اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۸۲۷۵۸
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

دریافت ۱۰۰ میلیون یورو برای واردات آیفون و اپل

قاضی رسیدگی به پرونده واردات غیرقانونی تلفن همراه گفت: بخشی عمده‌ای از این گوشی های وارد شده در بازار با قیمت بالاتر و برخلاف ضوابط به فروش رسیده و حدود ۱۰۰ میلیون یورو ارز دریافت کردند.

خبرگزاری مهر: قاضی موحد در ابتدای جلسه دادگاه با اعلام آغاز هشتمین جلسه شعبه اول ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادگاه انقلاب اسلامی تهران برای رسیدگی به اتهام متهمان اخلال در توزیع گوشی همراه با حضور دادستان تهران برای دفاع از کیفرخواست اظهار کرد: جلسه دادگاه علنی و رعایت نظم دادگاه الزامی است. ‌

وی اضافه کرد: اولین جلسه دادگاه در تاریخ ۱۳۹۷/۶/۴ نسبت به متهمان حاضر تشکیل شد و متهمین و وکلای آن‌ها ادعاهایی را مطرح کردند که اقتضای بررسی داشت؛ در این مدت این ادعاها، دلایل و مدارک و مستندات منعکس در کیفرخواست و تمام اسناد و مدارک مربوط به تک تک متهمان بررسی و تمام ادعاهای قانونی مورد توجه واقع شده و رسیدگی لازم صورت گرفته است که نتایج آن تماما در پرونده منعکس شده است.

قاضی موحد اظهار داشت: در اجرای ماده ۳۶۲ قانون آیین دادرسی کیفری، استعلامات لازم از مراجع مختلف مرتبط انجام شده، در نتیجه اصلاحاتی نیز در مبالغ اعلامی صورت گرفته است و دادگاه جهت اشراف کامل به زوایا و ابعاد مختلف پرونده افراد مختلفی را به عنوان مسئول یا کارشناس یا مطلع در موضوع دعوت و توضحیات لازم را اخذ کرده و پرونده امروز آماده اخذ آخرین دفاع از متهمان شده است.

رییس دادگاه توضیح داد: متهمانی که از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به دادگاه معرفی شدند، در مجموع چند صد هزار گوشی تلفن همراه که البته آمار دقیق آن در پرونده تک تک متهمان منعکس است، با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور کرده اند که بخش قابل توجهی از آن‌ها از نوع اپل و از شرکت آیفون که جز گرانترین گوشی ها است، می باشد و بخشی عمده‌ای از این گوشی های وارد شده که بیش از دو سوم است در بازار با قیمت بالاتر و برخلاف ضوابط به فروش رسیده و حدود ۱۰۰ میلیون یورو بابت وارد کردن این گوشی ها از دولت گرفته اند.

وی ادامه داد: برخی از متهمان و شرکتها اساسا مجوز ورود گوشی تلفن همراه نداشته‌اند و بر اساس بررسی‌هایی که انجام دادیم در این جهت چندان تخصصی نداشته بلکه با مجوز خاص اقدام به واردات این کالا کرده اند، همانطور که همه ما می دانیم گوشی اپل در ایران خدمات پس از فروش و نمایندگی ندارد، لذا این افراد که به طور خاص مجوز گرفتند خودشان متعهد شده بودند که خدمات پس از فروش را ارائه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هی کش میدهند تا اشتباهات خودشان را بپوشانند و برای مردم فایده ای نداره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کش نیست مردم رو درگیر کوپیکترین نیازهاشون کردن هرروز هم دارن آب رو گل آلود میکنن. معلوم نیست دارن چه غلطی میکنن اون پشت. ما دنبال نخود سیاهیم.
        دریا خزر رو دادن دیدن سروصدا شد قیمت دلار رو بردن بالا مردم رو درگیر نون شب کردن.

    • حسن

      در این شرایط تحریمی آیاکشور اولویت دیگری ندارد،چرابایدازکشوری که تحریم میکند خریدکنیم.منافع شخصی مسولان تنها دلیل است

    • بدون نام

      مجموعه فساد با قدرت داره کارشو میکنه

    • بدون نام

      واقعا که قباحت داره . کجای قانون سوراخ بزرگی داره که هر روز و هرجا را نگاه میکنی ی تخلف جدید . یکبار برا همیشه سفره این تخلفات را جمع کنید

    • بدون نام

      هشتاد میلیون نفر هستیم چرا من نمیتونم اختلاس کنم و اگر ی دونه تخم مرغ بدزدم یکروزه گیر میافتم احسن جون کسی نیست که راه اختلاس و راه گیر نیفتادن را نشونم بدهد نتیجه اینایی که هروز گندش در میاد به ی جایی متصل هستن

    • عاشق الحسین

      بعد میگن چرا زائر چرا میرن کربلا ... اینجا پولتون رفت نه اربعین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بینیم بابا تو اب گل الود میخای نهنگ صید کنی

      • بدون نام

        ای بابا اين جماعت مثل اینکه یه چیزی شون میشه!!! مگه داریم!!! مگه میشه؟؟؟ هرکسی جلوتر و پای برهنه داره از جلو میره سهم بیشتری داره!!! یا میدانی که داری دروغ میگی!!! اگه نمیدانی!؟؟؟ بدان و بفهم،!!! بدون دزدی امکان نداره!!! نميشه!!! به خدا راه نداره!!! چرا این هشتاد میلیون خودشان را کر و کور و لال می پندارند!!! عجیبه، ترامپ از شما بهتر خبر داره!!! والا بلا بخدا،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج