۷۸۰۶۸۰
۵۰۴۸
۵۰۴۸
پ

سیلاب، معابر شهری شرق مازندران را فرا گرفت

به دنبال بارش شدید باران سیل آسا از غرب استان، اکنون بارش شدید سیلابی باران سبب فراگیری سیلاب در برخی معابر شهری شرق مازندران شد.

تسنیم: مازندران از ساعتی پیش کمی خنک تر شده و بارش باران نعمت الهی از حوالی ظهر امروز در شهرهای رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر و محمودآباد و نور باریدن کرده و ادامه دارد.

بارش‌ها در برخی مناطق مرکزی مازندران به صورت طوفان و رعد و برق شدید و در شهر جویبار و قائم‌شهر به صورت تگرگ مشاهده شده است.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگاران تسنیم در شهرهای مازندران، هم اکنون بارش باران در شهرهای بهشهر و نکا در شرق مازندران با شدت بسیاری در حال باریدن بوده و این امر سبب آبگرفتگی معابر شهری و ترافیک خیابان‌های اصلی و فرعی این شهرها شده است.

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی، فرمانده پلیس راه مازندران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری از لغزنده بودن وضعیت جاده‌های استان خبر داد و افزود: هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای هراز و کندوان به دلیل لغزندگی جاده و بارش باران ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها در مناطق مختلف غرب، مرکز و شرق مازندران تا امشب بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: رانندگان از سفرهای غیرضرور خودداری و از اتراق در مناطق کوهستانی و سیل خیز خودداری کنند.

علی اصغر احمدی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز با بیان اینکه وضعیت بارندگی در غرب استان به مراتب بیشتر از مناطق شرقی استان است، گفت: خوشبختانه هنوز حادثه خاصی ناشی از بارش باران و سیل در مناطق استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و خدماتی در آماده باش کامل هستند، تصریح کرد: شهرداری‌ها و اتش نشانی‌ها به همراه سایر دستگاههای امدادی آماده امدادرسانی احتمالی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج