جاباما
۷۷۹۲۱۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازگشت ویل فِرِل و جان رایلی با «هولمز و واتسن»

برای کسانی که علاقه‌ای به مجموعه فیلم‌های «شرلوک هولمز» به کارگردانی گای ریچی و بازی رابرت داونی جونیور ندارند، خبر خوب این است که حالا فیلم متفاوتی بر اساس داستان‌های این کارآگاه و همکارش ساخته شده است.

بانی فیلم: برای کسانی که علاقه‌ای به مجموعه فیلم‌های «شرلوک هولمز» به کارگردانی گای ریچی و بازی رابرت داونی جونیور ندارند، خبر خوب این است که حالا فیلم متفاوتی بر اساس داستان‌های این کارآگاه و همکارش ساخته شده است.

بازگشت ویل فِرِل و جان رایلی با «هولمز و واتسن»

هنر و تجربه به نقل از پلی‌لیست نوشت:فیلم کمدی «هولمز و واتسن» با بازی‌های ویل فرل و جان سی. رایلی در نقش‌های اصلی، دوباره پس از فیلم «برادران ناتنی» (۲۰۰۸) این دو بازیگر توانمند را در کنار هم قرار داده است تا شاید بتوانند به اوج خودشان برگردند؛

به‌خصوص فرل که در ده سال اخیر فیلم‌های ناامیدکننده‌ای مانند «خانه بابا» و «خانه» را به کارنامه‌اش افزوده است و دیگر کم‌تر نشانی از آن کمدین تحسین‌برانگیز و محبوب گذشته دارد. فقط یک جای کار همچنان می‌لنگد که حضور و همکاری دوباره فرل با اتن کوهن نویسنده و کارگردان در این فیلم تازه است.

به هر حال پروژه سینمایی «هولمز و واتسن» پس از سال‌ها و فرازوفرودهای متعدد تولید شده و جالب است بدانید زمانی قرار بود ساشا بارن کوهن با فرل همبازی شود. اما از بازیگران مکمل می‌توان به رالف فاینز، ربکا هال و هیو لوری اشاره کرد که ترکیب قوی را تشکیل داده‌اند. در هر صورت به‌تدریج به نمایش عمومی این فیلم از ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) نزدیک می‌شویم که به‌تازگی پیش‌پرده‌ای از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج