۷۷۶۹۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خدمات رسانی مترو و اتوبوسرانی برای دربی ۸۸

مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران و شرکت واحد اتوبوسرانی از سرویس دهی به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال خبر داد.

خبرگزاری مهر: محسن محمدیان گفت: متروی تهران آماده است تا در روز پنجشنبه ۵ مهرماه ۹۷، تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال را جهت تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

بنا براعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه،وی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقه در ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می شود، خاطرنشان کرد:

تا پایان مسابقه و بازگشت کامل تماشاگران سرویس دهی ادامه خواهد داشت. همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال مسافران و تماشاگران در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق العاده نیز اعزام خواهد شد.

خدمت رسانی ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در شهرآورد تهران

در «اطلاعیه» شرکت واحد اتوبوسرانی با عنوان «خدمت رسانی ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال شهرآورد پایتخت» آمده است:

احتراماً، به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال - پرسپولیس که در روز پنجشنبه مورخه ۰۵/۰۷/۱۳۹۷ در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، جهت رفاه حال تماشاگران محترم با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، تماشاگران را منتقل خواهد کرد.

تماشاگران محترم می توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین: انقلاب اسلامی ، امام حسین (ع)، تهرانپارس ، خراسان ، پایانه خاوران ، فلکه صادقیه ، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات و همچنین در ادامه مسیر با بهره گیری از ایستگاه متروی میدان آزادی به سایر نقاط سطح شهر، عزیمت کنند.

روابط عمومی شرکت ضمن تشکر از تماشاگران فهیم فوتبال، درخواست می نماید از آنجایی که بهترین اتوبوس های موجود جهت تکریم این عزیزان در نظر گرفته شده است، همانند همیشه خدمتگزاران خود را با استفاده صحیح و دقت در نگهداری اتوبوس های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر، یاری فرمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج