جاباما
۷۷۷۶۰۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سیل در گیلان خسارت جانی نداشت

​معاون مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه سیل در تالش سبب از بین رفتن زیرساخت ها شد و خسارت مالی فراوانی برجای گذاشته است گفت: خوشبختانه سیل تالش خسارت جانی نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: ​معاون مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه سیل در تالش سبب از بین رفتن زیرساخت ها شد و خسارت مالی فراوانی برجای گذاشته است گفت: خوشبختانه سیل تالش خسارت جانی نداشته است.

کاظم یوسفی در گفت و گویی گفت: بارش شدید باران در گیلان از شامگاه چهارشنبه آغاز و سبب جاری شدن سیل شده که بر این اساس خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌های آب، برق و گاز در تالش وارد شده است و تاکنون ۱۵ خانه در تالش کاملا تخلیه و ساکنان آن در مساجد محل اسکان داده شده اند.

وی ادامه داد: در اثر بارش شدید شهرستان های رضوانشهر، تالش و صومعه‌سرا دچار آبگرفتگی شده اند که به دلیل جاری شدن سیل عمده خسارت این بارش‌ها در شهرستان تالش بوده است و شش‌خانه در این شهرستان کاملاً تخریب و به ۵۰ خانه دیگر خسارت وارد شده و هنوز برآورد اولیه صورت نگرفته است و همچنان در حال خدمت رسانی به مردم آسیب دیده این مناطق هستیم.

یوسفی متذکر شد: حدود ۳۴۰ خانوار شهرستان تالش در ساعات اولیه سیل دچار قطعی گاز شده‌اند که ۵۰ درصد آنها ایمن‌سازی و وصل شده و ۱۷۰ خانوار دیگر نیز در حال ایمن‌سازی و اتصال است.

وی از سقوط ۵۰ تیر برق در تالش خبر داد و گفت: با سقوط تیر برق‌ها در تالش در ابتدایی‌ترین دقایق با کابل‌های نگه‌دارنده جریان برق به شبکه برگردانده شده است و تنها دو روستا دیشب در تاریکی به سر برده اند.

معاون مدیریت بحران استانداری گیلان همچنین از قطع انشعاب یک هزار خانوار تالش خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تأمین آب شرب خانوارهای فاقد آب به‌صورت سیار صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تمامی دستگاه های خدمت رسان در آماده باش به سر می برند و امروز عملیات خدمت رسانی به مردم ضیابر از توابع مرکزی صومعه سرا را که دچار آبگرفتگی شده اند را آغاز کرده ایم و به دلیل نزدیکی این روستا به تالاب اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با سیل در حال انجام است.

یوسفی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش بارندگی ها از عصر امروز می توانیم بگوییم خطر رفع شده است و به زودی بحران سیل کاملا فروکش خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج