۷۸۳۴۶۳
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

پیغام غیرمستقیم شفر به مظلومی و دوستان

مربی آلمانی از اینکه کمیته فنی بخواهد در کارش دخالت کند، نگران است.

خبرآنلاین: مربی آلمانی از اینکه کمیته فنی بخواهد در کارش دخالت کند، نگران است.

وینفرد شفر ظاهرا کمیته فنی استقلال را قبول ندارد و از همین حالا شمشیر را برای آنها از رو بسته است. فتحی سرپرست استقلال با درخواست اعضای کمیته فنی تلاش کرد تا شفر را عضوی از این کمیته کند ولی سرمربی آبی‌ها چنین موضوعی را رد کرده و تاکید دارد عضو کمیته فنی نمی‌شود. نکته اینجاست که دو طرف جنگ خاموشی دارند که شاید به زودی علنی شود.

چند وقت پیش شفر متوجه شد که اعضای کمیته فنی به فتحی گفته اند باید به خریدهای نیم فصل نظارت کنند چون تیم در تابستان گذشته اصلا خریدهای خوبی نداشت. به هر حال با توجه به عملکرد بد اکثر خریدهای باشگاه و مصدومیت تیموری و آقاخان این حرف پربیراه نبود اما شفر شدیدا مخالف این مسئله است.

او حتی به فتحی گفته هیچکس حق دخالت در خریدهای استقلال را ندارد و اوست که باید نظر اول و آخر را بدهد. وقتی هفته پیش این خبر را منتشر کردیم، نمی‌دانستیم دلیل اصلی این حرف شفر چیست چون طبیعی است سرمربی خودش بازیکنان مورد نظر را انتخاب کند ولی حالا مشخص شده مرد آلمانی تنها به خاطر حرف های اعضای کمیته انضباطی چنین چیزی گفته است.

او در آخرین مصاحبه خود نیز بار دیگر تاکید کرد کسی حق دخالت در کارهایش را ندارد تا به کمیته فنی غیر مستقیم پیغام داده بود. در حال حاضر کمیته فنی استقلال و شفر جنگ خاموشی برای انتخاب دستیار جدید دارند و هر کدام می‌‍خواهند گزینه خود را بیاورند. فتحی هم این وسط گیر کرده و در آخرین مصاحبه اش گفته است: «اعضای کمیته فنی باید نظر دهند و شفر هم تصمیم بگیرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار شفر تمومه

    • بدون نام

      پوست خربزه رو انداختن..خناسا

    • rira

      راست میگه بنده خدا. خلاصه درصد باید برسه.البته خود پرویز یادمه که چطور یکی از بستگانش کلی پول زد به جیبش از یه بازیکن خارجی بدرد نخور که اونم رفت به فیفا شکایت کرد.ببندید بابا در این فوتبالو این دلال بازیارو. از شفر گرفته و کیروش و بقیه فقط به فکر دلالی هستند.

    • مسعود.الف

      آره داداش، اعضای کمیته فنی نظر دهند، شفر تصمیم بگیره، وشما هم پول بیت المال رو بریز دور و برید جلوی السد5تا5تا بخورین!!!
      مرگ بر وزیر پرسپولیسی!!

    • بدون نام

      خریدهای شفر فقط برای حق دلالی هست و اوضاع مالی باشگاه هن در نظر نمیگیره وگرنه چرا باید خریدهاش ایتهنه بی کیفیت باشن و شفر هم جوابگو نباشه؟ هیچ ضمانتی هم نمیشه گرفت که در صورت بنجل بودن جنس خود شفر غرامت بده. کمیته فنی برای اینه که ضعفهای نربی رو بهش گوشزد کنه ارنج و تعویضهای شفر فاجعه س انگار هیچ شناختی به بازیکنها نداره با آزمون و خطا سعی میکنه ترکیبشو پیدا کنه و این از یک مربی حرفه ای بعیده اونهم یک آلمانی که انتظار میرفت بسیار دقیق و حساب شده رفتار کنه. بهر حال کمیته فنی میتونه کمک کنه اگر شفر بخواد

    • حمید دیوانی

      باید با منطق جلو برویم وقتی چند نفر دلسوز تصمیم گیرنده باشند بهتر از یک نفر حالا بگویم اقای شفر نسبت به افراد دیگر دو امتتاز بیشتر داره اقای شفر باید تابع نظرات باشگاه باشه

    • بدون نام

      اینم رسید استقلال یاد دلال بازی افتاد یه بازیکن بیخود آورده بدرد توپ جمع کنی میخوره

    • اسی

      این‌چه‌مسخره‌بازیه‌آخه،
      خوب‌دستیار‌و‌ بازیکن‌باید‌با‌نظر‌سرمربی‌انتخاب‌شود..
      فقط‌میتونند‌بهش‌پیشنهاد‌ومشورت‌بدهند‌نه‌اینکه‌،نظرشون‌رو‌تحمیل‌کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج