۷۷۹۴۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وزیر کشور درباره حادثه اهواز گزارش می‌دهد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: قرار است وزیر کشور گزارش جامعی درباره علت حادثه تروریستی اهواز جمع‌آوری کند و سپس به مجلس ارائه دهد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: قرار است وزیر کشور گزارش جامعی درباره علت حادثه تروریستی اهواز جمع‌آوری کند و سپس به مجلس ارائه دهد.

بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی حادثه تروریستی خوزستان اختصاص داشت، گفت: این جلسه با حضور سردار آشتیانی مسئول حفاظت ستادکل فرماندهی کل قوا، وزیر اطلاعات، وزیر کشور، مدیرکل اطلاعات خوزستان و همچنین استاندار خوزستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه افرادی درباره حادثه تروریستی اهواز گزارشی را ارائه دادند و سه نفر از نمایندگان خوزستان هم به قید قرعه مسائلی را در این باره مطرح کردند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع اصلی این است که در این حادثه، قصور قطعی است و با تعدادی از مقصران حادثه برخورد شده و تعدادی از آنان هم به دادگاه معرفی شده‌اند.

نعمتی با اشاره به اینکه در این جلسه مسئولان بابت قصوری که در این حادثه اتفاق افتاده عذرخواهی کردند، گفت: با توجه به فضای کشور و وجود گروه‌های مختلف تکفیری در عراق، سوریه و اطراف ایران، نباید این منافذ وجود داشته باشد و باید برخورد جدی‌تری با افراد مقصر این حادثه صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نهایتاً مقرر شد که وزیر کشور گزارش مفصلی را درباره حادثه تروریستی اهواز به صورت جمع‌بندی شده به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج