adexo3
۷۸۴۴۰۱
۲۴ نظر
۵۰۰۱
۲۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ذوالفقارنسب: سیرک، تیم ملی بزرگسالان است

بیژن ذوالفقارنسب، مربی پیشین تیم ملی در پاسخ به اظهارات دستیار کارلوس کی‌روش گفت: سیرک, همان تیم ملی بزرگسالان است که بازیکنی بدون دعوت در تمرینات شرکت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: بیژن ذوالفقارنسب درباره اینکه کادر تیم فوتبال امید مدعی شده اجازه استفاده از پِک و زمین کمپ تیم ملی از سوی کی‌روش داده نمی‌شود, اظهار داشت: فکر می‌کنم هرکدام از تیم‌های مختلف ملی در همه بخش‌ها و رده‌های مختلف باید کادر فنی و مدیریت جداگانه و با برنامه‌های خاص خودشان داشته باشند. همه این برنامه‌ها باید جداگانه از جانب فدراسیون حمایت شود چرا که هرکدام از این تیم‌ها سیاست‌های مستقل و خاصی دارند.

وی با اشاره به وجود کمیته فنی در فدراسیون فوتبال, عنوان کرد: چند سالی‌ است که کی‌روش این کمیته را عملاً تحریم کرده است و به هیچ وجه وجود این کمیته را تائید نمی‌کند و تاکنون با اعضای آن جلسه‌ای برگزار نکرده است. در بحث مشکلات به وجود آمده بین تیم امید و تیم بزرگسالان دو مشکل وجود دارد.

ابتدا اینکه اختیاراتی که به کی‌روش داده شده نامحدود است و دوم اینکه فدراسیون فوتبال یک کمیته فنی مقتدر و توانمند ندارد که به فدراسیون برای تیم‌ها برنامه بدهد و بخواهد که اجرا شود.

مربی پیشین تیم‌ ملی ایران در ادامه به نقش فدراسیون فوتبال در جلوگیری از این بروز این مشکلات اشاره و تصریح کرد: تیم‌های بزرگسالان, امید, جوانان و تیم‌های بانوان هرکدام باید جایگاه خاص و مستقل خودشان را داشته باشند اما در فدراسیون همه مسائل ادغام شده است و عملاً نظر و اظهار وجودی دیده نمی‌شود.

وجود کمیته فنی جزو اساسنامه فدراسیون جهانی و آسیایی است. این کمیته باید از فدراسیون امکانات و بودجه را برای تیم‌های مختلف درخواست کند نه اینکه حمید استیلی (مدیر تیم امید) با جایگاهی مشخص و تعریف شده به دنبال زمین, بازی تدارکاتی و هماهنگی با تیم ملی بزرگسالان باشد. همه این مسائل کار کمیته فنی است وگرنه استیلی فرد توانمندی است.

بیژن ذوالفقارنسب با اشاره به اظهارات تند میک مک درموت (دستیار کی‌روش در تیم ملی) که گفته بود «استیلی, تیم ملی را با سیرک اشتباه گرفته است» به تسنیم گفت: مربی تیم ملی به این صورت بی احترامی می‌کند اما اگر در فوتبال ایران سیرکی وجود داشته باشد, این سیرک همان تیم ملی بزرگسالان است که بازیکنی جزو فهرست دعوت‌ شدگان نیست اما به اردو می‌آید و در تمرینات شرکت می‌کند.

این سیرک است نه درخواستی که یک مدیر برای فراهم شدن نیاز‌های تیمش دارد. طبیعی است که امکانات فدراسیون فوتبال برای همه تیم‌هاست اما زمانی که حتی کی‌روش و تیم ملی در ایران هم نیستند, کسی نباید بازهم از این امکانات استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: مطمئناً این وظیفه فدراسیون فوتبال است که باید در موضوعات دخالت و مشکلات را مدیریت کند. درست است که تیم ملی بزرگسالان باید در اولویت باشد اما این تیم که دیگر در همه ساعات نمی‌خواهد از زمین چمن و پِک استفاده کند. باید یک هماهنگی صورت بگیرد تا همه بتوانند از امکانات کمپ تیم ملی استفاده کنند.

پِک فقط مخصوص ۲۴-۲۵ نفر نیست و دو تیم می‌توانند به راحتی از تمام امکانات این مجوعه استفاده کنند. کی‌روش هیچ فردی را در ایران قبول ندارد و به نظر من فدراسیون باید در این موضوعات قاطعیت نشان دهد و اوضاع را مدیریت کند تا دو تیم بتوانند از امکانات ساختاری فدراسیون فوتبال استفاده کنند. اگر دو تیم با تعامل و همکاری تمرینات‌شان را برگزار کنند, هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

پیشکسوت فوتبال ایران راجع به اینکه قرار بود با اعزام تیم زیر ۲۱ سال به بازی‌های آسیایی این تیم برای راهیابی به المپیک آماده شود اما الان به نظر حمایت‌های لازم نمی‌شود, عنوان کرد: در آن زمان هم من گفتم که اعزام تیم زیر ۲۱ سال به بازی‌های‌ آسیایی کار اشتباهی است.

دیدید که این تیم در بازی‌هایش نتیجه نگرفت و خیلی زود به کشور بازگشت و باعث شرمساری فوتبال ایران شد. بازهم من برمی‌گردم به کمیته فنی و فدراسیون فوتبال که باید این تصمیمات را بگیرد. من به ظرفیت بالای فوتبال ایران اعتقاد دارم اما برای اینکه این تیم به المپیک راه پیدا کند, باید یک دگرگونی در تفکرات فنی, بازیکنان و کادر فنی ایجاد شود. چون این تیم در بازی‌های آسیایی نمایش ضعیفی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه چرا حرفهای این عقده ای و منتشر میکنید؟این بابا رد داده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ برجیرخوارهای کیروش دلال که ازحقیقت مثل اربابشون میترسن

      • بدون نام

        هوی نژاد پرست عقده ای از چی میسوزی موزامبیکی شرفش از ادمهایی مثل تو بیشتره

      • بدون نام

        کاربر 16:35 بار اخرت باشه زیر نظر بقیه عقده هاتو خالی میکنی جقدر از اربابت کریمی فالگیر گرفتی که داری دود میکنی و اتیش گرفتی بابا؟

      • بدون نام

        واسم شعار مرگ بر میده خخخخ نژاد پرست بدبخت

      • بدون نام

        کاربر 16:35
        خخخخ بدبخت از حرصش کم اورده میگه مرگ بر.....خخخ بروبابا قرصها ننداز تو جوب بخور که اینجاها چرت نگی

    • مهدی

      یعنی خاک تو سر فدراسیون
      هیچ سرمربی خارجی تو کشورهای عربی جرات نداره بی اجازه نفس بکشه درجا نسخه اش رو میپیچن.
      اینجا یه دستیار خارجی به یه پیشکسوت توهین میکنه.

    • بدون نام

      اخه چرا حرفهای این عقده ای و منتشر میکنید؟این بابا رد داده

    • بدون نام

      اقای ذلفقار نسب شما در اندازه خودت حرف بزن اگه سرمربی یه ایرانی بود شما بی محبا توهین می کردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین،اقایه ذوالفقارنسب با تیم ۹۶سوم اسیا شد استرالیا رم بردن رقتن جام جهانی ،،جهت اطلاع

      • قاسم

        تو اصلا می دانی ذوالفقار نسب کی است شما طرفداران کیسه فقط از اجنبی ها حمایت می کنید تا به حال ندیدم یک پیشکسوت استقلال نظری در مورد کی روش بدهد و دقیقا افتادند بغل این اجنبی

      • بدون نام

        اندازه خودت چقدره که به ذوالفقارنسب اینو میگی؟ شما میتونیدددستمال ب دست در خدمت کیروش باشید.

      • بدون نام

        یعنی به نظر شما یک مربی چون خارجی است باید به یک مربی ایرانی توهین کند؟ شما چرا از اظهار نظر دستیار کیروش که توهین کرد ناراحت نشدی ولی از حرف آقای ذوالفقار نسب ناراحت شدی؟ به نظر شما مکانی که از بازیکنی که تیم ندارد ولی به تیم ملی دعوت می شود سیرک نیست ؟

    • بدون نام

      هلل

    • کاردوک

      ناموسا گل گفت

    • بدون نام

      تا زمانیکه کی روش در ایران است این سه تن یعنی مایلی،ذولی ومینا خواب ارام ندارندنمی دانم کی روش با اینها چه کرده.

    • بدون نام

      دلم‌برای‌این‌کلمه‌پیشکسوت‌میسوزدکه‌زماتی‌به‌تختی‌ها‌منسوب‌بودوحالابه‌امثال‌این‌یاروومیناوندو..ـ.گفته‌میششگه.کاربه‌درست‌یاغلط‌بودن‌حرف‌میک‌ندارم‌ولی‌خربااون‌خریتش‌متوجه‌شده‌که‌اینحضرات‌منتظریه‌جرقه‌هستن‌تاکوچیکی‌وحقارتشون‌رونسبت‌به‌کی‌روش‌نشون‌بدن؛عده‌ای‌ که‌همه‌میشناسنشونچون‌انتقادگرواقعی‌بموقش‌تاییدوتشویق‌هم‌میکنه‌نه‌اینکه‌همیشه‌بتازه،درهرصورت‌گرچه‌نرودمیخ‌آهنین‌درسنگ‌ولی‌بازهم‌به‌این‌بدبختهایادآوری‌میکنم‌که‌پورحیدری‌هم‌جزوتون‌بودحالا‌کجاست؟!ای‌نفرین‌براین‌دناعتتون‌بادکه‌تااین‌حدپست‌ومنفعت‌طلبید!!!

    • محمد محمدی

      لونگیی

    • بينام

      ذولي تو خودت و ناراحت نکن

    • بدون نام

      سیرک‌خانواده‌ایه‌که‌توروتوش‌تربیت‌کردن‌......بدبخت‌به‌خودت‌بیا،مرگ‌درپیش‌است!!!

    • بدون نام

      توهم میخواهی دیده بشی یه مسولیت ویه تیم نداری این مربیان تیم امیدهیچ کاری بلدنیستن مثل کیروش تلاش کنیدوازفدراسیون بخواهیدشمافقط دنبال پولتون هستین نه نتیجه وگرنه تلاش میکردین

    • بدون نام

      اخه لنگی تو هر وقت توتستی تیم داری بکنی منم منم بکن ففط پاچه خواری بلدی فقط هم میگی من مخالفم برو خدا عوضتو جای دیگه بده دلال شماها هستید نه کیروش کبیر

    • کیسه حمومی

      خاک برسر کیسه کش سوراخ باز همش درحال قار قار کردنه یخورده فهم فوتبالی داشته باشین کیسه حمومی چرا نمیفهمی کیروش مربی نیست احمق حمومی

    • پویان

      دکترای فسیل شناسی.بیسواد و یاوه گو!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج