۷۷۹۱۵۳
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

پسته خام به بازار آمد: کیلویی ۷۵ هزار تومان!

یک مقام مسئول گفت: قیمت‌ میوه در مغازه‌ها با شایعات منتشر شده در فضای مجازی، مغایرت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران، درباره آخرین تحولات بازار میوه و صیفی اظهار کرد: طی روزهای اخیر، قیمت سیب زمینی و گوجه فرنگی تحت تاثیر عوامل مختلف با نوساناتی در بازار روبرو شده است.

وی افزود: قیمت‌های موجود در مغازه ها با شایعات فضای مجازی مغایرت دارد، چراکه قیمت میوه در خرده فروشی‌ها بسیار ارزان‌تر از قیمت اعلام شده در فضای مجازی است.

بازار میوه و تره بار

کارگر نرخ هر کیلو انجیر زرد را ۶ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو انگور بی دانه زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار، انگور بی دانه قرمز ۵ تا ۱۵ هزار، انگور مهری ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰، آلو شابلون ۵ تا ۹ هزار، توت فرنگی ۸ تا ۱۸ هزار، خیار گلخانه یک هزار تا ۲ هزار و ۸۰۰، سیب گلاب ۳ تا ۸ هزار، سیب لبنانی زرد ۴ تا ۹ هزار، سیب لبنانی قرمز ۳ تا ۸ هزار، شلیل شبرنگ ۴ تا ۹ هزار، شلیل شمس ۴ تا ۱۰ هزار، هلو انجیری ۴ تا ۹ هزار، هلو زعفرانی ۵ تا ۱۰ هزار و گلابی بیروتی و شاه میوه ۷ تا۱۷ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به نرخ سایر میوه ها در بازار بیان کرد: هر کیلو پسته تازه با نرخ ۵۰ تا ۷۵ هزار، خرمالو ۴ تا ۸ هزار، زغال اخته ۹ تا ۲۲ هزار، لیموشیرین ۴ تا ۶ هزار، نارنگی تخم ژاپنی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰، موز ۷ تا ۹ هزار، خربزه ۷۰۰ تا ۲ هزار و ۲۰۰، طالبی یک هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ و هندوانه ۴۰۰ تا یک هزار و ۱۰۰ تومان در میدان عرضه می شود.

وی نرخ هر کیلو بادمجان دلمه ای را یک هزار تا ۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو بادمجان گلخانه ای ۲ تا ۴ هزار و ۵۰۰، بادمجان قلمی یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، بامیه ۳ تا ۴ هزار و ۵۰۰،پیاز زرد یک هزار تا ۲ هزار و ۲۰۰، سیب زمینی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار، سیر خشک ۴ تا ۹ هزار، فلفل تند ریز ۳ تا ۷ هزار، فلفل دلمه رنگی ۵ تا ۱۲ هزار و فلفل دلمه سبز ۴ تا ۶ هزار تومان است.

کارگر ادامه داد: هم اکنون نرخ هر کیلو کاهو پیچ سالادی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰،کاهو رسمی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۷۰۰،کدوحلوایی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰،کدو مسمایی یک هزار تا ۲ هزار و ۷۰۰،کرفس ۲ هزار تا ۳ هزار،کلم بروکلی ۴ تا ۱۱ هزار،کلم سفید و قرمز ۷۰۰ تا ۲ هزار و ۲۰۰،گوجه زیتونی ۷ تا ۱۵ هزار،گوجه فرنگی گلخانه ۴ تا ۷ هزار،گوجه فرنگی نو ۳ تا ۵ هزار، لوبیا سبز ۳ تا ۴ هزار و ۵۰۰، لیموترش ریز ۸ تا۱۳ هزار، لیموترش سنگی ۳ تا ۸ هزار و هویج ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۶۰۰ تومان است.

به گفته وی؛ نرخ هر کیلو سبزی خوردن یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ و سبزی جور(پلو،آش،قورمه) یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت میوه در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به آنکه عواملی نظیر افزایش نرخ ارز، مشکلات حمل و نقل، عرضه و تقاضا، صادرات و... در نوسان قیمت میوه دخیل است، نمی‌توان پیش بینی راجع به وضعیت بازار داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نرخ ها تون تو سر تون بخوره ...کدوم یکیش ارزونه...اینم شد مملکت؟

    • شهروند

      دستتان درد نکند که قیمت جدید پسته خام را اعلام کردید . خود شما خبررسان ها و خبرگزاری ها یکی از عوامل گرانی هستید . شما چکار دارید پسته خام کیلویی چنده . همین خبر شما باعث توی محله ما کیلوی 30 هزارتومان پسته خام گرانتر بشه .دستتان درد نکند . شما مبلغین خوب و همراهان همیشگی گران فروشان هستید. بخدا کارتان اشتباه است . نمی دانم کی می خواهید متوجه بشید . گران فروشان عوامل گرانی را برای خبر سازی اماده می کنند شما هم مقدمات گرانی را برایشان فراهم و راهشان را هموار می کنید . خسته نباشید

    • بدون نام

      نخرید ملت اینقدر گاگول نباشید والا اگر رب نخورید ویا پسته نخورید نمیمیرید نگذارید صاحبانشان از سادگی شما استفاده کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صادر میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج