۷۸۲۷۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلکسی S۱۰ سامسونگ در چین تاییدیه دریافت کرد

سامسونگ سال آینده از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. اخیرا گوشی گلکسی S۱۰ سامسونگ موفق به کسب تاییدیه در چین شده است.

وبسایت کلیک : سامسونگ سال آینده از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. اخیرا گوشی گلکسی S۱۰ سامسونگ موفق به کسب تاییدیه در چین شده است.

گلکسی S۱۰ سامسونگ در چین تاییدیه دریافت کرد

سامسونگ در اوایل سال آینده میلادی پرچمدار جدیدش، گلکسی اس 10 را معرفی می کند. گوشی گلکسی S10 سامسونگ در سه نسخه مختلف در حال توسعه است که شامل SM-G975F ،SM-970F و SM-G973F می شود.

این دستگاه ها به تازگی در کشور چین تاییدیه دریافت کرده اند. گوشی های SM-G9730 ،SM-G9700 و SM-G9750 در TENAA حاضر شدند. حضور عدد 0 به معنای عرضه این محصولات در بازار چین است. تنا در رابطه با مشخصات فنی این محصولات، اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

در گذشته شاهد انتشار گزارش هایی در رابطه با گوشی گلکسی S10 سامسونگ در فضای مجازی بودیم. مدل های SM-G970 و SM-G973 به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز می شوند. این محصولات از دوربین اصلی دوگانه و دوربین سلفی تکی بهره می برند.

سامسونگ قصد دارد سال آینده از یک پرچمدار ویژه رونمایی کند. گلکسی S10 پلاس مانند پرچمدار اخیر ال جی، گوشی V40 ThinQ به 5 دوربین مجهز می شود.

گلکسی S۱۰ سامسونگ در چین تاییدیه دریافت کرد

در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، گلکسی اس ۱۰ پلاس دارای دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه است.

گلکسی اس ۱۰ پلاس دارای نمایشگر ۶.۴۴ اینچی است. در حال حاضر نمی توان در رابطه با طراحی این محصولات اظهار نظر دقیقی کرد. این احتمال وجود دارد که نسخه پلاس پرچمدار آینده سامسونگ دارای طراحی متفاوتی در مقایسه با نمونه های دیگر آن باشد.

انتظار می رود گوشی گلکسی S۱۰ سامسونگ در برخی بازارها مانند ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی از شبکه ارتباطی ۵G پشتیبانی کند. به احتمال زیاد در آینده نزدیک TENAA مشخصات این گوشی های هوشمند را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج