۷۸۱۷۵۶
۱۵ نظر
۵۰۰۱
۱۵ نظر
۵۰۰۱
پ

طارمی، تنها جداشده‌ای‌که شانس بازگشت دارد

این روزها، روزهای حساسی در تاریخ باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید.

فرهیختگان: این روزها، روزهای حساسی در تاریخ باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید. بعد از محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات و جدایی حدود پنج بازیکن، شاگردان برانکو در آستانه تاریخ‌سازی هستند و درصورت برد یا مساوی با هر نتیجه‌ای مقابل السد قطر، برای اولین‌بار راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد.

در این بین اما برخی از مسائل و مشکلات پیش روی پرسپولیسی‌ها قرار گرفته و حتی حاشیه‌‌هایی هم برای سرخ‌های پایتخت به راه افتاده است. برخی افراد نیز به‌دلایل جریاناتی خاص، با به راه انداختن نام‌هایی برای بازگشت به پرسپولیس جو این تیم را ملتهب می‌کنند.

در ابتدا صحبت از بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح شد اما این بازیکن سابقه روشنی از خود در پرسپولیس به‌جا نگذاشته است. او بارها زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد حاشیه ساخت و جنجال به‌پا کرد و درنهایت هم برانکو او را از اردوی تیمش در دبی اخراج کرد تا پایان کار رضاییان و پرسپولیس در خارج از کشور رقم بخورد.

حالا اما در روزهایی که رضاییان بعد از جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه بی‌تیم است و صحبت از رفتن او به تیم‌های دیگر به‌جایی نرسیده، برخی‌ مدعی هستند رضاییان به پرسپولیس برمی‌گردد؛ چراکه حسین ماهینی هم مصدوم شده و با این شرایط مشکلی برای بازگشت این بازیکن به تیم سابقش وجود ندارد.

محسن مسلمان و حتی فرشاد احمدزاده هم ازجمله بازیکنانی هستند که بعد از جدایی از پرسپولیس شرایط خوبی ندارند و شایعاتی مبنی‌بر بازگشت این دو بازیکن به تیم سابق‌شان به گوش می‌رسد. از طرف دیگر بازیکنی مثل یوسف سیدی که حتی در تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و گسترش فولاد هم شرایط خوبی نداشت در اینستاگرام خود مدعی شده به پرسپولیس می‌پیوندد و حتی توافقات اصلی هم انجام شده است!

یا اینکه خیلی‌ها حضور مهدی طارمی در اردوی پرسپولیس در قطر را به بازگشت احتمالی او به این تیم ربط می‌دهند و حتی پا را فراتر گذاشته و صحبت از مذاکره گرشاسبی با برانکو برای بهتر شدن رابطه با طارمی می‌کنند! بدون‌شک کسانی که این موارد را مطرح می‌کنند شناختی از برانکو ندارند؛ چراکه او نشان داده حتی حاضر است با تیمی با پنجره‌های بسته کار کند اما زیر بار بازیکنی که از تیم کنار گذاشته قطعا نخواهد رفت.

در همان ماه‌های ابتدایی بازگشت برانکو به ایران و فعالیت در پرسپولیس، بازیکن باکیفیتی مثل فرناندو گابریل برزیلی را تنها به‌دلیل اعتراض به تعویض از تیم اخراج کرد. یا اینکه پیام صادقیان را به‌دلیل بگومگو روی نیمکت پرسپولیس بعد از بازی با سایپا در کرج از تیم کنار گذاشت.

این مربی کروات از این کارها کم نکرده است. طارمی را به‌دلیل دیر رسیدن به تمرین از لیست بازی با ملوان در دو فصل پیش کنار گذاشت، مسلمان را به‌دلیل اعتراض به تعویض بعد از بازی با الهلال عربستان به نیمکت تبعید کرد و حتی رامین رضاییان را به‌خاطر متعهد نبودن به اصول حرفه‌ای از تیمش کنار گذاشت. برانکو اهل مماشات و مصالحه است اما بدون‌شک صبر او هم حدی دارد.

برانکو نشان داده بازیکنی را کنار نمی‌گذارد اما اگر به هر دلیل بازیکنی را از لیست تیمش کنار بگذارد دیگر راضی به بازگشت آن بازیکن نخواهد شد. با این شرایط بدون‌شک تا روزی که برانکو در پرسپولیس حضور دارد دیگر شاهد حضور بازیکنانی مثل رضاییان و حتی مسلمان در پرسپولیس نخواهیم بود و خیلی امر بعیدی است که این دو بازیکن بازهم پیراهن سرخ پرسپولیس را در زمان برانکو بر تن کنند.

داستان طارمی اما با بقیه بازیکنان فرق دارد. برانکو همواره ارتباط خوبی با این بازیکن داشته و دارد و هنوز هم هربار بازیکن سابقش را ملاقات می‌کند به‌خوبی از او استقبال می‌کند. طارمی البته قصد و سودای رفتن به اروپا را در سر دارد اما باید دانست درصورتی که بخواهد به پرسپولیس برگردد، برخلاف سایر بازیکنان جداشده، برانکو احتمالا مخالفتی برای بازگشت او انجام نخواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      نمی خاییم بیادش

    • مهدی پرسپولیسی

      الکی جو نده
      اصلا هم شانس برگشت نداره
      نه تماشاگر میخواد و نه مربی

    • ح

      هواداران نمی خان که یه بازیکن خائن توی تیمشان باشه

    • گیس بریده

      بیاد چکار کنه مردک

    • امید

      ما بازی کن حاشیه ای نمی خواهیم حتی طارمی .

      کسانی که تیم را تنها گذاشتند و رفتند حق بازگشت نارند حتی محرمی چه برسه به دیگران

    • بدون نام

      غلط میکنه برگرده پول پرست عوضی

    • کیا

      نباید بیاد طارمی دیگه جایی در پرسپولیس نداره و نخواهد داشت

    • کیسه سوز

      کسی که لز پرسپولیس بره دیگه حق برگشت نداره

    • بدون نام

      این مورد آخری رو ما هواداران نمیزاریم بیاد چون آدم بی ریشه و کثیفی هستش

    • ایرانی.

      اقایاخانم نویسنده مطلب توداری برای پرسپولیس حاشیه میسازی.طارمی خیلی کثبف تروپلیدترازاونیه که هوادارااجازه بدن به تیم برگرده.اون نامردخودگم کرده ی بی ظرفیت ضربه ای به پرسپولیس زده که توتاریخ پرسپولیس نه کم سابقه که بی سابقه بوده.هیچ هواداری بلاهایی که این شخص سره پرسپولیس اوردوازیادنمیبره ازعلامت سکوت دادنش.ازعرمانده ی اعتصاب شدنش.ازمحرو کردن تیم ازدوپنجره ی نقل انتقالات وازهمون کلمه ی کثیف خیریت گفتنش. پرسپولیس بخاطرگندکاری های اون بی ظرفیت عوضی کم ضربه نخورده پس لطفاحرف مفت نزن وحاشیه سازنشو.

    • عشق پرسپولیس

      وای به حالش اگه برگرده این همه مکافات کشیدیم بس نیس دوباره بیاد بعد فیلش یادهندوستان کن خاک توسربی غیرتش

    • بدون نام

      الکی جو نده خود برانکو نمیخوادش هواداران هم نمیخوانش

    • محمد احمدی

      لزومی نداره، خودفروخته ها بیان.

    • فردوسی

      بیجا میکنه میخواد برگرده حاضریم ته جدول باشیم ولی آدم بدرد نخوری مثل اون نیاد

      پاسخ ها

      • منوچهر

        دمتون گم اون آشغال هیچ جای توپرسپولیس نداره اگه هم برگرده آزادی رو براش جهنم میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج