۷۸۳۲۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو و ۸۲۷ روز بی خانمانی در منچستر!

اگر ژوزه مورینیو از منچستریونایتد اخراج شود، دست کم دغدغه فروش خانه را نخواهد داشت. مورینیو ۸۲۷ روز است که در شهر منچستر حضور دارد اما در این مدت در هتل لاوری ساکن بوده است.

ورزش سه: اگر ژوزه مورینیو از منچستریونایتد اخراج شود، دست کم دغدغه فروش خانه را نخواهد داشت. مورینیو ۸۲۷ روز است که در شهر منچستر حضور دارد اما در این مدت در هتل لاوری ساکن بوده است.

خانواده مورینیو در لندن ساکن هستند. دختر او، ماتیلده، از دانشگاه هنر لندن فارغ‌التحصیل شده و پسرش، ژوزه جونیور هم تا آوریل ۲۰۱۷ در فولام بازی می‌کرده است.

این مربی پرتغالی تا سال ۲۰۲۰ با منچستریونایتد قرارداد دارد اما تصمیم گرفته به‌جای آن که عمارتی خریداری کند، در هتل ساکن باشد.

تصاویر زیادی از مورینیو روی پله‌های بیرونی هتل لاوری منتشر شده است، جایی که هر بار وارد هتل می‌شود، دربان به او خوشامد می‌گوید. این مربی منچستریونایتد که گفته می‌شد در آستانه اخراج قرار دارد، در یکی از سوییت‌های لاکچری و با منظره رود هتل سکونت دارد.

قیمت این سوییت‌ها در وب‌سایت هتل لاوری ۶۰۰ پوند به ازای هر شب تعیین شده است و به این ترتیب مورینیو در مجموع حدود ۵۰۰ هزار پوند صرف اقامت در این هتل کرده است.

مورینیو و ۸۲۷ روز بی خانمانی در منچستر!

این سوییت‌ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که چند کاناپه در آنها قرار بگیرد. آنها همچنین رو به نمای رودخانه هستند. آنها همچنین محل استراحت و محل صرف غذا دارند و یک آشپزخانه کوچک هم در سوییت قرار گرفته است. هر طبقه این هتل یک سوییت دارد که به نوشته سایت هتل، احساس داشتن یک آپارتمان خصوصی زیبا را به ساکن می‌دهد. این سوییت‌ها به رود ایرول دید دارند که از میان شهر منچستر عبور می‌کند.

در هر اتاق یک اثر هنری از آلن رانکل، هنرمند مشهور انگلیسی وجود دارد و آینه‌ها به ترتیبی در سوییت گذاشته شده‌اند که بتوان از زوایای مختلف، آثار هنری او را به بهترین شکل تماشا کرد. سوییت‌ها همه کاناپه و صندلی داشته و دو ورودی دارند. یک میز در هر سوییت گذاشته شده و فضا در سوییت به اندازه‌ای هست که چهار نفر بتوانند در آن شام صرف کنند یا جلسه داشته باشند.

مورینیو و ۸۲۷ روز بی خانمانی در منچستر!

همچنین یک کمد لباس و یک گاوصندوق هم در سوییت‌ها وجود دارد. ساکنان می‌توانند از دستگاه چای‌ساز برای درست کردن چای و قهوه استفاده کنند و یک یخچال و یک قهوه‌ساز هم در سوییت موجود است. دو تلویزیون هوشمند در این سوییت‌ها تعبیه شده و می‌توان در آنها از اینترنت پرسرعت و دو خط تلفن با قابلیت پیام‌گذاری صوتی استفاده کرد.

در داخل هتل هم باشگاه بدنسازی وجود دارد. خدمت‌رسانی به اتاق‌های هتل ۲۴ ساعته است و صبحانه تمام‌انگلیسی هم در هتل سرو می‌شود. بارها دیده شده که دستیاران مورینیو به همراه او وارد هتل شدند.

اغلب بازیکنان جدید منچستریونایتد در این هتل اقامت دارند تا اینکه یک خانه برای خود تهیه کنند. زلاتان ابراهیموویچ پس از انتقال از پاری‌سن‌ژرمن به منچستریونایتد در تابستان ۲۰۱۶ به هتل لاوری آمد اما به‌سرعت تصمیم گرفت محل اقامت خود را عوض کند و به هتل رادیسون بلو برود که محبوب بازیکنان منچسترسیتی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج