۷۸۴۳۳۲
۳۲ نظر
۵۰۰۲
۳۲ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش تند خداداد به توهین درموت به استیلی

پیشکسوت تیم فوتبال ایران، گفت: اگر امروز مقابل این رفتارها واکنشی نشان ندهیم، دفعه بعد تدارکات تیم پورتو علیه علی پروین و آبدارچی بنفیکا علیه احمدرضا عابدزاده صحبت می‌کند.

خبرگزاری فارس: خداداد عزیزی در مورد مصاحبه دستیار کارلوس کی‌روش علیه حمید استیلی و توهینی که به پیشکسوت فوتبال ایران کرده است گفت:‌ این اتفاق جدیدی نیست متأسفانه چند سال است که شاهد این مشکلات هستیم و صحبت در مورد آن فایده ندارد.

من با اهالی رسانه رابطه خوبی دارم و همیشه آنها به من لطف داشته‌اند اما باید انتقادی را بیان کنم چرا گاهی با حمایت بیجا وژچشم‌پوشی کردن از برخی مسائل کار را به اینجا می رسانند که این مشکلات به وجود بیاید.

* استیلی از کم‌حاشیه ترین فوتبالیست‌های ایران بوده است

وی افزود: حمید استیلی جزو بزرگان فوتبال ایران است بی‌احترامی به او بی‌احترامی به فوتبال است. یک روز می‌گفتند محمد مایلی‌کهن آن صحبت‌ها را می‌کند و او این طور است یا آن طور روز بعد دیگری انتقاد کرد و گفتند او این طور است یا آن طور.

استیلی که دیگر جزو بی‌آزارترین و کم‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌ها و اعضای فوتبال ایران است او هیچ وقت با کسی مشکلی نداشته، استیلی کسی بود که درون زمین به اندازه ۶ نفر می‌دوید و زحمت می‌کشید. وقتی فهمیدم او مدیر تیم امید شده بسیار خوشحال شدم چرا که می‌دانم چه تفکرات خوبی دارد.

* همه را قسم می‌دهم که از این اتفاقات چشم پوشی نکنیم

عزیزی در ادامه تأکید کرد: چندین سال است این اتفاقات می‌افتد، یک زمان این حرف را کی‌روش سرمربی تیم ملی می‌زد می‌شد آن را به شکلی حذف کرد اما همه را قسم می‌دهم که چشمان خود را روی این اتفاق نبندند که دستیار این مربی به یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران توهین می‌کند.

*دفعه بعد تدارکات پورتو علیه پروین و آبدارچی بنفیکا علیه عابدزاده حرف می‌زند

وی در ادامه تصریح کرد: خواهشم این است که چشمانمان‌مان را به این اتفاق نبندیم اگر امروز واکنشی نداشته باشیم فردا تدارکات پورتو علیه علی پروین مصاحبه می‌کند و آبدارچی بنفیکا در مورد احمدرضا عابدزاده نظر می‌دهد دیگر بس است غیرت ایرانی باید اینجا خودش را نشان بدهد.

دستیاری که علیه استیلی صحبت می‌کند چه رزومه‌ای در فوتبال دارد؟ او چه کسی است که از استیلی حرف می‌زند. الان جایی است که همبازی‌های استیلی، علی دایی، عابدزاده، کریم باقری، مهرداد میناوند، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و ... باید در این مورد جبهه بگیرند، اما مطمئن باشید منافع خیلی‌ها اجازه این کار را نمی‌دهد که بخواهند از استیلی حمایت کنند.

* به جای حمایت به خاطر منافعشان سکوت می‌کنند

وی افزود: ما مثلی داریم و می‌گوییم باد از هر طرفی که بوزد به آن سو چهارشاخ می‌زنیم الان خیلی‌ها این طور هستند به جای اینکه اقدام به حمایت کنند می‌گویند به خاطر منافع‌مان چشم‌پوشی کنیم و چون او دستیار کی‌روش است شاید به ضرر ما شود.

* با این مسئله برخورد نشود هرکسی از خیابان‌های پرتغال به فوتبال ایران توهین می‌کند

عزیزی در ادامه تصریح کرد: مهدی تاج را دوست دارم، هر چند خیلی‌ها به او انتقاد دارند اما من نظرم این است که او به فوتبال ایران کمک کرده از تاج خواهش می‌کنم با این مسئله برخورد کند تا فردا هر کسی که از خیابانی در پرتغال رد می‌شود علیه فوتبال ما صحبت نکند. درگیری بین سرمربی و م دیر تیم امید به وجود آمده که در مورد بازیکنان یا امکانات است اگر کی‌روش صحبت کند باز میتوان این موضوع را حل کرد اما دستیار او چه جایی دارد که چنین حرفی می‌زند.

* آنهایی که در اردوها با استیلی به هم چسبیده بودند چرا سکوت کردند

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد انتشار صحبت‌های مربی تیم ملی از کانال فدراسیون فوتبال عنوان کرد: به هر حال کار ایراد دارد الان جایی است که پیشکسوتان باید موضع‌گیری کنند و اجازه ندهند که این اتفاقات رخ دهد. امثال دایی و عابدزاده و هم‌دوره‌های استیلی و افرادی که با او هم اتاق بودند، خودی نشان دهند، من آنقدر با استیلی در اردوها صمیمی نبودم ولی در این رابطه از او حمایت می‌کنم.

افرادی که دائم در اردوها با استیلی بهم چسبیده بودند چرا الان چشم‌شان را می‌بندند.اگر یک بار موضع‌گیری درستی صورت بگیرد دیگر این اتفاقات نمی‌افتد. من این فرد را حقیقتاً نمی‌شناسم و تازه متوجه حضور او شدم که یک مربی که در امارات بیکار بوده حالا در فوتبال ایران چنین اظهارنظراتی علیه بزرگان می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع ض

      با سلام
      مصاحبه خداداد عزیزی کل واقعیت کیروش را بیان کرد
      افرین ب خداداد
      مابقی عزیزان هم اعتراض کنند
      با تشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی خفه

    • بدون نام

      شماها چون تو زمین میدویدین وپولشو میگرفتین والان هم دارین نون شهرت شو میخورید فکر کردین همیشه حق با شماست دروغ نگید فرافکنی نکنید تا جوابتان را به نیکی بدن چرا همه تون افتادین به جون مربی تیم ملی؟ آگه تیم امید امکانات میخواد چرا به فدراسیون گیر نمیده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا متاسفم برات

    • بدون نام

      تو که خودت استاد بیتربیتهایی جناب عزیزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا

    • بدون نام

      درود بر خداداد وطن پرست . باید این میک میمون را دمش را با پارچه کهنه بگیرید و پرتش کتید سر گور باباش توی جنگل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه پول فوتبال ایران نبود کیروش ودسیاراش توکشورشون توسطلهای زباله بایددنبال غذامیگشتن

      • بدون نام

        کیروش کثیف دلال ومک درموت لجن لیاقت حضوردرفوتبال ایران روندارن

      • امید

        اقای کی روش و تیم مربیگریش هر از گاهی نزدیک یه جام که میشن شروع میکنند به ایجاد جنجال تا بعدا اگه جام را خراب کردن بهانه برا توجیح داشته باشن یه بار پاچه برانکو را میگیرند یه بار علی کریمی یه بار قلعه نوعی یه بار مایلی کهن یه بار ..... این ترفند کی روش هست مربی گری بلد نیست اگه نتایجی هم گرفته با جنجال گرفته تو جریان فوتبالی هیچ وقت خارج از اسیا با اقتدار نبرده نمونش دوتا بازی جام جهانی که جفت مساویش با جنجال بود ، ولی هیچ مربی به با شخصیتی برانکو ندیدم علیرغم محرومیت و دست خالی بودن هیچ وقت دنبال حاشیه نبوده همیشه رو کار خودش تمرکز کرده الان هم با وجود تمام مشکلات تمومی ناپذیر پرسپولیس و محرومیت در یک قدمی فینال اسیا هست هر چی بازیکن گمنام و افت کرده بوده را تبدیل به ستاره کرده

    • بدون نام

      بله اقای عزیزی وقتی ی دلال بیشرف شده همه کاره فوتبال و از وزیر گرفته تا فدراسیون و پیشکسوت بی احترامی میکند و اقایان واسش جشن میگیرن نتیجش میشه این
      اقای عزیزی مگه کیروش بجز فوتبال کثیف چی به فوتبال ما اضافه کرده؟کارنامه خود کیروش چیه که برسه به دستیارش
      اقای عزیزی وقتی کیروش اون بی احترامی و به مربیان داخلی تیم ملی کرد باید دفاع میکردید و اخراجش میکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

    • بدون نام

      احسن بر تو غزال تیز پا.بقیه فوتبالیستها از عزیزی مردانگی وغیرت یاد بگیرند.تا یک اجنبی اینگونه به یک ایرانی متعصب توهین نکند.مگر ما اگر قهرمان جام ملت ها نشیم .اسمان به زمین میاد.چرا یکبار برای همیشه دهن این اجنبی ها را نمیبندیم..

    • بدون نام

      اگه توهین واقعیت ومیگه خوب خودتون درست کنیدوخودکانادایه شبکه درفقط کارهای مسولین ایرانی مسخرمیکنه وواقعامسخرس وواقعیت ونشان میدویه احمق بی غیرت وبی عرض مثل اشکان خطیبی ایشالا بمیرروانی اعصبی ژست ادمهای روشن فکروخوب درمیار یران وباکاناداخدادکارهای بزرگتراین مهمت هست به اونهابرس و

    • بدون نام

      برو بابا کشکتو بساب...

    • رضایی

      شما مگه کی هستید؟! که کسی حق نداره بگه بالای چشتون ابروست

    • بدون نام

      مقصر اصلی فردوسی پور که با حمایت همه جانبش از طریق فشار رسانه ایش بر تاج باعث شده کیروش اخراج نکنن که حتی یه دستیار بی ارزش به پیش کسوت ما توهین کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر خداداد عزیزی م دی

    • بدون نام

      دمت گرم مثل همیشه با شهامت و حقیقت گو، درد و بلات بخوره تو سر کیروش و دستیاراش و طرفدارانشون

    • بدون نام

      بروبابالمپن‌دیگه‌دوران‌این‌چرت‌وپرتهای‌پوپولیستی‌بسراومده‌‌،واقعابراامثال‌توواون‌بچه‌هایی‌که‌توروپیش‌کثوت‌میدونن‌متاسفم‌توپس‌کسوت‌هم‌نیستی‌درضمن‌خیل‌غلط‌کردی‌که‌اسم‌کریم‌خان‌باقری‌روبه‌زبون‌ آوردی،ایشون‌متشخص‌ترازین‌حرفاست‌که‌هم‌سخن‌امثال‌توومینابشه‌وتواین‌خاله‌زنک‌بازیهاتون‌شرکت‌کنه!وجدانن‌درسته‌سواددرست‌وحسابی‌نداری‌ولی‌یه‌بارخودت‌بازبینی‌کن‌ببین‌چیاگفتی‌بینم‌واقعاازین‌طرزحرف‌زدنت‌خجالت‌نمیکشی!؟مثل‌اینک‌توهنوزهم‌تومحله‌هال‌بچگیت‌موندی‌ومال‌دنیاهم‌نتونسته‌بزرگ‌وفهیمت‌کنه!!!

    • حسن

      لاشخورهای فوتبال با هرکسی دنبال کار علمی باشد خواهند جنگید اینبار نوبت کی روش است....

    • ابی

      خداداددوستت دارم ولی ازخودت مایه بزار.اگه دایی ودایی ها خواستندحرفی بزنن خودشون بلدن....راستی ازخودتون پرسیدین چرادایی وعابدزاده وپروین وبقیه چراحرف نمیزنن؟چراخودشونو بخاطریه جمله کوچیک نمیکنن وخودشونو جلومردم قرارنمیدن؟اوناهمیشه محبوبن ومحبوب خواهندبود....اونامیدونن پشت این ماجراها ازکجاآب میخوره وحرفیم نمیزنن

    • بدون نام

      عابدزاده چ سکوتی کرده!!!
      امان از منافع..

    • بدون نام

      تو دیگه زر نزن لنگی

    • بدون نام

      آخه کی روش هم شد مربی
      این یارو فوتبال ذاتی و زیبای ایرانی رو که تماشاگر پسند بود کلا خراب کرده و صرفا دفاع دفاع رو برای خودش تاکتیک کرده این یارو هیچی از مربیگری نمی‌فهمه
      اصلا هم آدم مستقلی نیست مشخصه که به یه جایی وصل در انتخاب بازیکنان تیم ملی ثابت کرد که چیزی حالیش نیست و داره جانبدارانه عمل می‌کنه بازی کنی مثل سید جلال و وریا رو نبرد جام جهانی به جاش یه بازیکن قرطی برد اونجا که فقط کارش عکس گرفتن ...

    • بدون نام

      5 کیلو تخمه آفتابگردان و 5 عدد هندوانه می گیریم و همه با هم بلیط در دست می رویم سیرک تا کیروش و دستیارش را ببینیم .

    • رضا

      خدایی کیروش تو این 8 سال به فوتبال ما چه مقام و منزلتی داده ... همش با کنایه و تحقیر مربیان زحمتکش وطنی رو کوبید ... اون فوتبال زیبای دهه 70 با مایلی کهن که همه مسخرش میکردن کجاست ؟ اون 6 تایی کردن کره جنوبی کجا رفته ؟ فرارهای مهدوی کیا از راست و میناوند از چپ چی شد؟ سانترهای زرینچه کجا میرسه ؟ این همه پول رو که دادن به کیروش اگر خرج استعداد یابی و فوتبال پایه میکردن از زدن یک گل به خودی مراکش این همه خوشحال نمیشدیم ... به نظرم فوتبال ما خیلی وقته به خاک سپرده شده ....پیش کسوت هایی مثل پروین و حسن روشن کجای این فوتبالن ؟؟!!

    • پویان

      ... به جامعه ای که این خداد عزیزی وراج،مصلح و صاحب نظرشه

    • بدون نام

      ای بابا اینا از نتیجه گرفتن تیم ملی با کیروش زورشان میاد وگر نه خداداد خودش اخر بی تربیتی

    • کرمانشاه

      من نمیدونم چه حسابیه چون خیلی خیلی از این فلفل یعنی خداداد بدم میاد !. چون همیشه خودش بالا وصاحب نظر میدونه این ریز علی !.

    • بدون نام

      کیروش بیا عکس منو بزن رو پیراهنت من بهت پول خوبی میدم

    • بدون نام

      خداداد برترین فوتبالیست تاریخ ایران هست و کل لیگهای دنیا رو فوتبال بازی کرده آنهم فقط با تکنیک و سرعت فوق العادش نه مثل علی دایی قدبلند داشته نه مثل علی کریمی قدرت فیزیکی زیاد فقط با تکنیک خودش تیمها رو بهم می ریخت حالا کیروش کیه هیچ تیمی خواهانش نیست مربی پولکی که برای پول جونشوهم میده پیرمرد عصبی که با خودش هم لجبازی میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج