۷۸۰۰۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی جاه طلب، دارای اعتماد به نفس، مستقل، مثبت اندیش و مدیر و مدبر هستید و همیشه، خواه در خانه و خواه در محل کار، به خاطر عملکرد فوق العاده ای که از خودتان به نمایش می گذارید مورد تحسین قرار می گیرید. تمام تلاش های شما صادقانه هستند و همین باعث می شود بتوانید بین زندگی شخصی و حرفه ای خود تعادل برقرار کنید. شما باید بیش از همیشه به وضعیت سلامتی خود رسیدگی کنید و رژیم غذایی سالمی را دنبال کنید و جلوی خودتان را بگیرید و از خوردن غذاهای ناسالم پرهیز کنید و ورزش را در برنامه روزانه خود جای دهید. امسال باید در سرمایه گذاری پول هایی که به سختی و با زحمت فراوان به دست آورده اید دقت و احتیاط بیشتری از خودتان نشان دهید. پیش از هر اقدامی تمام جوانب را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا بیشترین سود ممکن را به دست بیاورید. توانایی بالایی که شما در بیان ایده ها و نظرات خود دارید باعث می شود که بتوانید در سالی که پیش رو دارید به بالاترین مدارج ممکن برسید. مقامات مافوقتان با دیدن تلاش های صمیمانه و صادقانه شما مسئولیت های زیادی را به عهده تان خواهند گذاشت و شما با موفقیت در انجام این کارها آنها را شگفت زده خواهید کرد. امسال شما شیرین ترین رویای خود را در واقعیت خواهید دید و عشق زندگیتان را پیدا خواهید کرد. شاید هم بتوانید بالاخره نظر کسی که مدت ها عاشقش بوده اید را به خود جلب کنید. خرداد، آبان، بهمن و فروردین بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز احساس می کنید در یک هزارتو گرفتار شده اید و دور تا دور شما را دیوارهای بلند و راهروهای تو در تو در بر گرفته اند و هر چقدر که تقلا می کنید نمی توانید از این که در مسیر درست قرار دارید یا خیر اطمینان حاصل کنید. به جای اینکه بدون داشتن یک هدف مشخص و بی آنکه بدانید چکار می خواهید بکنید از این طرف به آن طرف بدوید بهتر است دست نگه دارید و از دیگران تقاضای کمک کنید. اگر نگاهی به دور و برتان بیندازید خواهید دید که شما تنها آدم روی زمین نیستید و خیلی ها وجود دارند که دانش و آگاهی بالاتری دارند و می توانند به شما کمک کنند از این وضعیت آزاردهنده نجات پیدا کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

نباید آنقدر به درست بودن افکار و نظرات خود و راه هایی که همیشه برای انجام کارها در پیش می گرفته اید اصرار داشته باشید که فکر کنید تنها راه صحیح همان است و گزینه های دیگر را بی هیچ فکری کنار بگذارید. پیش از آنکه مسیری را برای خود تعیین کنید باید همه ی جوانب را در نظر بگیرید و به واقعیت امور پی ببرید. اگر بخواهید به همین روش پیش بروید و زاویه دید خود را گسترده تر نکنید، دیگران شما را به عنوان فردی کوته فکر خواهند شناخت. در پایان امروز وقتی به کارهایی که در طول روز انجام داده اید فکر می کنید ممکن است پشیمانی هایی داشته باشید، اما خودتان را به خاطر آنها سرزنش نکنید، همه ما گاهی اشتباه می کنیم.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

اگر اوضاع آنطوری که شما دلتان می خواهد پیش نمی رود به جای این که سعی کنید به زور کارها را در مسیری که خودتان می خواهید قرار دهید بهتر است سعی کنید پایتان را از زندگی دیگران کنار کشیده و بگذارید همان کاری را بکنند که خودشان می خواهند. قرار نیست همیشه همه چیز همان طوری بشود که شما می خواهید. حتی اگر فکر کنید دیگران در اشتباه هستند هم گاهی بهتر است بگذارید خودشان به اشتباهشان پی ببرند. امروز اطرافیانتان نسبت به نظرات و تصمیمات خود تعصب زیادی دارند و هر حرفی که بزنید را به عنوان دخالت در کارهایشان برداشت خواهند کرد. بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که سرتان به کار خودتان باشد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

اتفاقاتی که این اواخر افتاده اند باعث شده اند ذهنتان درگیر مسائلی شود که انگار هیچ راه فراری از آنها وجود ندارد. تمام مدت فکرتان درگیر حل معماهای پیچیده است، اما واقعیت این است که شما دارید برای خودتان از کاه کوه می سازید و اصل ماجرا به این پیچیدگی ها هم نیست. امروز از آن روزهایی است که از تفکر وسواسی خود درس گرفته و به واقعیتی ناراحت کننده پی می برید. امروز احساس می کنید که یک نفر در محل کارتان دارد با نقشه و برنامه ریزی و خیلی حساب شده سعی می کند تلاش های شما را بی اهمیت جلوه بدهد. به جای اینکه جنجال به راه بیندازید شما هم خیلی مخفیانه و زیر پوستی با او مقابله کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز احساس می کنید که انگار دیگران حال و حوصله ی لبخند گرم و صمیمانه ی شما را ندارند. این طور به نظر می رسد که همه آنقدر بی حوصله و افسرده و نا امید هستند که تمایلی به شنیدن هیچ خبر خوب یا برخورد خوشایندی ندارند. اگر نمی توانید آنها را خوشحال کنید لزومی ندارد که شما هم مثل آنها شوید. زیاد خودتان را درگیر حال دیگران و دلیل هایی که پشت رفتارهایشان نهفته است نکنید و بیشتر به حفظ انرژی مثبت و حال خوب خودتان فکر کنید. سعی نکنید برای راضی نگه داشتن کسی که دوست دارید کارهایی را انجام دهید که هیچ علاقه ای به آنها ندارید. این کار می تواند اولین قدم برای نابود کردن عشق شما باشد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز همه چیز را به دقت تحت نظر داشته باشید، چون کوچکترین جزئیات می توانند اثراتی خیلی بزرگتر از انچه فکرش را می کنید روی نتیجه ی کارهای شما داشته باشند. وقتی احساس می کنید که یک جای کار ایراد دارد به حس ششم خود اعتماد کنید و همان کاری را انجام دهید که به نظر درست می آید. تمام سعی خودتان را بکنید تا بیشترین دقت و تمرکز ممکن را داشته باشید و در مقابل مسائل احساسی از خودتان ضعف نشان ندهید و نگذارید که ذهنتان را بیش از اندازه به خوددرگیر کرده و افکارتان را به هم بریزند. تحت هر شرایطی به خودتان، انتخاب ها و تصمیماتتان اعتماد داشته باشید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز احساس می کنید که انگار دست و بالتان بسته است و هیچ راه حلی را پیش روی خود نمی بینید و نمی دانید چکار باید بکنید. اگر مشکلی به نظر حل ناشدنی بود اجازه ندهید که باعث یأس و ناامیدی شما شده و باعث شود تسلیم شوید. خودتان را مانند جادوگری بی نظیر ببینید که می تواند قویترین زنجیرها را هم درهم بشکند. شما راه هایی برای فرار از دشوارترین موقعیت ها بلد هستید که می توانند شما را از وضعیتی که در حال حاضر برایتان پیش آمده است نجات بدهند. سعی نکنید با یک لبخند ساختگی خیال اطرافیانتان را از اینکه همه چیز دارد خوب پیش می رود راحت کنید، شما هم مثل هرکسی حق دارید نگران زندگی و آینده تان باشید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز زمان خیلی خوبی برای آن است که بالاخره تصمیم نهایی خود را در رابطه با موضوعی که برای مدتی باعث تردید و دودلی شما شده است بگیرید. اگر نتوانید به افکارتان در رابطه با این موضوع سر و سامان بدهید دیگران اعتمادی که به شما دارند را از دست خواهند داد. آنها متوجه این موضوع نیستند که فکر شما تمام مدت درگیر این است که اطلاعاتی که دارید را تحلیل و بررسی کرده و بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. حالا دیگر وقت آن فرا رسیده است که وسواس را کنار گذاشته و نتیجه نقد و بررسی های ذهنیتان را به طور شفاهی هم اعلام کنید تا دیگران متوجه شوند که بلاتکلیفی شما از روی ندانستن نیست و دلیل و منطقی پشت آن نهفته است.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز از آن روزهایی است که شما بی صبرانه در انتظار هستید تا خبرهای خیلی مهمی را با دوستان خود در میان بگذارید. شما خبرها و اطلاعات جالبی را به دست آورده اید که می خواهید هر چه زودتر دوستان و نزدیکانتان را در جریان آنها قرار دهید، اما بهتر است در هنگام انتقال این اخبار کمی دقت و احتیاط داشته باشید چون ممکن است افرادی که اصلا دلتان نمی خواهد از آنها خبردار شوند هم همان دور و برها باشند. شما در گذشته اشتباه هایی کرده اید که گاهی عواقب آنها در زمان حال به سراغتان می آیند و امروز هم یکی از همان روزهاست، اما نباید اجازه بدهید که این موضوع نگرشی که نسبت به خودتان دارید را تغییر دهد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز بی میلی شما به حرف زدن با دیگران ممکن است برایتان دردسرساز شود. شما از ترس اینکه مبادا مورد قضاوت قرار بگیرید و با نگرانی از اینکه دیگران چه فکری ممکن است در مورد شما بکنند از بیان افکار و دانسته هایتان خودداری می کنید، اما اگر کمی واقع بینانه تر به این موضوع نگاه کنید خواهید دید که یک جورهایی دارید از این بهانه برای مخفی کردن خودخواهی هایتان استفاده می کنید. خسیس نباشید! بگذارید دیگران هم از دانش و آگاهی شما سود ببرند و دانسته های خودتان را با آنها در میان بگذارید تا ببینید که در مقابل، حتی اگر مجبور باشید اندکی صبر کنید هم دریایی از آگاهی به دست خواهید آورد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز بین شما و یک نفر که از شما بزرگتر است تنش و درگیری هایی به وجود خواهد آمد. شاید این شخص سعی دارد برای شما ادای والدینتان را در بیاورد و این موضوع باعث ناراحتیتان شده است. یک نفس عمیق بکشید و دست از سرزنش کردن این شخص بردارید. به احتمال زیاد او اصلا قصد سرزنش کردن و یا زیر سوال بردن شما را ندارد و فقط می خواهد به شما کمک کند و دانسته هایش را در اختیارتان بگذارد. اگر چشم هایتان را باز کنید خواهید دید که این توصیه ها می توانند خیلی هم مفید باشند. اگر قرار است کاری را برای اولین بار انجام دهید سعی کنید قبل از شروع آن تمام اطلاعات لازم را در مورد آن به دست بیاورید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز حال و هوای خوبی دارد که به شما احساس امنیت و محفوظ بودن می دهد و باعث می شود احساس راحتی کنید. شما احساس می کنید تا زمانی که حد و مرزها را پشت سر نگذارید می توانید از پس انجام هر کاری به بهترین شکل ممکن بربیایید و هر چالشی را هر چقدر هم که سخت و دشوار باشد پشت سر بگذارید. شاید صبح را بخواهید به تنبلی بگذرانید، ولی اگر کارهایتان را زودتر شروع نکنید و از برنامه عقب بمانید، این کار به ضرر خودتان تمام خواهد شد و نمی توانید بعدازظهرتان را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید. اگر می خواهید از آخر هفته تان لذت ببرید کارهایتان را هرچه سریعتر انجام دهید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج