۷۸۲۹۵۰
۱۳ نظر
۵۰۱۳
۱۳ نظر
۵۰۱۳
پ

پایان شوم دوستی دختر ۱۷ ساله

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با همدستی خواهرزاده‌اش اقدام به ربودن و آزار و اذیت دختری ۱۷ ساله کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با همدستی خواهرزاده‌اش اقدام به ربودن و آزار و اذیت دختری ۱۷ ساله کرده بود، خبر داد.

در تاریخ ۱۴ شهریورماه امسال پرونده‌ای تحت عنوان فقدان دختری ۱۷ ساله از کلانتری ۱۲۷ نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد و پدر و مادر فقدانی در اظهارات خود عنوان کردند که دخترشان در تاریخ ۱۲شهریورماه منزل را به مقصد منزل مادربزرگش ترک کرده و تاکنون مراجعه نداشته است.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به تحقیق از یکی از دوستان فقدانی به نام مریم پرداختند و او پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش گفت: از چندی پیش فقدانی با جوانی بنام مسعود آشنا شده بود تا اینکه در تاریخ ۱۳ شهریورماه با لباس های پاره و خونی به منزل ما آمد و البسه اش را در خانه ما تعویض کرد.

زمانیکه از او در خصوص این وضعیت سؤال کردم گفت که که دایی مسعود بنام سعید او را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده و به همین علت دیگر نمی تواند نزد خانواده‌اش بازگردد.

با توجه به اظهارات مریم ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی، شناسائی متهمین پرونده و بویژه پیدایش فقدانی را در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت مسعود در شهرستان پاکدشت شدند.

با شناسایی مخفیگاه مسعود در شهرستان پاکدشت ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران و اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و طی یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری مسعود و در ادامه سعید ( دایی مسعود ) شدند .

مسعود در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدام به آدم ربایی و آزار و اذیت فقدانی شد و مدعی شد که در ساعت ۱۷ روز ۱۲ شهریورماه فقدانی را ملاقات کرده و در ساعت ۲۱ از هم جدا شدند و دیگر اطلاعی از سرنوشت وی ندارد؛ همچنین سعید نیز در تحقیقات اولیه مدعی شد که تاکنون با فقدانی ملاقاتی نداشته و او را ندیده است.

همزمان با ادامه تحقیقات از دو متهم دستگیر شده و پس از انجام اقدامات پلیسی، سرانجام فقدانی در تاریخ ۴ مهرماه به صورت بلامکان در یکی از پارک‌های منطقه شرق تهران شناسائی و برای کشف زوایای پنهان پرونده به پایگاه چهارم منتقل شد.

فقدانی در اظهار خود گفت: در تاریخ ۱۲ شهریور به همراه مسعود و دایی اش سعید با خودروی شخصی به جاجرود رفته بودیم که در آنجا سعید به من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد؛ پس از آن در ساعت ۲۱ مرا در سه راه تهرانپارس رها کرد اما بخاطر مشکلات پیش آمده توانایی بازگشتن به منزل را نداشتم و طی این مدت در پارک زندگی می‌کردم.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با تکمیل پرونده ، متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شده و پرونده آنها نیز برای ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر با این جور افراد مثل رفتاری که باقربانی داشته رفتار شود دیگه کسی جرات نمیکنه با ناموس مردم اینطور کنه
      فقط قصاص جوابش هست

    • بدون نام

      باید همچین اقدامات قانونی برای مجازات ظالم بیشتر از پیش باشه تا ظالمین قبل از ارتکاب ظلم سایه مجازات رو بالای سرشون حس کنن. کمک به مظلوم و مجازات ظالم یک قضیه اساسی در دین ما هست و قوه قضاییه و پلیس باید فعالیتشون رو بیش از پیش بیشتر کنن و قوه مقننه باید قوانین بهتری رو در این باره و بر اساس دین اسلام تصویب کنه تا سریعتر به سمت جامعه اسلامی حرکت کنیم

    • لبیک یا مهدی

      خداوند لعنتتون کنه که با زندگی و آینده یه دختر مصوم بازی کردین و آبروی یه خانواده هم بردین...درسته که دوستی خیابانی این دختر هم اشتباه بوده اما باور کنید حقش نبوده به خاطر دوستی خیابانی مورد تجاوز قرار بگیره...
      خدایا لعنت کن قوم الظالمین را

    • بدون نام

      دختره وقیح .

    • داریوش

      دختر احمق. و مسعود بی خانواده. . ..

    • بدون نام

      باید این جور افراد را قصاص کرد تا دیگه کسی به ناموس مردم دست درازی نکنه

    • بدون نام

      کرم ازدرخته.این عروس خانم خودش خاسته.لکه ننگ پدر.

    • محمد احمدی

      مقصر اصلی خانواده هس.و فضای مجازی بستری،کعملا ناشناس

      گوشی،دس،فرزندانتون ندید.الان مجازی پر شدع از همین سنین

      دوستی های مجازی.اخرش متلسفانه تجاوز میشه.اغفال میشن.گول میخورن

      پشیمانی هم سودی،نداره

    • باران

      بی شرف ها چطور دلشون میاد به یک دختر بی پناه حمله کنن و آسیب بزنن!!!!!!!!!!!!!!!

    • m

      @_@

    • بدون نام

      اگه فرزندان روابطشون با دیگران را با خانواده در میون بذارن و اونا رو در جریان رفت و آمدشون قرار بدن این مسائل پیش نمیاد، اگر هم خانوادشون با اینجور رابطه ها مخالفن بهتر که بچه ها طرف این دوستیا نرن چون به نفعشونه

    • بدون نام

      کرم از خود درخته .
      خاک برست دخترک بی شعور .

    • بدون نام

      اگ عربستان بود گردنشونو میزدن خاک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج