اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۸۳۹۸۵
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

مجازات عامل تنبیه بدنی دانش آموزان در مشهد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فرد عامل تنبیه بدنی جمعی از دانش آموزان یکی از هنرستانهای مشهد شناسایی و لغو ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فرد عامل تنبیه بدنی جمعی از دانش آموزان یکی از هنرستانهای مشهد شناسایی و لغو ابلاغ شد.

قاسمعلی خدابنده افزود: همچنین این فرد خاطی جهت تعیین تکلیف به کمیته انضباطی و دفتر نظارت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی معرفی شده است.

وی ادامه داد: با این وجود گروهی ویژه به منظور پیگیری موضوع تنبیه بدنی دانش آموزان این هنرستان در محل مدرسه مستقر شده و در حال تحقیق در این زمینه است. علت تنبیه گروهی دانش آموزان از سوی معاون مدرسه بی انضباطی و توهین آنها اعلام شد اما این موضوع تنبیه بدنی را توجیه نمی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طبق قانون تنبیه بدنی به هر شکل و در هر سطحی در مدارس ممنوع و غیرقانونی است لذا با هدف پیشگیری از انجام اقدامات مشابه بعدی، مدیر این هنرستان نیز تذکر کتبی دریافت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درآینده نه چندان دورباید منتظرزندانهای پرازمجرم وبزهکارباشیم،فرهنگی که دراین جامعه هست مثل جامعه فنلاندیاژاپن نیست

    • معلم فداکار

      وای خدا دانش اموزان خیلی گستاخ و بی ادب شدن ...دیگه حرمت معلم و استاد رو نگه نمیدارن ...اصلا تو نظام اموزشی ما اجازه هیچ تنبیهی رو نمیدن و حتی اخراج دانش اموز هم غیر قانونی شده ...پس معلم بیچاره با بی ادبی و گستاخی دانش اموز چیکار کنه ....

    • بدون نام

      ...
      الان توهین از طرف دانش آموزان بی شعور زیاد شده پس تو که الان داری دفاع میکنی بگو معلم بدبختی که نه حقوق داره و نه هیچ مزایایی ،فحش هم بخوره ؟ خیلی ... من که اگر دانش آموزی گستاخی کنه حسابش کف دستش می زارم جلوی امثال تو هم می ایستم .

      پاسخ ها

      • وطنی

        بشین عمو ترش نکن ماکه دانش آموز نیستیم تورو هم که ندیدیم و لی تو اگه مارو ببینی قدت کفاف نمیکنه که هیچ دستت رو بلند کنی گوشت رو میبریم میزاریم کف دستت که بجای گوشت گرون باهاش آب گوشت بخوری زیاد هم شلوغش نکن اگه خدا میکرد میدیدمت حالیت میکردم

    • بدون نام

      همین حمایت های ازنوع دوستی خاله خرسه ازاین دانش آموزان ننروگستاخ باعث شدکه دیگه معلمها مثل معلمهای سابق هیچ تعلق خاطروحساسیتی نسبت به باسوادوباتربیت بارآمدن دانش آموزان به عنوان رکن اصلی نابودی یاپیشرفت کشورنداشته باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج