۷۸۱۸۷۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

جواد امام: خاتمی در چهارچوب قانون گفتگو می‌کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: محبوبیت اصلاح‌طلبان در مقابل اصولگرایان واقعیت جامعه است و این موج تخریب هم نشان می‌دهد این واقعیت به قوت خود باقی است.

خبرگزاری ایلنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: محبوبیت اصلاح‌طلبان در مقابل اصولگرایان واقعیت جامعه است و این موج تخریب هم نشان می‌دهد این واقعیت به قوت خود باقی است.

جواد امام با اشاره به آغاز موج تخریب‌ها علیه اصلاح‌طلبان، به ویژه رییس دولت اصلاحات گفت: محبوبیت اصلاح‌طلبان در مقابل اصولگرایان واقعیت جامعه است و این موج تخریب هم نشان می‌دهد این واقعیت به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: علیرغم تخریب‌ها و نارسایی‌های دولت که بعضا به پای اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود؛ دشمنان نظام و بیرونی‌ها می‌دانند مادامی که اصلاحات هست، جمهوری اسلامی هم هست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در همین حال، جریان داخل هم می‌داند تا زمان حضور اصلاح‌طلب‌ها، یک رقیب جدی برای آنها وجود دارد که همزمان به بال جمهوریت در کنار بال اسلامیت نظام می‌پردازد.

وی افزود: پس اگر این اقبال در جامعه نبود، طرف مقابل هم لزومی نمی‌دید تا به دروغ متوسل شده و سعی کند تا با تخریب، تاثیرگذاری این جریان را در جامعه کاهش دهد. این افراد همان‌هایی هستند که رای ملت و جمهوریت نظام را بر نمی‌تابند.

امام همچنین با استقبال از پیشنهاد الیاس حضرتی برای ارسال نامه از سوی سید محمد خاتمی به مقام معظم رهبری و سران قوا در جهت ارائه راهکار و پیشنهاد گفت: آقای خاتمی در تلاش است در چهارچوب نظام و قوانین با مسئولان و حاکمیت گفت‌و‌گو کند تا بتواند تا جای ممکن از روند ایجاد یاس و ناامیدی جلوگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      اعتصابات سراسری

    • بدون نام

      چه اعتمادبه سقفی هیچکدام محبوبیت ندارن وگرنه اوصاع مملکت اینقدرخراب نبودازهمه لحاط بیکاری فقربی ابی کم بودجگی کشورپول داربامردمان فقیر بی خاصیتعا

    • بدون نام

      اصلاح طلب اصولگر هیچکدومتون با این وضعیت آدم نیستید همه زنجیروار ب هم متصلید...یه مشت آدم ... که از سیاست فقط کت شلوار پوشیدن روبلد هستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج