۷۸۴۵۶۲
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

یک نماینده: دولت و مجلس به فکر معیشت مردم باشند

نماینده گلپایگان در مجلس با بیان اینکه نباید با سیاست‌های غلط اقتصادی هر روز بر مردم فشار وارد کرد، گفت: دولت و مجلس به فکر معیشت مردم باشند.

خبرگزاری تسنیم: علی بختیار، نماینده گلپایگان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار با بیان اینکه مجلس و دولت باید در مورد مشکلات اقتصادی راهکارهای علمی و کارشناسی ارائه دهند که لازم اجرا باشد،گفت: نمی‌توان فقط با استیضاح وزرا و برکناری آنها که در چند ماه اخیر شاهد آن بودیم مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه استیضاح وزرا تنها راهکار برای عبور از مشکلات اقتصادی نیست،گفت: اینکه ما در شرایط وی‍ژه اقتصادی با هدف‌های دیگر وزرای اقتصادی را مدام تهدید به برکناری و استیضاح می‌کنیم، صحیح نیست. مثلا اینکه به رغم توانمندیهای وزیر صمت او را مقصر همه کاستی‌های موجود بدانیم، قضاوت عادلانه‌ای نیست. همه ما باید با هم و در کنار هم راه برون‌رفت از شرایط فعلی را بیابیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: نمایندگان با توجه به اینکه رو در رو با مردم سخن می‌گویند، درد و مشکلات آنها را از نزدیک لمس می‌کنند، همین امر باعث شده در شرایطی که دولت در بخش‌های مختلف ناکارآمد و دچار سوء‌مدیریت است، وارد میدان شده و برای اصلاح رویه، میدان‌داری کنند.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس ادامه داد: مجلس و دولت باید به دور از اختلافات بر سر یک میز نشسته و برای مشکلات اقتصادی کشور که بعضاً بسیاری از آنها ناشی از فشارهای بیرونی است و ارتباطی به فرد یا جریان خاصی ندارد، بلکه باید با انسجام و همدلی بر رفع این مشکلات اقدام کرد.

بختیار تصریح کرد: باید به جای تسویه حساب‌های سیاسی برای دوران تحریم‌های جدید که از آبان‌ماه اجرایی خواهد شد با تدوین برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی از این تحریم‌ها مانند سنوات گذشته عبور کنیم. به طور یقین می‌توانیم این دوران را که گذرا است با تدبیر و همدلی مدیریت کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید به اقشار آسیب پذیر توجه ویژه شود، اظهارداشت: نباید با سیاست‌های غلط اقتصادی و تصمیمات نادرست و غیرکارشناسی هر روز بر مردم فشار وارد کرد، دولت و مجلس باید به فکر وضعیت معیشتی مردم باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا زمانی که مسعولین بفکر اقازادهای خوودشان هستن دزدی چپاول مال بیتولمال همینه که هست

    • بدون نام

      خدا پدرومادرت رو بیامرز ه اگه دولتی ها دلشان به حال و روز مردم میسوخت تا حالا یک فکری برای این گرانی های سرسام آور کرده بودن

    • بدون نام

      فقط بلدید یاوه گویی کنید از عمل خبری نیست.

    • بدون نام

      دولتمردان و نمایندگان بار و. بنه خود گرفته اند چه نیاز به مردم.

    • ایرانی

      بترسیدازخداکه روزی همه شماهارانفرین کند.وسلام

    • بدون نام

      چی میگی مردم مگه مهم هستند

    • بدون نام

      چشم.....ديگه؟

    • بدون نام

      از کرامات شیخ ما این است
      شیره را خورد و گفت شیرین است.

    • خودم

      خب هستن که...خودشون راس مردم هستن و خدار شکر مشکل اب و نون خودشون حل شده...بقیه هم باید راضی به تقدیر باشن

    • رضا

      خوب منتظر چه هستی!?!?مگه نماینده مجلس نیستی خوب الان موقع حرف زدن شما نیست خیلی‌ها از شما بهتر حرف میزنن شما باید طرح بدهید منتظر که هستی?!دیگر مسعولین همه منتظر دیگری هستن چون سواد ندارند یک طرح خوب بدهند خدا لعنت کند کسی که شایسته نیست و مسعولیت قبول میکنه از رحمت خدا به دور باد

    • و

      واقعا زشت که نمایندگان اینگونه حرف می زنند این حرفها نشانه عدم آگاهی نمایندگان از وضع مردم است .ونشان دهنده این است که ازقبل به فکر اقتصاد ومعیشت مردم نبوده وفکری برای آینده نداشته ومصلحتی حرف می زنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج