت‌های لیگ دسته اول با هدایت اکبر محمدی یک امتیاز کسب کرد و با توجه به مشکلات مالی و شرایط سختی که این تیم داشت، به صورت توافقی بعد از جلسه با حسن‌زاده مالک این تیم از خونه به خونه بابل جدا شد تا احسان برزگر به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

حسین اخوت ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: ابتدا اکبر محمدی سرمربی خونه به خونه بابل تشکر می‌کنم چرا که زحمات زیادی برای این تیم کشیدند متأسفانه شرایط سختی داشتیم، مشکلات مالی تیم هنوز برطرف نشده است، با این اتفاقات بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متأسفانه نتیجه نگرفتیم. در نهایت بعد از مذاکره با مسئولان باشگاه اکبر محمدی از تیم جدا شد.

وی در ادامه گفت: احسان برزگر فعلاً به صورت موقت هدایت تیم خونه به خونه را بر عهده دارد من هم به عنوان یکی از اعضای تیم به بازیکنان کمک می‌کنم تا شرایط خوبی به دست بیاورند اما هیچ کمکی در بحث فنی نمی‌کنم متأسفانه مشکلات ما همچنان ادامه دارد، بعد از صبحت‌هایی که با بازیکنان انجام دادم سعی کردم روحیه آنها را بالا ببریم تا بخواهیم به خاطر هواداران خونگرم بابل بازی کنیم و در لیگ دسته اول بجنگیم.

اخوت در پایان گفت: خود شخص حسن‌زاده تمام تلاشش را می‌کند تا به عنوان یک مالک شرایط خوبی را برای تیم مهیا کند متأسفانه مسئولین شهر بابل احساس مسئولیت ندارند، هیچ توجهی به تیم شهر خودشان ندارند و ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، امیدواریم در ادامه شرایط مهیا شود تا بتوانیم به عنوان یک مدعی در لیگ دسته اول ظاهر شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج