۷۷۸۶۴۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آتش اولدترافورد برای چه کسی گلستان می‌شود؟

 پس از شکست شیاطین سرخ مقابل دربی کانتی و بالا گرفتن تنش ها مابین «خوزه مورینیو» و «پل پوگبا»، اوضاع در اولدتراورد درست به آتشفشانی خروشان بدل شده است، حالا باید دید پس از فروکش کردن این آتشفشان کدامیک از این مهلکه جان سالم به در خوهند برد.

ایرنا: خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: زمانی که سرمربی منچستریونایتد ۲ سال پیش پوگبا را برای تقویت خط حمله تیمش به اولدترافورد اضافه کرد، پیوند یک سرمربی بزرگ با گرانقیمت ترین بازیکن جهان در آن زمان، به شدت مورد استقبال قرار گرفت، پیوندی که می توانست آتش رو به خاموشی شیاطین سرخ را بار دیگر شعله ور کند.

اما اوضاع مطابق انتظارات پیش نرفت و حالا تنها گمانه زنی های اطراف اولدترافورد، حاکی از آن است که گذر از روزهای نومیدی و بازگشت به دوران طلایی برای این تیم که تحت هدایت «سر الکس فرگوسن» افسانه ای رقم خورده بود، برای یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان، تنها و تنها با جدایی این اتحاد رویایی (مورینیو و پوگبا) میسر است.

پوگبا پس از تساوی تیمش مقابل وولورهمپتون در لیگ برتر جزیره، تاکتیک ها و تفکر دفاعی حاکم بر این تیم را علت عملکرد ضعیف تیمش دانست، اظهارنظری که خشم آقای خاص را برانگیخت.

آتش اولدترافورد برای چه کسی گلستان می‌شود؟

مورینیو هم در واکنش به این مصاحبه در جام اتحادیه انگلیس در برابر تیم دسته دومی دربی کانتی که با پذیرفتن شکستی دیگر، ضربه مهلکی را به پیکر نیمه جان شیاطین سرخ وارد کرد، از پوگبا استفاده نکرد و در ادامه هم اعلام کرد که پوگبا دیگر کاپیتان دوم این تیم نخواهد بود.

این در حالی است که سرمربی مغرور پرتغالی در مصاحبه ای پس از پذیرفتن شکست از دربی کانتی، مدعی شد که او این تصمیم را بدون وجود هیچ اختلاف یا مشکلی، اتخاذ کرده و پس گرفتن بازوبند از قهرمان جام جهانی 2018، صرفا یک تصمیم فنی و البته در حیطه اختیارات سرمربی بوده است.

داستان تنش مورینیو و پوگبا به بعد از قهرمانی آبی ها در جام جهانی روسیه باز می گردد، مورینیو به دفعات از هافبک فرانسوی تیمش انتقاد کرده بود و دلیل نوسان زیاد او را در بازی های باشگاهی به عدم تمرکزش نسبت داده بود.

و حالا، ویدیوهای منتشر شده از تمرین شیاطین سرخ که در آن پوگبا با چهره ای متعجب و هاج و واج به چهره عبوس مورینیو در سوی دیگر زمین می نگرد، صرفا بر ادعاها مبنی بر وجود اختلافی عمیق بین این دو صحه می گذارد.

ظاهرا داستان کشمکش های این دو چهره برجسته دنیای فوتبال بیشتر به قانون سوم نیوتون شباهت دارد، در برابر هر کنش واکنشی است با قدرتی یکسان اما در جهتی مخالف؛ این در حالی است که مورینیو خود را در هر حالتی، برنده نبرد با پوگبا می داند و در این بین، گزارش رسانه ها که از پیوستن احتمالی ستاره فرانسوی به بارسلونا با تکیه بر قدرت «ماینو رایولا» مدیر برنامه هایش حکایت دارد، موید پیروزی مورینیو در این نبرد است.

با این حال، هافبک 25 ساله منچستریونایتد با توجه به عملکرد فوق العاده ای که در جریان جام جهانی روسیه از خود بر جای گذاشت، همچنان می تواند آینده روشنی را برای خود متصور شود اما در حال حاضر هنوز مشخص نیست که پس از فرو نشستن آتشفشان اولدترافورد، چه کسی از آتش مهلکه جان سالم به در خواهد برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج