۷۸۴۲۶۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ستار همدانی: برخی انتقاد‌ها مغرضانه است

ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که در شرایط فعلی باید به استقلال آرامش داد و نباید انتقادهای مغرضانه مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم: ستار همدانی درباره نتایج تیم فوتبال استقلال در این فصل اظهار داشت: می‌دانیم استقلال در قیاس سال گذشته، ضعیف‌تر شده است. هر تیمی برابر استقلال فصل گذشته قرار می‌گرفت، وحشت داشت، اما امسال ستون تیم رفته و مدیریت هم دچار تغییرات شده است. در این شرایط، برخی مواقع اظهارات منتقدان می‌تواند کمک کند، برخی مواقع هم سکوت کردن. در وضعیت فعلی، سکوت می‌تواند به استقلال کمک کند.

وی افزود: این سکوت باعث می‌شود تیم راحت کارش را پیش ببرد. باید به سرمربی استقلال آرامش دهیم تا خلاقیت خودش را نشان دهد، شفر سال گذشته نشان داد که چه مربی خوبی است. یکسری دوستان انتقادهایی مطرح می‌کنند که مغرضانه بوده و سالم نیست. بیشتر این انتقادها برای بودن خود است تا کمک به استقلال. برخی‌ها می‌خواهند با انتقاد کردن، خودشان را نشان دهند.

«کسی که یک روز در استقلال بازی کرده، حق دارد کارشناسی و انتقاد کند.» پیشکسوت تیم استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: هر فردی که در استقلال بوده، حتی می‌توان به او فرصت داد تا در جایگاه دیگری به باشگاه کمک کند، اما این فرضیه قشنگ نیست که اگر بودیم، استقلال خوب است و اگر نبودیم، بد. ما باید یار و یاور استقلال باشیم.

بازیکنانی که اکنون برای استقلال بازی می‌کنند شاید با حرف‌های ما تحت فشار قرار بگیرند و به خاطر عدم آگاهی، از چاله به چاه بیفتند. بهتر است در این شرایط، به خاطر استقلال، انسانی و استقلالی رفتار کنیم.

همدانی در خصوص انتقادهایی که هادی طباطبایی به مجموعه فعلی استقلال می‌کند، گفت: فرض می‌کنیم که همه صحبت‌ها درست است، اما آیا کسی نمی‌داند که این مشکلات برای استقلال بوجود آمده؟ پیشکسوتان زیادی داریم که بیشتر از طباطبایی در استقلال بودند، آیا عقل‌شان نمی‌رسد که مشکلات را بگویند؟

آنها استقلال را دوست دارند و می‌خواهند تیم به آرامش برسد. اگر تیم ناآرام باشد و نتیجه نگیرد، تلفن‌های ما بیشتر شده و باید پاسخگوی مردم باشیم. همه پیشکسوتان استقلال باید فضا را طوری پیش ببرند تا آرامش برگشته و تیم به مانند فصل گذشته قوی شود.

اگرچه نباید چشم‌های‌مان روی ایرادها ببندیم، اما اکنون وقتی است که باید به تیم آرامش بدهیم تا نیم فصل فرا رسیده و تغییراتی انجام شود. خودمان هم می‌دانیم یکسری اشتباهاتی صورت گرفته، اما نیم فصل فرصت خوبی برای جبران اشتباهات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال از پول بیت المال این همه خرید میلیاردی داشته چطور میگی ستون تیم رفته. همیشه طلبکارن استقلالیا
      باید منحلش کنن تیم کثیف استقلال رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم با طبا طبایی مشکل داره اومده اینجا برعلیه ش حرف بزنه مسکل اسقلال شفر دلاله این دلال بیشرف ازهمه بازیکنا پول میخواسته حتی از ساناک اونم نموند بخاطر شوفر لعنتی شوفر حق دلالی میخواسته

    • بدون نام

      لنگی ها ی عزیز اگه اخبار سرورشون را دنبال میکنن که میکنن .خیلی مودبانه نظر بدن اینجا صحبت از استقلاله باشگاه آقای عبده که نیست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج