۷۸۱۲۹۷
۱۸ نظر
۵۰۰۵
۱۸ نظر
۵۰۰۵
پ

درخواست مهم پدرِ کودک سرطانی از مردم

افشین ولی‌خانی، پدر کودکی مبتلا به سرطان با حضور در برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا، از مردم خواست از خرید غیر ضروری دلار و انبار کردن اجناس فروشگاه‌ها در خانه‌های‌شان پرهیز کنند.

خبرآنلاین: پس از پایین آمدن قیمت ارز، ویدئوی شادیِ بغض آلود پدر یک کودک بیمار زنجانی از کاهش نرخ دلار در فضای مجازی منتشر شد. سیدعلی ضیا، عصر امروز در برنامه «فرمول یک» میزبان این پدر و پسر بود.

درخواست مهم پدرِ کودک سرطانی از مردم

افشین ولی‌خانی در ابتدای این برنامه درباره بیماری فرزندش توضیح داد: «سال 94 بیماری فرزندم را در زنجان تشخیص ندادند. بعد از آن به تهران آمدیم و شیمی درمانی او شروع شد. در زنجان هیچ امکان درمانی وجود ندارد، حتی اگر دکتر خوبی هم وجود داشته باشد، تا معروف شود به تهران می‌آید. بعد از آن کم کم بدن او ضعیف شد. او را به آزمایشگاه هسته‌ای بردیم و در قرنطینه نگهداری شد.»

او با اشاره به حمایت محک از فرزندش ادامه داد: «نمی‌دانم چرا قرص‌ها در داروخانه و بیمارستان‌ها وجود ندارد و من برای تهیه یک دانه قرص از ناصرخسرو، باید 130 هزار تومان هزینه کنم. همسرم یک سال و نیم است افسرده شده است.»

این پدر زنجانی در پاسخ به گفته ضیا درباره فروش کلیه‌اش، تاکید کرد: «اگر لازم باشد برای درمان فرزندم، کلیه دیگرم را هم می‌‌فروشم. البته یک کلیه‌ام را به بیماری که شرایط خوبی نداشت دادم و از گرفتن پول منصرف شدم.»

افشین ولی خانی به همراه پسرش

ولی‌خانی خطاب به مسئولان هم گفت: «جواب ملت را بدهید که چرا داروهایی که وارد می‌شوند فقط به تهران می‌آیند. راه من 4 ساعت است اما کسانی که 17 ساعت تا تهران فاصله دارند باید چه کنند؟ چرا باید هر بار برای تهیه یک دارو به تهران بیاییم.»

او با بیان این‌که دلار باعث شده است دارو را گران بخرد، افزود: «من از مردم خواهش می‌کنم دست همدیگر را بگیرند و با هم اتحاد داشته باشند. اجناس فروشگاه‌ها را در خانه‌ها انبار نکنند. این دلارها را در خانه‌هایشان نگه ندارند تا ما جلوی فرزندان‌مان خجالت زده نشویم. خواهش می‌کنم به داد بیماران برسید از خدا می‌خواهم در هیچ بیمارستانی مریضی نماند که محتاج به این داروها باشد. ای کاش نظارت‌های دولت هم افزایش یابد.»

این پدر تاکید کرد: «محک چه گناهی کرده است که داروها را نمی‌تواند پیدا کند؟ ناصرخسرو داروها را از کجا می‌آورد؟ شما هم بروید برای مردم از همان جا دارو بیاورید. از محک تشکر می‌کنم که تا اینجا ما را یاری کرده است اما دست آنها هم کوتاه است. ناصرخسرو که به کسی فاکتور نمی‌دهد حتی آنجا کارت هم نمی‌گذارند بکشیم و فقط نقد پول می‌گیرند. من دعا می‌کنم دلار از دو هزار تومان هم پایین‌تر بیاید.»

برنامه «فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا، از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 17:30 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: چه بد بنده ای است احتکار کننده، وقتی قیمت ها ارزان شود ناراحت گردد و وقتی گران شود خوشحال

      پاسخ ها

      • asasasas

        ای مسئولین بی غیرت و ای محتکرین ... که دارو احتکار میکنید و ای دلالان ... که هی دلار را بالا و پائین میکنید موقعی که میخواهید دلار بخرید میگید ارزان شده و موقعی که میخواهید بفروشید میگید گران شده و ای جوجه دلالان ارز خانگی مطمئن باشید خداوند همین بیماری و صد بدتر از ان را نصیب شما و خانوادهایتان میکند . الهی آمین .

    • مستضعف

      ظاهرا فقط این وسط مردم مقصر هستند آقای ضیا شما هم شدید بلند گوی ولت؟دولت که توان مقابله با سودجویان را ندارد مردم چکار بابد بکنند اگه کسی هم چهار دونه پوشک خریده برای بچش دل خودش رو خوش کزده وگرنه هیچ تاثیری بر زندگیش هم نداره،دولت ترا بخدا ملت رو رها نکن

    • 7

      بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ الهی به حق محمد مصطفی ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍوعجل فرجهم این پسر شفا پیداکنه تا هیچ نیازی به دارو نداشته باشه

      پاسخ ها

      • سویل

        الهی آمین.

    • بدون نام

      انشاالله که پسرت خوب میشه نگران نباش پدرمهربان ودلسوزداروبچتوازبالای بخواخداخوبش میکنه

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه اونهای را که به فکر جیب خودشون و سود خودشونند

    • تبریز

      سرطان هم درد دارد هم هزینه،هم وطن بیائید در تامین هزینه آنها را یاری کنیم.محک بهترین راه برای کمک به کودکان سرطانی است.

    • بی نام

      اختیار دارن. ما خیلی بیشعورتر از این حرفاییم. نرود میخ آهنین در سنگ

    • سعید

      مقصر اول دولته بعد اونهایی که میخان راحت معامله گری کنن و پولدار بشن

      پاسخ ها

      • ابراهیمی

        مقصر اول اونایی هستند که نمیذارن دولت کار کنه . آقای روحانی همونی هست که سال ۸۲ و قبل شروع تحریمها ، بعنوان دبیر شورای امنیت ملی مرتباً هشدار میداد و بروز ابن مسائل را یادآوری میکرد

    • بدون نام

      هیدروکسی عوره قرص تالاسمی کمیاب شده این دارو نباشه فاجعه برای تالاسمیهاست

    • بدون نام

      انشالله بحق حضرت زهرا (س)خدا این پسر نازنین وهمه مریضان عالم را شفا دهد،ای پدر مهربان غمگین مباش،که حال پسرت خوب میشود،ومنتظر باش که روزی این احتکار کنندگان دارو وغیره واختلاس کنندگان ومسبب تورم درجامعه گریبانگیر این بیماری خواهند شد،توکل علی الله وکفی بالله وکیل الله.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنر نزد ایرانیان است وبس هنر احتکار هنر خدمت کردن و تعظیم کردن به ما فوق هنر زیر پای خالی کردن هم دیگر هنر تکبر این چه هنری ما داریم

    • بدون نام

      دلار هرچی بیشتر میره بالا انسانیت هم بیشتر تو ایران میمیره.
      اخه بی شرفا این همه احتکار میکنید برا چی برا کی میخواید.اگه قراره از گرسنگی بمیمیریم خوب هممون باهم میمیریم .به خدا اون دنیا به جز کفن هیچی نمیذارن ببری.

    • بدون نام

      اسم این ضیامیادادم بایدکفاره بده ... وطن فروش احمق ژست روسن فکری میگرادم خوب بمیرایشالا راحت بشیم لیاقت ایران وایرانی بزرگ وندار باپارتی کی جای یه ایرانی باشرف اشغال کرده ونکبت بفرستین پیش رفیق افغونیش .... ۹۰درصدمشکلات کشورکه میبینیم به خاطروجوداین افاغنه هست منابع بودجه شغلامون به جای ایران وایرانی برایینهامیش وحرام حق وناحق میکنید وبلاایران وایرانی میگیرظلم زیادباش خودخداگفته الانم میبینیم

    • سویل

      الهی این بلاها سر هیچکس نیاد ولی خدا اون بالاست و میبینه کاش اوناییکه درتوانشون هست کمک کنند ولی متاسفانه خیلیا بخاطر چشم و هم چشمی فقط بلدن ماشین و خونه و وسایل خونه عوض کنند.

    • بدون نام

      خدایا بحق محمدوال محمد (ص)بحق علی مرتضی(ع) بحق فاطمه زهرا(س) بحق کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) بحق اباعبداالله(ع)ولبهای تشنه ان امام بزرگوار وبحق امام زمان (ع) این پسر رو شفا بده وپدرش رو خوشحال وشاد کن وبیماریش رو درمان کن وتمام بیماران صعب العلاج رو شفا بده ولباس عافیت وسلامتی بپوشان بحق عظمت وجلات ای صاحب شکوه و عظمت وبزرگواری امین یا رب العالمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج