۷۸۰۲۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نگاهی به شب جادوییِ نیمار در پارک دو پرنس

 نیمار با هت‌تریک در مقابل ستاره سرخ بلگراد در کنار کاکا بهترین گلزن برزیلی تاریخ لیگ قهرمانان شد.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات شب دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) پاریسن‌ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان ستاره سرخ بلگراد بود و در پایان با نتیجه ۶-۱ بر حریف صرب خود غلبه کرد. نقش اول این پیروزی نیمار، ستاره برزیلی پاریسن‌ژرمن بود که به تنهایی ۳ گل تیمش را به ثمر رساند و پایه گذار گل پنجم نیز بود.

نیمار در این بازی دو ضربه ایستگاهی دیدنی را تبدیل به گل کرد و گل دیگر را هم بعد از همکاری با ام‌باپه به ثمر رساند. نیمار ۲۶ ساله که پیش از این ۲۷ گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده بود و در جمع بهترین گلزنان برزیلی این رقابت ها در کنار ریوالدو قرار داست، با این هت‌تریک تعداد گل های خود را به عدد ۳۰ رساند تا در کنار کاکا، بهترین گلزن برزیلی تاریخ لیگ قهرمانان نام گیرد.

او برای آن که به تنهایی رکورددار شود، حال تنها به یک گل دیگر نیاز دارد.

او همچنین با این هت‌تریک به سومین بازیکن برزیلی تاریخ این مسابقات بعد از آدریانو و لوئیس آدریانو تبدیل شد که موفق شده بیش از یک بار در لیگ قهرمانان اروپا هت‌تریک کند.

نیمار در این بازی هم گلزنی و گلسازی را فراموش نکرد تا رکوردی جالب را برای خود خلق کند. نیمار از روز ۱۲ آگوست تاکنون در ۱۲ بازی متوالی (از جمله دو بازی تیم ملی برزیل مقابل آمریکا و ال‌سالوادور) یا گل زده و یا پاس گل داده تا تاثیر خود را بر همه بازی ها گذاشته باشد. آمار کلی نیمار در این ۱۲ مسابقه ۱۲ گل و ۳ پاس گل است.

نیمار با نمایش دیشب خود نشان داد که از هیچ چیز به اندازه شب های اروپایی پارک دو پرنس لذت نمی‌برد. او تاکنون ۴ بازی اروپایی در این ورزشگاه برای پی‌اس‌جی انجام داده و آمار حیرت انگیز ۷ گل و ۲ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. به نظر می‌رسد درخشش نیمار در پارک دو پرنس تضمین شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج