۷۸۵۵۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آقاجانیان: لغو فیفادی برای ما حُسن داشت!

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان ما لیاقت بالایی دارند و امیدواریم که با حمایت‌های بیشتر توقع به حق مردم را برآورده کنیم.

خبرگزاری میزان: مارکار آقاجانیان در خصوص بازی شب گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی که با برتری شاگردان کی‌روش همراه بود، اظهارداشت: به نظرم بازی خوب و مفیدی برای تیم ملی بود. ما ۲ فیفادی را از دست دادیم و مهم این بود که بازیکنان ما یک بازی برگزار کنند.

وی افزود: فقط با تمرین نمی‌شود بازیکنان را آماده کرد و باید بازی‌های بیشتری داشته باشیم. ما بازیکنان جوانی در اختیار داریم که نیاز به تجربه و هماهنگی بیشتر نیاز دارند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص عملکرد تیم ملی بولیوی در بازی مقابل ایران تصریح کرد: آنها خوب بازی کردند و ما هم در مقابل فوتبال خوبی ارائه دادیم. توانستیم کار‌های ترکیبی خوبی در زمین اجرا کنیم و نکته مهمی است که نشان دهنده تمرینات منظم کادرفنی است. البته لغو این فیفادی فقط یک حُسن برای ما داشت و آن هم این بود که توانستیم بیشتر تمرین کنیم.

آقاجانیان گفت: ما توانستیم بازی هجومی را ارائه دهیم و موقعیت هم زیاد ایجاد کردیم، ولی خب همه آنها گل نشد. البته نتیجه در بازی دوستانه خیلی اهمیتی ندارد و مهم این بود که بازیکنان ما تجربه بیشتری کسب کنند.

وی در مورد اینکه نیاز اصلی تیم ملی ایران برای قهرمانی در آسیا چه چیزی است، خاطرنشان کرد: اولین نیاز مهم طبق صحبت‌های کی‌روش آماده‌سازی خوب برای تیم ملی است. این آماده‌سازی شامل بازی‌های تدارکاتی، اردو و امکانات می‌شود که البته مشکل زمین تمرین ما حل شد.

ما فقط نیاز به حمایت بیشتر داریم و بازیکنان ما انرژی مثبت می‌خواهند. درست است که مشکلات اقتصادی داریم، ولی مسئولان باید کمک کنند تا ما به هدفمان برسیم. بازیکنان ما لیاقت بالایی دارند و امیدواریم که با حمایت‌های بیشتر توقع به حق مردم را برآورده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج