۷۸۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شیخ‌ویسی: به تیم ملی پیشکسوتان فکر می‌کنم

در جدول کلین‌شیت‌ها، همیشه نامش به چشم خورده. نه این فصل که فصول قبل هم وحید شیخ‌ویسی را میان برترین دروازه‌بان‌ها دیده‌ایم.

ایران ورزشی: در جدول کلین‌شیت‌ها، همیشه نامش به چشم خورده. نه این فصل که فصول قبل هم وحید شیخ‌ویسی را میان برترین دروازه‌بان‌ها دیده‌ایم. او در پیکان روزهای درخشانی را سپری می‌کند. هم کم گل می‌خورد و هم پیکان خوب نتیجه می‌گیرد.

همه اینها اما دلایل محکمی نیستند تا کی‌روش مجاب شود این دروازه‌بان را به اردوی تیم ملی دعوت کند. خودش که هیچ امیدی ندارد و البته معتقد است اگر در تیم‌های پرطرفدار بازی می‌کرد، شاید اوضاع متفاوتی برایش رقم می‌خورد. شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با ایران‌ورزشی ابراز امیدواری می‌کند تا روزی به تیم ملی پیشکسوتان دعوت شود.

آمار کلین‌شیت‌هایت را داری؟

۵ کلین‌شیت در ۸ بازی. البته اگر بازی با نفت‌آبادان هم ۳ بر صفر اعلام شود، آمار کلین‌شیت‌هایم به عدد ۶ می‌رسد.

اما بازی با نفت‌آبادان که با نتیجه 2 بر یک پیگیری می‌شد. تو در آن بازی گل خوردی و این جزو کلین‌شیت‌هایت حساب نمی‌شود.

درست می‌گویید اما این طرف ماجرا را هم ببینید که ما نه تماشاگر داریم که به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند و نه عملکردمان به چشم می‌آید. اینها را بگذارید کنار هم تا ببینید بازی در پیکان با تیم‌های پرطرفدار زمین تا آسمان فرق دارد.

هدفت در این فصل، صدرنشینی در جدول کلین‌شیت‌ها است؟

کلین‌شیت به من می‌چسبد اما این تنها هدفم نیست. در هر بازی، امکان گل زدن یا گل خوردن وجود دارد و این بخشی از فوتبال است. من از باز شدن دروازه‌ام زیاد ناراحت نمی‌شوم اما سعی می‌کنم تا جایی که امکان دارد گل نخورم. همیشه تلاش می‌کنم با کلین‌شیت از زمین خارج شوم اما اینکه هدف اصلی‌ام باشد نه.

تو دو، سه فصل است که جزو بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر هستی. در نفت‌تهران درخشیدی، با استقلال‌خوزستان هم نام خودت را سر زبان‌ها انداختی و حالا هم در پیکان، یک دروازه‌بان موفق هستی. اینکه چرا راهی به فهرست تیم ملی پیدا نمی‌کنی، برای خودت سوال نیست؟

قبلا در این مورد زیاد فکر می‌کردم اما حالا نه.

چرا؟ مگر می‌شود یک بازیکن به تیم ملی فکر نکند؟

این را جدی گفتم. سه فصل است که در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و به گواه کارشناس‌ها کم نقص کار کرده‌ام. این فصل هم شرایطم مناسب است. فکر می‌کنم می‌توانستم حداقل در یکی دو اردوی تیم ملی حاضر باشم اما وقتی این اتفاق به صورت مداوم رخ نمی‌دهد، من هم چاره‌ای جز این ندارم که به تیم ملی فکر نکنم.

البته نه خودت، بلکه برای خیلی‌ها هم این یک سوال است که چرا وحید شیخ‌ویسی به تیم ملی دعوت نمی‌شود. همه از تو این سوال را می‌پرسند. اینطور نیست؟

دقیقا. هر کسی با من تماس می‌گیرد، همین حرف را می‌زند. در این مدت به هیچ وجه کم کاری نکرده‌ام. همیشه سعی کردم برای تیم‌هایم مفید باشم و بجنگم تا گلی دریافت نکنیم. اینکه چرا دعوت نمی‌شوم را در جریان نیستم.

شاید نظر کی‌روش این است که دروازه‌بان‌های جوان‌تر را به اردو دعوت کند.

من ۳۱ سال دارم اما با این سن هم می‌توان به تیم ملی رسید. البته معتقدم اگر در استقلال، پرسپولیس یا یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ بازی می‌کردم، شرایط فرق می‌کرد و بیشتر از حالا به چشم می‌آمدم. تیم ملی که گذشت اما ان‌شاءا... در آینده به تیم ملی پیشکسوتان دعوت شوم.

پشیمان نیستی از اینکه در همه این سال‌ها پیراهن استقلال و پرسپولیس را نپوشیدی؟

ابتدا باید شرایط مهیا باشد و بعد بازیکن تصمیم به حضور در این دو تیم بگیرد. همه دروازه‌بان‌ها که نمی‌توانند به استقلال و پرسپولیس بروند. این دو تیم، روی هم ۴ دروازه‌بان می‌خواهند. البته شرایط من در پیکان مناسب است اما برای حضور در این دو تیم نیز هنوز وقت دارم.

از انتخاب پیکان راضی هستی؟

کجا بهتر از پیکان؟ تیم ما هم شخصیت دارد و هم ثبات. در این چند فصل اخیر هم رفت و آمد به لیگ یک و لیگ برتر را کلا فراموش کرده و به شرایط باثباتی رسیده. مدیریت و کادر فنی خوبی در اختیار داریم و به نظرم می‌توانیم حتی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست بیاوریم.

رده نهایی پیکان در این فصل را پیش‌بینی می‌کنی؟

رده و جایگاه را نه اما با این بازیکنان، کادر فنی و مدیریت، همانطور که گفتم تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسی

      تو عالی هستی بعد علی بیرانوند باید شیخ ویسی رو بگیریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج