جاباما
۷۸۱۰۶۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تم تاریک و شبانه به گوگل نیوز آمد

گوگل اعلام کرده که قرار است به زودی تم تاریک و شبانه به اپلیکیشن گوگل نیوز نیز بیاید.

خبرگزاری ایسنا: با توجه به آنکه طی چند ماه اخیر شاهد عرضه حالت تاریک و شبانه (Dark Mode ) برای سرویس و نرم‌افزارهای موبایلی نظیر یوتیوب، اندروید مسیجز و واتس اپ بودیم، حالا به نظر می‌رسد که اپلیکیشن گوگل نیوز که برای انتشار اخبار جدید و داغ در سراسر جهان در دسترس کاربران قرار گرفته، می‌خواهد این حالت تاریک و شبانه را به پلت‌فرم خود اضافه کند.

همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک مشخص است، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و جزو آن دسته از کاربرانی‌اند که بیش‌تر هنگام شب و تاریکی محیط از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود و چشمان آن‌ها را کمتر اذیت خواهد کرد.

به‌طور قطع بسیاری از اهالی رسانه و علاقمندان به حوزه خبر نظیر گزارشگران، خبرنگاران، مترجمان و روزنامه‌نویسان در جهان که باید در ساعات مختلفی از شبانه‌روز جدیدترین اخبار منتشره در جهان را رصد و دنبال کنند و یا گزارش‌های طولانی را برروی صفحه نمایش گوشی هوشمند یا رایانه خود مطالعه کنند، از افزوده شدن چنین قابلیتی به اپلیکیشن گوگل نیوز (Google News) خوشحال خواهند شد.

تصاویر اسکرین‌شاتی که از این قابلیت جدید در فضای مجازی منتشر شده، نشان می‌دهد که کاربران قادر خواهند بود با مراجعه به قسمت تنظیمات اپلیکیشن موردنظر، این حالت تاریک و شبانه را فعال‌سازی کرده و از آن بهره‌مند شوند.

انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک کاربران گوشی‌های اندرویدی قادر خواهند بود با مراجعه به فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن را دانلود و دریافت کنند.

تم تاریک و شبانه به گوگل نیوز آمد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج