adexo3
۷۸۳۶۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دکتر زارع

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع

فرم اجزای صورت را بدون جراحی نیز می‌توان تغییر داد. دکتر رویا زارع توضیح میدهد که چگونه می توان با استفاده از ترکیبی از روش های موثر و بی عارضه، شکل صورت را بدون زیر تیغ بردن آن به فرم دلخواه دگرگون کرد و یا آثار پیشرفت سن را از آن زدود.

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع

مشاوره رایگان
بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع
برطرف کردن قطعی دردهای مفصلی و عضلانی با روش جدید درمان با نورهای رنگی

با این روش جدید، که در این مطب در ترکیب با طب سوزنی گوش به روش آلمانی به کار می‌رود، حتی دردهایی که کمترین نتیجه را از درمان های رایج گرفته اند بین 5 تا 8 جلسه‌ی درمانی برطرف میشوند. نتیجه ای که مشاهده خواهید کرد به گفته‌ی بیمارانی که آن را تجربه کرده اند به معجزه شبیه است. پس از اتمام دوره‌ی درمان تا مدت زیادی بدون درد و راحت خواهید بود و قادر به استفاده‌ی بی درد از مفصل هستید. در صورتی که فشار بیش از حدی به مفصل خود نیاورید درد به مدت خیلی طولانی تری بازنمی‌گردد.
پذیرش بیماران بر اساس تشخیص مبتنی بر معاینه و نتایج به دست آمده از تصویر برداری مانند عکس رادیوگرافی و ام. آر. آی انجام می‌گیرد.

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع

دردهای مفصلی و عضلانی به دلایل مختلفی به وجود می‌آیند، آن دسته از دردهایی که با روش جدید درمان با نورهای رنگی در ترکیب با طب سوزنی قابل برطرف شدن هستند از این قرارند:

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع آرتروزها :
در آرتروزها درد و محدودیت حرکت مفصل ،به دلیل خوردگی غضروف مفصلی و همچنین به وجود آمدن برآمدگی های میخ مانند در استخوان های نزدیک مفصل به وجود می آید. بیشترین نقاطی که در آنها مشکلات ناشی از آرتروز دیده میشود زانو و گردن هستند. به طور کلی آرتروز مفاصل بهترین پاسخ را به روش جدید ما میدهد.

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع بیرون زدگی دیسک:
دیسک های بیرون زده در نقاط مختلف ستون فقرات و بیش از همه در کمر و گردن، به دلیل فشار آوردن روی ریشه‌ی اعصابی که از ستون فقرات خارج میشود سبب درد در پوزیشن های خاص مثل نشستن یا خوابیدن به پشت و نیز باعث بی حسی، گزگز و درد اندام (پا، دست) میشوند. در حالت های پیشرفته حرکت دادن مفصل یا اندام مبتلا محدود میشود. با روش ترکیبی ما پاسخ های عالی دیده شده است که شامل از بین رفتن درد یا کم شدن چشمگیر آن، و بازگشتن امکان حرکت مفصل به میزان زیاد بوده است.

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع مشکلات تاندونی (التهاب، کشیدگی، پارگی تاندون):
این مشکلات شامل آرنج گلف باز، آرنج تنیس باز، محدودیت حرکت شانه یا به اصلاح شانه‌ی خشک شده، کشیدگی و درد تاندون آشیل، پارگی تاندون کتف و سایر تاندون ها است. پس از درمان با نورهای رنگی بهبودی سریع دیده شده و حتی پس از جلسه‌ی اول درمان درصدی از بهبودی از طرف بیمار گزارش شده است. در مواردی پارگی تاندون که یک یا دو سال بدون بهبودی ادامه داشت در ۳ تا ۵ جلسه کاملا بدون درد شده و پس از آن ترمیم سریع تاندون دیده شده است.

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع رماتیسم:
انگشتان رماتیسمی تغییر شکل داده و بسیار دردناک پس از یک تا سه جلسه درمان بی درد و راحت شده اند و قدرت حرکت به آنها بازگشته است.

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع سندرم کارپال تونل:
دردهای شدید سندرم کارپال تونل با یک تا دو جلسه درمان کاملا و برای مدت طولانی از بین رفته است.

مزایای درمان با روش جدید درمان با نورهای رنگی:

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع غیر تهاجمی بودن

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع تأثیر سریع و فوری:
هیج روش دیگر برطرف کردن دردهای مفصلی و عضلانی نیست که به اندازه‌ی این روش سرعت داشته باشد. در مقایسه با فیزیوتراپی و درمان دارویی و غیره، استفاده از این روش آسان ترین و راحت ترین کار است به این دلیل که تنها ۵ تا ۸ جلسه درمان برای تأثیر طولانی مدت رهایی از درد کفایت میکند. در مورد دردهایی که صرفاً عضلانی باشند مثل کتف درد، گردن درد یا کمردردهای عضلانی تنها ۲ یا ۳ جلسه درمان کفایت میکند.

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع تأثیر زیاد- طبق نظر بیمارانی که تحت این روش درمانی قرار گرفته اند
اثر درمان با نورهای رنگی از هر گونه روش درمانی دیگری که تجربه کرده بوده اند بیشتر و بهتر بوده است.

روش رنگ درمانی جدید متفاوت از روشی است که تا کنون با لامپ های درمانی بیوپترون استفاده می‌شده است. این روش با ارائه‌ی کیس بیماران بهبود یافته به انستیتوی بین المللی طب بیوانرژتیک و انفورمیشن که مقر آن در آلمان است توانسته گواهی اعتبار برای دکتر زارع به دست بیاورد.

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع

تغییر فرم چهره بدون جراحی

فرم اجزای صورت را بدون جراحی نیز می‌توان تغییر داد. دکتر رویا زارع توضیح میدهد که چگونه می توان با استفاده از ترکیبی از روش های موثر و بی عارضه، شکل صورت را بدون زیر تیغ بردن آن به فرم دلخواه دگرگون کرد و یا آثار پیشرفت سن را از آن زدود.

اگرچه جراحی روشی موثر برای عوض کردن فرم اجزای چهره است، آمارهای رسمی پزشکی نشان میدهد که درصد نسبتاً کمی از افراد جراحی را برای این کار انتخاب می‌کنند. علت روی نیاوردن اکثریت متقاضیان زیبایی به جراحی میتواند به خاطر ریسک عمل و داروی بیهوشی و بالا بودن هزینه‌ی جراحی باشد، و نیز این که اگر نتیجه‌ی عمل دلخواه از آب در نیاید امکان تصحیح آن به آسانی وجود ندارد. در گذشته فقط روش های تهاجمی برای عوض کردن فرم چهره موجود بود که مستلزم تزریق مواد شیمیایی و بریدن بود، حال آنکه امروز استقبال عمومی از روش های غیر تهاجمی بی سابقه است.
روش ترکیبی بی عارضه و موثر تغییر فرم چهره که در این مطب به کار میرود شامل طب سوزنی و روش جدید نور درمانی است.

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع مزایای روش ترکیبی ما عبارت است از:
بی عارضه بودن تضمینی آن
تأثیر زیاد
به هیچ وجه ساز و کارهای طبیعی بدن را مختل نمی‌کند و با فیزیولوژی انسان در هماهنگی و سازش کامل است
در این روش خود بدن است که خودش را ترمیم و بازسازی می‌کند

هر یک از این روش ها و تأثیر آنها در زیر توضیح داده میشود:
1-جوان سازی و تغییر فرم صورت با طب سوزنی کاربردی از طب سوزنی است که مورد تأئید سازمان جهانی بهداشت است. این روش که به وسیله‌ی قرار دادن سوزنهایی به نازکی مو در نقاط خاص طب سوزنی در صورت انجام میشود، از سه هزار سال پیش تا کنون برای زیباسازی به کار رفته و امتحان خود را پس داده است.
در مقالات چاپ شده در نشریات و سایت های غربی به طور مکرر از آن به عنوان "فیس لیفت طب سوزنی" نام برده میشود. در تجربه‌ی شخصی در این مطب دیده شده است که تأثیر بالا کشیدن و سفت کردن پوست صورت با طب سوزنی دست کمی از روش جراحی ندارد. در عین حال، کارهایی که با روش طب سوزنی میتوان انجام داد از هیچ روش غیر جراحی دیگری ساخته نیست.

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع

۲-روش جدید نور درمانی- درمان با نورهای رنگی روش جدید و طبیعی زیبا سازی است که در حال حاضر در اروپا مورد استفاده می‌باشد. در این روش، از لامپ های ساخت شرکت سوئیسی بیوپترون برای به دست آوردن نتایج چشمگیر زیبایی استفاده می‌گردد. نور لامپ های بیوپترون از طیف نور مرئی رنگی و میزان خاصی از نور مادون قرمز تشکیل شده است، فاقد نور ماورای بنفش است (که تنها بخش مضر نور مرئی بوده و باعث ایجاد سرطان میشود) و بنابراین کاملاً امن و بی خطر است.

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع

هر یک از رنگ های نوری که به پوست تابانده میشود دارای خواص و تأثیر مخصوص متفاوت از رنگ های دیگر بوده و تأثیر آنها شامل موارد زیر است:

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع کشیدن پوست وسفت کردن آن با تحریک تولید کلاژن و الاستین،

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع روشن کردن و شفاف کردن رنگ پوست صورت،

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع از بین بردن چروک ها و خطوط صورت،

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع بر طرف کردن التهاب و عفونت در آکنه و بنابراین کمک بسیار موثر در برطرف کردن آکنه های فعال


بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع

دکتر رویا زارع

بهبود قطعی درد مفاصل و تفییر فرم چهره - دکتر رویا زارع

نور زندگی است!

مطب نور درمانی و طب سوزنی

تغییر فرم چهره و برطرف کردن قطعی

دردهای مفصلی و عضلانی با روشی جدید

برای اولین بار در ایران

آدرس: بلوار میرداماد غربی ، بین ولی عصر و جردن ، نرسیده به جردن ، زیر پل میرداماد

ساختمان باران پلاک 408 طبقه 4 واحد 27

شماره تماس: 85 49 65 88 - 79 26 790 0912



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج