جاباما
۷۸۴۶۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نورافکن: تلاش می‌کنیم به المپیک راه پیدا کنیم

مدافع جوان تیم شارلوای بلژیک به چشم‌انداز تیم ملی امید که قرار است در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته باشد امیدوار است و می‌گوید هرگز از چالش‌های پیش رویش خسته نمی‌شود تا به بهترین جایگاه در ترکیب شارلوا دست پیدا کند.

ایلنا: مدافع جوان تیم شارلوای بلژیک به چشم‌انداز تیم ملی امید که قرار است در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته باشد امیدوار است و می‌گوید هرگز از چالش‌های پیش رویش خسته نمی‌شود تا به بهترین جایگاه در ترکیب شارلوا دست پیدا کند.

با نورافکن درخصوص شرایط تیم ملی امید و نتایج این فصل استقلال صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید.

شرایط تیم ملی امید چگونه است؟

خدا را شکر شرایط خوبی داریم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تلاش می‌کنیم در بازی‌هایی که در پیش رو داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

لژیونرها هم در این اردو حضور دارند و همین سطح فنی تمرینات را ارتقا می‌بخشد. کادرفنی قوی و تیم مناسبی هستیم که امیدواریم رفته رفته به بهترین‌ها دست پیدا کنیم. این اولین اردوی تیم ملی امید است. باید از لحاظ امکانات نگاه بهتری به تیم شود و مسوولان باید هوای تیم امید را داشته باشند.

تیم امید هم هر روز یک جا در حال تمرین کردن است و این به نظر خوب است؟

باید قبول کنیم که این برای تیم ملی خوب نیست که هر روز در زمین‌های مختلف به تمرین بپردازد. المپیک یکی از بزرگ‌ترین آوردگاه‌های جهانی است. شما ببینید بازیکنان باتجربه‌ای هستند که در تیم ملی امید حضور دارند.

مدتی در اردوی تیم ملی حضور نداشتی، فکر می‌کردی دوباره در تفکرات کادرفنی جای داشته باشی؟

فکر می‌کنم آقای کرانچار و کادر فنی تیم امید بازیکنان را زیر نظر داشتند و از عملکرد من هم راضی بودند، باعث خوشحالی است و باید تلاش کنم که بتوانم پاسخ خوبی به اعتماد آنها بدهم.

من و همه بازیکنان در اردو تمام تلاش‌مان این است که به تیم ملی بزرگسالان هم دوباره دعوت شویم. تجربه حضور در جام جهانی جوانان را دارم و امیدوارم بتوانم دوباره با انجام بازی‌های خوب در تیم ملی امید نظر کارلوس کی‌روش را برای تیم ملی بزرگسالان جلب کنم.

وضعیت شارلوا در لیگ بلژیک چگونه است؟

ما در کوران بازی‌ها هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که امسال بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. سطح لیگ بلژیک مطلوب است و بازیکنان زیادی در هر فصل از باشگاه‌ها به مراحل بالاتر راه پیدا می‌کنند. من هم می‌خواهم یکی از آنها باشم که با ارایه بازی‌های زیبا نظر سایر تیم‌ها را جلب کنم.

شنیده می‌شد قصد ترک کردن شارلوا را داری.

اصلا چنین چیزی نبوده. من نمی‌دانم چه کسانی چنین حرف‌هایی می‌زنند. مربی این تیم به من اعتقاد دارد و همین باعث می‌شود که من تلاشم را بیشتر کنم تا به ترکیب شارلوا راه پیدا کنم. فعلا در مرحله یادگیری هستم و امیدوارم در ترکیب اصلی هم جایگاه ثابتی داشته باشم.

از چالش‌ها خسته نمی‌شوم تا به ایران برگردم. باید یک مقدار صبر کنم تا در این تیم به خواسته‌هایم برسم. این شایعات درخصوص جدایی برای بازیکنانی چون امید ابراهیمی، تیام و جباروف هم شنیده می‌شد. هروقت حرفی درخصوص جدایی‌ام بود قطعا به شما خواهم گفت.

باز‌های استقلال را پیگیری می‌کنی؟

دو بازی اخیر این تیم را مقابل مسجدسلیمان پیگیری کردم آنها دو برد خیلی خوب به دست آوردند و در جام حذفی که به جمع هشت تیم پایانی راه یافتند. در لیگ هم شرایط‌شان در جدول بهتر شد و می‌توانند در ادامه بهتر از این نیز عمل کنند. به نظرم استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد و می‌تواند دوباره نتایج خوب فصل گذشته را کسب کند.

شرایط استقلال با جدایی بازیکنان کلیدی فصل گذشته از جمله خودت چندان مطلوب نیست.

درست است که امتیازات زیادی را از دست داده‌اند اما در فصل گذشته نیز یک نیم فصل طول کشید تا استقلال به شرایط خوبی برسد. استقلال هم توانایی این را دارد که نتایج درخشان فصل گذشته را دوباره تکرار کند چون شفر مربی توانمندی است و بعد از یک سال حضور در ایران قطعا از فوتبال ما شناخت خوبی پیدا کرده است.

با بازیکنان استقلال در تماس هستی؟

بله، اکثر آنها را در تیم امید می‌بینم و باهم در خصوص شرایط تیم صحبت می‌کنیم اگر وقت کنم شاید باز هم سری دوباره به تمرینات تیم بزنم و دیداری با بازیکنان و کادر فنی داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج