۷۸۳۰۰۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 19 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مهربان و خوش قلب، مدیر و مدبر، مسئولیت پذیر و توانمند هستید و در هر کاری که انجام می دهید داشتن اصالت و نوآوری در کارهایتان برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی دارید کارهایتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. وقتی هم کاری را به عهده می گیرید تا آن را تمام نکنید تسلیم نخواهید شد. امسال وضعیت سلامتی شما خوب خواهد بود، فقط باید سعی کنید عادت های غذایی اشتباه خود را کنار بگذارید، در غیر این صورت مشکلات زیادی از جمله اضافه وزن و معده درد را باید به جان بخرید. امسال از لحاظ اقتصادی هم برای شما سال خوبی خواهد بود. بعضی ها از والدین و یا بزرگترهای فامیل پول، اشیای قیمتی و یا ملک به ارث خواهند برد. در هر شغل و حرفه ای که مشغول به کار باشید پشتکار و صداقت در کارتان ثروت و موفقیت را برایتان به همراه خواهد داشت. از لحاظ حرفه ای هم شهرت، موفقیت و اعتبار زیادی را به دست خواهید آورد. با هوش زیاد و دانش و اطلاعات قابل توجهی که شما دارید خواهید توانست مقامات مافوق خود را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید و به موقع ثمره ی زحمات خود را خواهید دید. امسال خواهید توانست بالاخره به شخصی که مدت هاست دوستش داشته اید اما جسارت کافی برای بیان احساستان را نداشته اید نزدیک شوید. حتی این احتمال وجود دارد که پیش از پایان این سال رابطه تان جدی تر شده باشد و نامزد یا حتی ازدواج کرده باشید! آبان، بهمن، اردیبهشت و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

در حال حاضر هدف اصلی شما این است که در زمینه ی حرفه ای و در اجتماعی که قرار دارید شناخته شوید و مورد تأیید قرار بگیرید، اما حاضر نیستید در این راه همه چیز را فدا کنید. شما ترجیح می دادید که امروز می توانستید به جای فکر کردن به اهدافتان و تلاش برای رسیدن به آنها با دوستان خود همراه شوید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. فراموش نکنید که شما در انتخاب آزاد هستید و انتخاب با خودتان است، اما خوب باید عواقب این انتخاب های خود را هم بپذیرید. برای رسیدن به جاه طلبی هایتان باید بهایی پرداخت کنید. شما معمولا در قضاوت در مورد دیگران به حس ششم خود اعتماد کامل دارید، اما امروز به نفعتان است در این مورد زیاد به این احساسات درونیتان توجهی نکنید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شما در محل کارتان احساس بیقراری می کنید، اما این بیقراری و بی حوصلگی به خاطر این نیست که از شغل خود راضی نیستید. شما فقط دوست دارید به تعطیلات بروید و کمی استراحت کنید، اما این فرصت برایتان فراهم نمی شود. اگر خودتان برای آن برنامه ریزی نکنید به احتمال زیاد هرگز اتفاق نخواهد افتاد. ممکن است صبح که از خواب بیدار می شوید رویایی عجیب و ناراحت کننده که شب گذشته در مورد یکی از دوستان خود دیده بودید را خیلی واضح به یاد بیاورید. شاید این موضوع باعث شود کمی ناراحت و آشفته بیدار شوید. نگران نباشید، به احتمال خیلی زیاد این خوابتان هیچ تعبیر خاصی ندارد، اما برای این که سبک تر شوید می توانید خوابی که دیده اید را روی کاغذ یادداشت کنید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

نداشتن مکالمات و ارتباط کافی بین شما و نزدیکانتان ممکن است باعث بروز سوء تفاهم هایی بین شما شود. شاید در حال حاضر اهمیت این موضوع برایتان چندان آشکار نباشد، اما این نقاط ابهام در رابطه تان قطعا روی آینده ی این رابطه تأثیرگذار خواهند بود. خیلی واضح در مورد افکار و خواسته هایتان صحبت کنید و جایی برای هیچ گونه سوء تفاهمی باقی نگذارید. اگر دیدید نقطه ی مبهمی وجود دارد بیشتر در مورد آن توضیح دهید تا مطمئن شوید طرف مقابل به طور کامل درکتان کرده است. امروز این احتمال وجود دارد که با شخصی مواجه شوید که با انرژی منفی خود و مخالفت های تمام نشدنی اش اعصابتان را به هم بریزد، از او فاصله بگیرید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شما با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که دوستی با آنها در عین این که بسیار هیجان انگیز است برای شما شبیه به یک رقابت نیز هست. شاید این افراد از فرهنگ، مذهب، تحصیلات و یا نژادی کاملا متفاوت با شما باشند، اما شما خودتان را از لحاظ ذهنی و فکری به آنها خیلی نزدیک احساس می کنید و می توانید برای ساعت ها با آنها صحبت کنید. این افراد به دوستانی خیلی صمیمی برای شما تبدیل خواهند شد. امروز تا جایی که می توانید در زمینه ی جمع آوری اطلاعات فعالیت کنید و زیاد به فکر انتقال اطلاعات خود به دیگران نباشید. تحقیقاتی که امروز انجام می دهید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید شما را به نتیجه مورد نظرتان خواهند رساند.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز فرصتی به سراغتان خواهد آمد که باعث می شود به طور جدی به تغییر شغل و حرفه ی خود فکر کنید. تا به حال به هر کاری هم که مشغول بوده اید، اکنون آموزش و ادامه تحصیل برایتان اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد. آیا تغییر دادن شغلتان در حال حاضر می تواند ایده ی خوبی باشد؟ تنها خود شما می توانید به این سوال جواب بدهید. حواستان باشد؛ شاید این فرصت هدیه ای از جانب کیهان به شماست. اهمیت دادن به خودتان همیشه نشان دهنده خودخواهی و از خود راضی بودن شما نیست. برای خودتان وقت بگذارید و به وجود و سلامت خود اهمیت بدهید و عادت هایی که برای سلامتیتان مفید هستند را حتما در برنامه خود قرار دهید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شروع های تازه ای را برای شما به همراه خواهد داشت، به ویژه وقتی پای سفر، تحصیلات و مسائل حقوقی در میان باشد. شاید مجبور به گرفتن تصمیم های مهمی باشید که برایتان بسیار دشوار هستند. خودتان را با فکر کردن زیاده از حد به این موضوع دیوانه نکنید، هر تصمیمی که بگیرید به احتمال زیاد به خوبی پیش خواهد رفت. با دقت تمام به نقشه های خود فکر کنید و با اعتماد به نفس کامل پیش بروید. احساس تعهد بسیار زیاد شما نسبت به انجام دادن و به پایان رساندن کارهایی که شروع کرده اید ممکن است گاهی آنقدر توان شما را تحلیل دهد که بر خلاف آنچه انتظار می رود به جای داشتن اثری سازنده نقشی مخرب روی کارهایتان داشته باشد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

رویاهای امروزتان بیش از آن که نقشه ای برای رسیدن به آینده ی ایده آلتان باشند خیال پردازی و فانتزی های بی اساس هستند. برای این که به خواسته های خودتان برسید باید هر چیز اضافه ای را فراموش کرده و فقط روی اولویت های اصلیتان متمرکز شوید. خوشبختانه انرژی کیهانی هم امروز با شما یار شده و فرصت رسیدن به این خواسته ها را برایتان فراهم خواهد کرد. شاید سرعت پیشرفتتان خیلی پایین تر از حد انتظارتان باشد، اما خوب به هر حال دارید پیشرفت می کنید و این از هر چیز دیگری مهم تراست. خوشبختانه تجربه های اشتباه های گذشته تان امروز می توانند به شما در گرفتن تصمیمات درست، به ویژه در رابطه با مسائل مالی، کمک کنند.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

کلمه هایی که در حال حاضر به کار می برید آثار بلند مدتی خواهند داشت، پس به نفعتان است که وقتی به رفتار عصبی کننده یکی از اطرافیانتان واکنش نشان می دهید مواظب تن صدایتان باشید و از بروز انرژی منفی تا جایی که می توانید خودداری کنید. به جای این که انتظار داشته باشید دیگران به زبان شما حرف زده و ایده های شما را تکرار کنند، خلاقیت خود را بالا برده و به جای تحمیل نظراتتان به دیگران سعی کنید کاری کنید که آنها به خواست خودشان نظرات شما را بپذیرند. اگر در دنیای اطرافتان به دنبال آرامش هستید پیش از هر کاری باید آرامش و راحتی خیال را در درون خود پیدا کنید. تا آرامش درونی نداشته باشید هر تلاشی در این راه بیهوده است.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز ایجاد تعادل بین نیازهای خودتان و اطرافیانتان کار بسیار دشواری به نظر می رسد. در حال حاضر رسیدن به هر گونه نتیجه ای در بحث های جدی کاری تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد. متأسفانه جذابیت ذاتی شما برای به حداقل رساندن درگیری ها کفایت نمی کند. شاید این موضوع باعث ناراحتی شما شود، اما بهترین و دقیق ترین نقشه ها هم امروز می توانند با شکست مواجه شوند. اما نا امید نباشید، پشتکار و سخت کوشی شما تنها درمانی است که برای غلبه به این وضعیت به شما کمک خواهد کرد. خودتان که خوب می دانید، تا زمانی که با مشکلی روبرو نشده اید نخواهید توانست آن را تغییر داده و یا حل کنید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز سیستم عصبی شما به شدت حساس شده است و فشارهای روانی مرتبط با کارتان اعتماد به نفستان را به خطر انداخته اند. همین موضوع باعث شده است در برابر هر نظر و انتقادی که می تواند خیلی هم سازنده باشد حالت دفاعی به خود گرفته و ناراحت شوید. شاید فکرهای عجیبی به سرتان بزنند که می توانند زمینه ساز بحث های آزار دهنده ای باشند، اما شما می توانید با معطوف کردن توجه خود به مسائل معنوی ثبات و آرامشی که به دنبالش هستید را به وجود آورده و خودتان را از موقعیت ها و بحث های ناخوشایند دور نگهدارید. همان طور که رالف والدو امرسون گفته است: « هیچ کس به غیر از خودتان نمی تواند آرامش را به شما هدیه کند».

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

ممکن است در محل کارتان با دردسرهایی روبرو شوید. برخی از همکارانتان از یکدیگر بیزار هستند و هیچ گونه اعتمادی به هم ندارند و در نتیجه کار کردن با همدیگر برای آنها غیر ممکن است. اگر قرار است بهترین نتایج ممکن را گرفته و تمام توانتان را به کار بگیرید باید تغییراتی در برنامه کارتان ایجاد کنید. سعی کنید وضعیت به وجود آمده در محل کارتان را مدیریت کنید، در غیر این صورت خودتان را از آن دور نگه دارید. امروز با پی بردن به این که موضوع بسیار مهمی را نادیده گرفته اید که باید خیلی زود مورد توجه قرار بگیرد، ممکن است در راهی که شما را به سوی اهدافتان می برد تغییراتی به وجود بیاید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شاید امروز بین شما و یکی از نزدیکان و یا همسایگانتان درگیری لفظی ایجاد شود. توانایی فوق العاده شما در کنار آمدن با دیگران قطعا در این وضعیت به کارتان خواهد آمد. اگر دقت کافی نداشته باشید این وضعیت می تواند به یک نبرد تمام عیار تبدیل شود. به محض به وجود آمدن این اختلاف و درگیری سعی کنید آن را به یک وضعیت برد دوطرفه تبدیل کنید، در غیر این صورت حرف هایی به زبان آورده خواهند شد که احساسات شما را برای مدتی طولانی آزرده خواهند کرد. هرچند حال و هوای امروزتان نمی گذارد که از تعطیلات خود لذت ببرید ولی کار زیادی برای تغییر دادن این وضعیت از دستتان بر نمی آید. بهتر است کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند را در برنامه امروزتان قرار دهید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج