۷۸۵۵۰۲
۷۴ نظر
۵۰۶۰
۷۴ نظر
۵۰۶۰
پ

زن خائن به همراه معشوقه‌اش، شوهرش را کشت

زن خیانتکاری که شوهرش را با همدستی یک پسر غریبه به طرز فجیعی به قتل رسانده است، در بازسازی صحنه جنایت، زوایای دیگری از این حادثه هولناک را در حضور قاضی ویژه قتل عمد فاش کرد.

خراسان نوشت: زن خیانتکاری که شوهرش را با همدستی یک پسر غریبه به طرز فجیعی به قتل رسانده است، در بازسازی صحنه جنایت، زوایای دیگری از این حادثه هولناک را در حضور قاضی ویژه قتل عمد فاش کرد.

ماجرای این جنایت هولناک که از پیگیری یک حادثه کودک ربایی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی لو رفت، از آن جا آغاز شد که شهریور گذشته، پیرمردی با پلیس تماس گرفت واز ربوده شدن نوه چهار ساله اش خبر داد. این پیرمرد در حالی که بسیار نگران بود در شکایت خود بیان کرد: نوه ام که «الیاس» نام دارد در کوچه مشغول بازی بود که توسط فرد ناشناسی ربوده شد.

با توجه به اهمیت ماجرا، پیگیری این پرونده با صدور دستوری از سوی سرهنگ کارآگاه حسین بیات مختاری (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) به اداره جنایی سپرده شد و گروه زبده ای از ماموران دایره مبارزه با آدم ربایی به سرپرستی کارآگاه افتخاری (رئیس دایره مبارزه با سرقت های مسلحانه و آدم ربایی آگاهی) تحقیقات گسترده خود را زیرنظر سرهنگ کارآگاه محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) آغاز کردند.

کارآگاهان در همان بررسی های اولیه میدانی در محل وقوع جرم واقع در بولوار طبرسی شمالی مشهد به این ماجرای آدم ربایی، مشکوک شدند و این احتمال قوت گرفت که ممکن است موضوع کودک ربایی در پی اختلافات خانوادگی باشد چرا که بعد از گذشت چند روز از حادثه کودک ربایی، هیچ کس برای اخاذی یا هر خواسته دیگری تماس نگرفت.

به همین دلیل کارآگاهان با دستور قضایی وارد تحقیقات غیرمحسوس درباره موقعیت و وضعیت اجتماعی پدر و مادر «الیاس»شدند اما بررسی ها نشان می داد پیرمرد شاکی در عمق حرف هایش رازی پنهان دارد که نمی خواهد آن راز را بر زبان جاری کند! این موضوع شک کارآگاهان را بیشتر کرد چرا که پیرمرد مدعی بود مدتی است از دختر و دامادش (پدر و مادر الیاس) اطلاعی ندارد!

از سوی دیگر گروهی از کارآگاهان که با راهنمایی های رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی بررسی های غیرمحسوس خود را ادامه می دادند به سرنخ‌هایی رسیدند که مشخص می کرد پدر ۳۴ ساله الیاس از حدود اوایل اردیبهشت مفقود شده است و هیچ کس، حتی خانواده اش از او اطلاعی ندارند اما همسر وی بعد از نقل مکان ناگهانی از منزل استیجاری در منطقه بولوار بهمن منزلی را در خیابان شهید چراغچی اجاره کرده است که او نیز از ۲۰ روز قبل دیگر در محل زندگی اش حضور ندارد و به مکان نامعلومی رفته است.

با جمع آوری این اطلاعات، احتمال وقوع یک جنایت قوت گرفت و این پرونده با توجه به حساسیت ویژه ای که پیدا کرده بود، در اختیار قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفت.این گونه بود که به دستور قاضی کاظم میرزایی، روند تحقیقات تغییر کرد و گروهی از کارآگاهان دایره قتل عمد به سرپرستی سرهنگ سلطانیان (رئیس دایره قتل) ادامه رسیدگی به این ماجرا را عهده دار شدند.

بیشتر از چند روز از این ماجرا نگذشته بود که قاضی میرزایی با مطالعه دقیق پرونده و تحقیقات صورت گرفته، دستور شناسایی محل اختفا و دستگیری مادر «الیاس» (زن ۲۸ ساله) را صادر کرد. کارآگاهان اداره جنایی نیز با رصدهای اطلاعاتی و بهره گیری از امکانات پلیسی، و در اثنای تحقیقات خود به ارتباط شیطانی زن ۲۸ ساله با پسری به نام «مهرداد» پی بردند و بدین ترتیب دیگر شکی نماند که ماجرای یک جنایت در پس پرده کودک ربایی، قرار دارد.

به همین دلیل قاضی میرزایی از کارآگاهان خواست ابتدا برای دستگیری مهرداد اقدام کنند چرا که او حلقه مفقوده این ماجرا بود. کارآگاهان که دیگر موضوع آدم ربایی را خاتمه یافته می دانستند، در یک عملیات هماهنگ مهرداد را در منطقه خواجه ربیع دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این جوان ۲۴ ساله در همان مراحل اولیه بازجویی به صراحت قتل شوهر «ز-م» را پذیرفت و گفت: با همدستی آن زن، شوهرش را کشتیم و در اتاق خواب منزل استیجاری دفن کردیم!

در پی اعترافات این جوان، بلافاصله کارآگاهان با دستور و راهنمایی های قاضی میرزایی، موفق شدند مخفیگاه زن ۲۸ ساله را در یک اتاقک ۱۲ متری در منطقه روستای ده غیبی شناسایی و او را در حالی دستگیر کنند که «الیاس» را در کنار خود داشت.

این زن نیز در اعترافات خود به قتل همسرش با همدستی مهرداد اشاره کرد و گفت: با مهرداد که شاگرد میوه فروشی بود، اواخر سال گذشته آشنا شدم و در پی ارتباط شیطانی با او، همسرم را کشتیم و جسدش را دفن کردیم و ...
پس از کشف جسد در منزل مسکونی، دو متهم این پرونده جنایی، برای بازسازی صحنه قتل و تشریح جزئیات این جنایت هولناک به محل وقوع حادثه هدایت شدند.

مهرداد جوان 24 ساله ضمن تشریح چگونگی آشنایی خود با «ز-م» ابعاد دیگری از این ماجرا را فاش کرد و گفت: طوری دلباخته «ز» شده بودم که هر کاری از من می خواست برایش انجام می دادم. او که با شوهرش اختلاف داشت مدام ناراحت بود و از کتک کاری های همسرش نزد من گلایه می کرد تا این که به پیشنهاد «ز» تصمیم گرفتیم شوهرش را بکشیم و با هم ازدواج کنیم!

ابتدا چند قرص سمی از پنجراه مشهد خریدم تا او شوهرش را با آن ها به قتل برساند ولی او قرص ها را کوبیده و در آب داروی گیاهی «جوشانده» ریخته بود که قرص ها اثر سمی خود را از دست داد و او نتوانست شوهرش را بکشد به همین خاطر تصمیم گرفتم او را با طناب و در خواب خفه کنم!

«ز» کلید منزلش را به من داده بود، آن شب حدود ساعت یک بامداد بود که با تماس «ز» به منزل آن ها رفتم و داخل آشپزخانه پنهان شدم تا «ز» طناب را دور گردن همسرش بیندازد که پای بساط خوابش برده بود! ولی شوهر اواز خواب بیدار شد و برای نوشیدن آب به آشپزخانه آمد. او که از دیدن من شوکه شده بود چوبی را برداشت و به سمت من حمله کرد. در این لحظه من طناب را برداشتم و دور گردنش انداختم. در حالی که او بر اثر فشار طناب خم شده بود، «ز» نیز چوب را از روی زمین برداشت و ضربه ای محکم به سر شوهرش کوبید!

بازسازی صحنه قتل توسط زن خیانتکار

من همچنان طناب را می کشیدم و شوهر 34 ساله او در حال خرخر کردن بود که «ز» یکی دیگر از همان قرص ها را آورد و درون دهان شوهرش فرو کرد! وقتی دیگر نفس نکشید او را در همان جا دفن کردیم!

زن 28 ساله نیز وقتی در حضور قاضی «کاظم میرزایی» مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت با تایید رابطه شیطانی خود گفت: از کتک زدن های شوهرم خسته شده بودم که تصمیم به قتل او گرفتم. آن شب وقتی با مهرداد درگیر شد و من هم با چوب ضربه ای به سرش زدم، بی جان روی زمین افتاد. جسد را داخل حمام کشیدیم تا پسر 10 ساله ام که بیدار شده بود آن را نبیند! صبح روز بعد بیل و کلنگ از ابزارفروشی خریدم و پیکر بی جان شوهرم را در همان خانه دفن کردیم. 16 روز هم در منزل محل دفن جسد با مهرداد زندگی می کردم تا این که تصمیم به فرار از کشور گرفتیم.

ولی سایت کاریابی باز نمی شد چرا که می خواستیم به عنوان کارگر به ترکیه برویم و از آن جا به اروپا بگریزیم! به همین دلیل برای فروش قطعه زمینی که در یکی از روستاهای فاروج داشتم نزد خانواده ام رفتم و به آن ها گفتم شوهرم مردی را کشته و در مرز منتظر است تا پول برایش ببرم! اما موفق به فروش زمین نشدم و به مشهد بازگشتم. پدر و مادرم که نگران شده بودند به مشهد آمدند تا ماجرای قتل را بفهمند ولی نشانی دقیق منزل اجاره ای مرا نمی دانستند که به تازگی به آن جا نقل مکان کرده بودیم.

وقتی آن ها وارد کوچه شدند پسر بزرگم در حالی به حیاط آمد که هنوز الیاس فرزند چهار ساله ام در کوچه بود! من و مهرداد و پسر 10 ساله ام به پشت بام گریختیم تا برادر و پدرم ما را نبینند. آن ها هرچه زنگ زدند ما در را باز نکردیم و به ناچار پسرم الیاس را با خودشان بردند و چند روز بعد من با اجیرکردن یک موتورسوار به بولوار طبرسی رفتم و پسرم را با خودم بردم! بنابراین گزارش، با اعترافات صریح متهمان، قاضی میرزایی دستور بازداشت موقت آنان را صادر کرد تا این پرونده جنایی دیگر مراحل قانونی خود را طی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      معشوقه غلطه، باید مینوشتید معشوق!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این زن خوبه نرفته شوهر دیگری را به قتل برسونه!!! بابا شوهر خودشو کشته به کسی ربطی نداره!!! چی می!!! عجب مردمی داریم، بابا خودش بیوه شده چه ربطی به دیگران داره،؟؟؟

      • بدون نام

        خوب کاری کرد دمشگرم
        مرد لیاقت بیشتر از این نداره

      • بدون نام

        این همه داستان عریض و طویل بخاطر زنی که عاشق شاگرد میوه فروشی شده،!!! ...

      • بدون نام

        این همه داستان عریض و طویل بخاطر زنی که عاشق شاگرد میوه فروشی شده،!!! ...

      • بدون نام

        این حرف و حدیث که عادی شده است، هنگامی دختری را با اجبار برای پسری میگیرند، بدون شناخت از هم و طلاق هم بطور کل در اختیار مرد هست، دیگه راهی بجز خیانت و شوهرکشی یا خودکشی زن نمی ماند، شماها آنهایی که زن گرفتند و یا خواهر خودرا شوهر داده کاملا این موضوع را درک میکنند، مگه یک زن چقدر دوام دارد کلاه خود را قاضی کنید و عقلانی نظر بدهید، بیطرفها،

      • بدون نام

        این حرف و حدیث که عادی شده است، هنگامی دختری را با اجبار برای پسری میگیرند، بدون شناخت از هم و طلاق هم بطور کل در اختیار مرد هست، دیگه راهی بجز خیانت و شوهرکشی یا خودکشی زن نمی ماند، شماها آنهایی که زن گرفتند و یا خواهر خودرا شوهر داده کاملا این موضوع را درک میکنند، مگه یک زن چقدر دوام دارد کلاه خود را قاضی کنید و عقلانی نظر بدهید، بیطرفها،

    • بدون نام

      زنی که حرام چشید دیگه مال شوهرش را قبول ندارد.

      پاسخ ها

      • مهدی

        دقیقا همینه افرین. البته بعضی مردها وقتی میبینینن بدرد هم نمیخورم باز هم زنشونو طلاق نمیدن و این باعث بیشتر شدن مشکلات میشه

      • وروجک

        آره راست میگی وقتی میبینی زنت خوب نیست چرا میزنی زنت را طلاقش بده...هم خودت رابه کشتن میدی وزنت قاتل میشود تازه یک جوان دیگرهم تواین ارتباط درگیرمیشود...

      • بدون نام

        شوهره معتاد بوده (خوبه نوشته شب قتلم پای بساط بوده) زنه رو مدام میزده. این چه ربطی داره به قبول نداشتن مال شوهر آخه؟!!!!

    • راستگو

      بقیه اش رانه نوشتید که با رانند ه اشنا شده وبچه رادزدیده وبعد با مهرداد اختلاف پیدا کرده وبا بچه ها وبا راننده در یه جایی زندگی میکرده که ماموران دستگیر کرده اند ان دفعه هم نوشته بودید تکراری بود

      پاسخ ها

      • علی

        جالب است ممنون

    • بدون نام

      و باز هم مشهد

      پاسخ ها

      • ایران پرست

        این خبر قدیمی

      • امین

        خب که چی؟ تهران ازین اتفاقات نمیفته؟

      • بدون نام

        برترینها با اسم مشهد لجه این خانمه مال فاروج بوده

    • عبدالله

      یا خدا.اینا دیگه کین.داریم کجا زندگی میکنیم ......هر روز خبر جدیدی از قتل و تجاوز و ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشهد و قتل شوهر!!! من که باور نمی کنم، ....

    • رضا 82

      ای گرگ ماده دوپا خیانت جتایت کاری بوده که انجام نداده باشی هرچند شوهرت بد بود سزاوار این همه مجازات نبود بگو بخاطر عشق وهوس دلم اوراکشتم

    • ناشناس

      از مطالعه ی این ماجرا به چند تا نکته می رسیم ۱_ اعتیاد شوهر و کتک زدن های گاه و بیگاه و البته در پی آن سرد شدن و رنگ باختن روابط زناشویی ؛ ۲_ نبود تعهد وجدانی در زن خانواده و رابطه ی شیطانی با غریبه که دلیلش عدم توجه همسر بوده والبته نه توجیه مناسب برای این خطای بزرگ ۳_ گرفتار شدن خانواده ها در دام خانمانسوز اعتیاد .

      پاسخ ها

      • نازنین

        خدا به هیچ زن خوب و مظلومی مرد معتاد و کتک زن نصیب نکنه, ولی متاسفانه این خانم از همسرش هم خطرناکتر بوده, خیانت و قتل و آدم ربایی و این همه نقشه و نیرنگ کمتر از اعتیاد نیست والا. خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه, نکنه که اعتیاد مرد توجیهی واسه خیانت زن بشه, اگه مرد بده زود بچه نیارین, اگه میتونین کمک کنین درمان شه, نه که قانونی جدا شین و بچه های معصوم رو درگیر فاجعه های بزرگتر خیانت و جنایت نکنید تو رو خدا

    • بدون نام

      خیلی زنه پدرسوخته بوده خوب شوهرتو نمیخواستی میگفتی نمیخوامت چرا دیگه اون بدبخت و کشتی

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر نازنین، از توضیح عادلانه و بحق شما سپاسگزاریم اما این را بگم به عنوان یک مرد خطاهای مرد ها چندین برابر زن است، مثلاً این مرد معتاد که همه طوره نتوانسته احتیاج زن را برآورده کنه لااقل میشد بگه اگر راضی هستی طلاق بگیر، نه با این همه ظلم زن را هم به زور نگه داره، تا اینچنین بشه!!!

      • بدون نام

        معلومه از قانون به طور کامل بی اطلاعی ها!
        مگه با گفتنه بنده خدا؟ زن اگه مهریه نداشته باشه هرچی ام بره دادگاه و تقاضای طلاق بده اگه مرد نخواد طلاقش بده قانون از مرد حمایت میکنه.
        تازه اگه ام زن موفق به طلاق شه حتی اگه شوهر معتاد و بیکار باشه باز بچه ها رو میدن به مرد و مرد به راحتی میتونه اجازه نده مادر بچه هاش رو ببینه

    • بدون نام

      مشهد چه خبره این همه خیانت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهر کثیفی شده

    • مصطفی

      خدای آدم سر در گم میشه با این خبرها اینها چه زن و پسر حرام زاده هستن کسی که حلال زاده باشد از این کارها نمیکند به نظر من باید اینها را عدام و آتش زد این کثفتها را این زن چقدر حرام زاده هست یعنی تو این مدت زندگی از شوهر هیچ خوبی ندیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایا خودت به داد برس؟!

      • بدون نام

        خدایا خودت به داد برس؟!

    • بدون نام

      مشهد شهر مذهبی که بیشترین خلاف وجنایت رو داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترین ها و سایت های اصلاح طلب عمدا اخبار مشهدو بولد میکنن و حتی این خبر تکراری دوماه میش رو میذارن برای دقیقا رسیدن به همین حرف جنابعالی

      • بدون نام

        برترینها ذوق کرد ده بار یک خبرو نشر میده تا ذهن مردمو خراب کنه

    • بی نام بینام

      چرا جدیدا با این همه سخت گیری ها تو مشهد این همه جنایت بد رخ میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون توی مشهد سختگیری وجود نداره

    • لیلی

      این خبر تکراری بود د ضمن زن هرزه ی کثیف فاسد دروغ میگه که شوهرش معتاد بوده طبق نظر یکی از کاربران که از بستگان مقتول بوده اینو میگم بیچاره مردی مهربان اهل حتی سیگارم نبوده بسیار هم خانوادشو دوست داشته.من خودم یه زنم اما اون زن بدکاره ی روستایی رو باید سنگسار کنن تف به ذات کثیفت بیاد تف ایشاالله که هم تو این دنیا هم آخرت گرفتار عذاب سخت خداوند بشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی بی فرهنگی و بی فکری میخواد که آدم روستایی بودن رو تحقیر و توهین بدونه!

        حرف آدمایی با سطح فرهنگی مثل شما ارزش خوندن نداره دوست عزیز

      • مادر عروس

        این خانم مال روستاهای فاروج بوده.مشهدی نبوده. گناه هر آدمی مربوط به خودشه ربطی به زادگاه یا محل زندگیش نداره در همه جای دنیا انسانهای پاک و کثیف زندگی می کنند.خوبی وبدی هر آدم نتیجه ی تصمیمات خودشه

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه زنیکه هرزه ی کثیف چکار اون بدبخت داشتی کشتیش بی رحم دهاتی؟فک کردی همیطور کثافتکاری میکنی و دنیا به کامته؟برو به جهنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر بی فرهنگ و بی فکری شما!
        مگه افراد دست خودشونه تو روستا یا شهر به دنیا
        بیان ؟!

    • ط

      برترینها چرا تکراری؟؟این داستان رو حدود یک ماه پیش همینجا خوندم بدون هیچ کم و زیادی!شنیدن یکبارش اونقدر اعصاب خوردی داره دیگه چرا تکرار؟؟موضوع ندارین چرا با اعصاب ملت بازی میکنین

    • بی نام

      زن میگیری بعدش نمیدونی زنت با کسی دیگه هم هست یا نه
      اگر بفهمی هم ممکن کشته بشی

    • بی

      واقعا متاسفم برای اون خانوم خاک تو سر .که شوهرشو به یک خیابونی فروخته و براش شوهرشو بابای بچهاشو کشته ای خاک و تف تو مخت

      پاسخ ها

      • شیرین

        ادمهای اینطوری مغز خر خوردن. خر تشریف دارن. اصلان بویی از انسانیت نبردن. بعد میگن داعش. الان این کار اینا از داعش هم بدتره. ما امسال اینها متاسفانه خیلی داریم. ولی خدای مهربان. قربونش برم. نمیگذر. خون بی گناه پایمال بشه ان شالله به سزای اعمالشون میرسن.

    • شراره

      با عرض سلام خدمت کاربران گرامی و علاقه مند به سایت برترینها و حوادث با دقت به ذهن خود بسپارید حدود 7 ماه دیگر که برای اولین دادگاه پای میز محاکمه میروند هیچ کدام از لیلی و مجنون خائن گناه کرده و اعترافات امروز خود را قبول نمیکنند و هر یک گناه کرده را گردن دیگری می اندازد و اقرارهای امروزشان را انکار و دلیلش را فشار بازجوئی عنوان کرده و بد از بدتر اینکه اصلا منکر آشنایی و روابط شیطانی خود میشوند گوئی که خواننده خبر دلش برای پاک و معصوم بودن زن میسوزد و وووووو جان من دقت کنید

    • متین

      تا وقتی حق طلاق با مرد باشه و زن هارو اجبار به زندگی کنن از این خبرا بسیار خواهیم شنید... متأسفانه... متاسفانه

      پاسخ ها

      • فریباحیدرب

        بایدحق طلاق باخانم هاباشدوزن هادرجامعه بتونن.زندگی کنند.ونشگلات پس لزطلاق نداشته باشند.تاشاهداینگونه ماجراهای وحشتناکی نباشیم

    • رز

      کار خوبی کرد

      پاسخ ها

      • دروغگو

        خسته نباشی کاربر رز دلشادمون کردی اینقده منتظر نظرت بودم نگو و نپرس،

      • دروغگو

        خسته نباشی کاربر رز دلشادمون کردی اینقده منتظر نظرت بودم نگو و نپرس،

    • بی نام

      بد بختی این جاست وقتی رن را طلاق بدهی می گویند زن طلاق داده نباید به او دیگر زن داد بخواهی با زن این چنین زندگی کنی آخرش این میشود پس بهتر است موقع انتخاب همسر چه آقایان وچه دوشیزگان دقت لازم را داشته باشند وکمی هم به حرف والدین توجه کنند شکست زندگی بدترین شکست در طول عمر هر آدمی است از مشاوره افراد توانمند و دلسوز سعی شود استفاده شود این حوادث واقعا"تکان دهنده است اما میشود از آن درس گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب مرد مطلقه بهتره بره با یک زن مطلقه ازدواج کنه نه دختر مجرد؛ به همین راحتی!

        اتفاقا بدبختی اینجاست که مردانمون انقدر بی فرهنگ و منفعت طلبند که میگن عیب نداره خودم طلاق گرفتم ولی نمیخوام با یه خانم مطلقه ازدواج کنم ! و میرن دنبال دختر مجرد.
        چنین مردایی لیاقتشونه هیچکس حاضر نشه باهاشون ازدواج کنه

      • بدون نام

        چرت نگو! کسی کاری به مرد طلاق گرفته نداره به شرطی که بری سراغ یه مطلقه نه یه دختر مجرد بسیار جوون تر از خودت

    • بدون نام

      چه خانماترسناک شدن ودرنده البته همه اينجورنيستن ايناواسه استثناهاهست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        14/45گیر بیایی مثله میشی همون بهتر که در بغل مامان جونت بمونی تا جونت در آمون باشه، این دندونها را نگاه کن و ببین،

    • بدون نام

      ماده گرگ کثیف،بچه بیچاره چه گناهی داشت که حالا بی پدر و مادر شد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه های بیچاره

    • بدون نام

      اگر قوانین طلاق درست بود مثل کشور‌های پیشرفته ..جدا میشدند و کار به اینجا نمیکشید

    • بدون نام

      اولا که این خبرو چند بار بایه تیتر جدید میدید
      دوما شوهر این زن پدرومادر فک و فامیل نداشته
      تواین مدت کسی سراغش و نگرفته
      سوما مشهدیها عجب آدمهایی هستند چقدر جرم وجنایت
      الانم اسید پاشی رودکتره
      این زنه باید بابا خودشم میکشت تا نره ربودن نوه شا گزارش بده

    • واقع بین

      ضمن احترام به نظر کاربران تذکر یه نکته رو لازم دیدم
      دو تا از دوستان این زن خبیث رو با صفت روستایی و دهاتی هم خطاب کرده بودند ... لطفا" قدری دقت کنیم
      صرف روستایی بودن باعث مرتکب شدن جنایت و جرم نمیشه

      اتفاقا" پاک نهاد ترین مردمان هنوز در روستاها زندگی می کنند و از آلودگی های شهرها و حاشیه های شهرها و آسیب های اون مناطق به دور و مبرا هستند

    • نااشنا

      انسانیت مرد.

    • شوهررز

      منم بارز،به همین مشکل برخوردم،چندبارخواستم طلاقش بدم،میگه مهریه بهم بده،تابرم،

    • بدون نام

      زن و پسر حقشونه که سنگسار بشن هردو بی شرف ... هستن.

    • تو

      آی گل گفتی چه ربطی داشت منم دهاتیم باید زات آدم خوب باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ذات

    • بروجرد

      آقای علم الهدا مشهد چه خبره؟؟؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از استاندار بپرس

    • ناشناس

      اخبار داغ ، بازم سانسور خسته نمیشی؟!!!

    • مهدی

      وباز هم مشهد.........

    • بدون نام

      برترینها هدفت از گذاشتن خبرهای تکراری چیه ؟احتمالا برای این نیست که اسم مشهد روشه و اولش از خراسان نقل قول کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره منم متوجه شدم خیلی دیگه شور شده داره تو ذوق میزنه برترین ها

    • امیر علی

      این موضوع جنبه های پنهان بیشتری داره نهایت اینکه هر دو طرف قضیه نه عاقل بودن نه خدا ترس والسلام

    • بدون نام

      زنان خراب دست به همه کاری می زنند واقعا گرگ هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای بابا مردها که حریص تر و حیز تر و هرزه ترند، چون هنگامی که همراه همسرشون که هستن، مثلاً تازه عروس، دست تو دست همسرشون با چشماشون میخوان زنان مردم را بخورند، اون وقت به زن ها تهمت و افترا می بندی، عجب، البته بگم من خودم مرد هستم،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج