۷۸۰۶۵۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

آمریکایی‌ها به توئیت‌های ترامپ بی‌توجه هستند

نتایج یک نظرسنجی نشان داده که اکثر آمریکایی‌ها به توئیتهای دونالد ترامپ رئیس جمهور کشورشان بی توجه هستند.

خبرگزاری ایسنا: نتایج یک نظرسنجی نشان داده که اکثر آمریکایی‌ها به توئیتهای دونالد ترامپ رئیس جمهور کشورشان بی توجه هستند.

بر اساس یک نظرسنجی جدید که از سوی دو نهاد Morning Consult و Public Affairs Council انجام شده از هر ۱۰ شرکت کننده در این نظرسنجی ۶ نفر معادل ۵۹ درصد در پاسخ به سوالی در باره این که آیا توئیتهای ترامپ را می‌خوانند گزینه به ندرت یا هرگز را انتخاب کرده‌اند و تنها ۱۵ درصد از مردم گفته‌اند که اغلب این توئیتها را می‌خوانند.

در عین حال طبق این نظرسنجی دموکرات‌ها بیشتر از دیگران تمایل به خواندن توئیتهای دونالد ترامپ دارند به نحوی که ۴۶ درصد پاسخگویان دموکرات، ۴۳ درصد جمهوری خواهان و ۳۶ درصد مستقل‌ها گفته‌اند که این توئیتها را دست کم اغلب می‌خوانند.

این نظرسنجی در عین حال دریافته که توئیتهای ترامپ درباره تجارت تاثیر عمده‌ای بر نظر مردم در مورد آن شرکت ها نداشته است. یک اکثریت ۴۱ درصدی گفته که انتقادهای توئیتری ترامپ از یک شرکت نظر آنها را تغییر نمی دهد در حالی که ۱۰ درصد گفتند که این توئیتهای انتقادی باعث می شود که آنها نظر کمتر مثبتی درباره این شرکتها پیدا کنند. همین میزان یعنی ۱۰ درصد گفتند که توئیتهای انتقادی ترامپ باعث می شود که اتفاقا آنها نظر مثبت تری درباره این شرکتها پیدا کنند.

استفاده ترامپ از توئیتر یکی از مشخصه‌های عمده دوران ریاست جمهوری او بوده است. او تقریبا روزانه از توئیتر استفاده کرده تا اطلاعات را به اشتراک بگذارد، به مخالفان و منتقدانش حمله کند، از کاندیداها و چهره‌ها حمایت کند و گاهی نیز تصمیمهای سیاسی‌اش را اعلام کند.

نظرسنجی مذکور از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ اوت و با پرسش و پاسخ اینترنتی از ۲۲۰۲ بزرگسال انجام شده و حاشیه خطای آن دو درصد بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ه ع

      شما خیلی غلط کردی اتفاقا دائم خوابیدن رو پستهاش

    • داش عباس

      به شما چه
      مثلا به تویت های مقامات ایرانی توجه دارن خخخخ بسه بابا با آین چرت و پرت ها تون...

    • سهیل

      وقتی در داخل آمریکا به یاوه گویی های این دیوانه وقعی نمی گذترند چرا یک عده در داخل خرفهای وی را تکرار می کنند وادادگی هم حدی دارد

    • بدون نام

      همه در اصل به ترامپ و رفتار و گفتارش بی توجه اند. اونایی هم که پیگیری میکنند برای تماشای کارای کمدی و حرف های ابلهانه ی یک باجگیر نادانه که رئیس جمهور شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج