۷۸۵۶۷۰
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

توضیح جهانگیری به شورای نگهبان درباره CFT

قائم مقام شورای نگهبان گفت: معاون اول رئیس جمهور و تعداد دیگری از اعضای هیأت دولت با حضور در نشست امروز شورای نگهبان توضیحاتی را در رابطه با لایحه CFT به اعضای این شورا ارائه کردند.

خبرگزاری فارس: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به نشست امروز اعضای شورای نگهبان گفت: با توجه به درخواست دولت مبنی بر ارائه توضیحات نمایندگانش درباره لایحه CFT به اعضای شورای نگهبان، در جلسه امروز برخی اعضای هیأت دولت توضیحاتی را در رابطه با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون CFT ارائه کردند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان هنوز وارد بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم نشده افزود: در این جلسه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجی، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی و حسین علی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با حضور در جلسه توضیحاتی را در رابطه با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم ارائه کردند و به سوالات اعضای شورای نگهبان نیز در خصوص این لایحه پاسخ دادند.

قائم مقام شورای نگهبان اظهارداشت: بنا بر این در جلسه بعدی شورا نیز از کارشناسان مربوطه در این حوزه برای ارائه توضیحات بیشتر دعوت بعمل خواهد آمد تا توضیحات دقیق‌تری در این زمینه ارائه شود.

کدخدایی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه لایحه خاک نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که جمع‌بندی در خصوص آن انجام نشد و نتیجه آن در جلسات بعدی ارائه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @

      بسیار مشتاقم ببینم و بشنوم که این آقایون روشنفکررردولتی چه صحبتهایی کردن راجب مزایای cft !!! :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا ابتدا در املاء کلمات دقیق باشید.

    • @

      آمریکا بمب اتم میسازه بعدش برمیگرده یه قانون تصویب میکنه میگه دیگه کشوری حق نداره بمب اتم درست کنه آمریکا تروریست پروری میکنه داعشو القاعده و طالبان رو بوجود میاره و بهشون کمک مالی نظامی میکنه بعدش قانونی تصویب میکنه میگه دیگه کشوری حق نداره به تروریست کمک کنه! منظور از تروریست از نظر آمریکایی ها حزب الله لبنان حماس و سپاه پاسداران هستش! مردم؟ بنظر شما اینجور لوایح و کنوانسیونها چرتو پرت و خنده دار نیستن؟؟ مردم؟ احساس نمیکنید که اینجور لوایح فقط بخاطر منافع خودشونه نه کشورهای دیگه!

      پاسخ ها

      • م.م

        امریکاشعارنمیده عمل میکنه توان وقدرت روهم به اندازه کافی داره ولی ماچی فقط شعارمیدیم طبل توخالی هستیم اینوخودمون هم میدونیم پس خودمونوگول نزنیم

      • بدون نام

        امریکا چه ربطی به ما داری شما کارتان را درست انجام بدین

      • @

        ببین کاربر محترم؟ اگه ما طبل توخالی بودیم اگه قدرتمند نبودیم آمریکا و اسرائیل و عربستان تا الان صبر نمیکردن همشون باهم متحد میشدن و به ما حمله میکردن کاربر. ما یکی از کشورهای ابر قدرت دنیا هستیم. بیشتر کشورها مستعمره آمریکا هستن و به نوعی باج میدن به آمریکا و توسری خور آمریکا هستن ولی ایران تا الان به کشوری باج نداده این قدرت مارو نشون میده ولی ظریف و روحانی و اصلاح طلبان مدام مثه شما فکر میکنن و از سایه خودشونم میترسن و مدام میخان با لوایح و قانونای چرت غربیا کشور رو وابسته به غرب کنه امثال شماها بذدل و ترسو هستین. مطمئن باش اگه طبل توخالی بودیم الان داعش تو ایران بود و ایران هم یکی میشد مثه عراق سوریه افغانستان

    • اسد

      کاش با آمریکایی ها کنار می امدیم تا ارزش پول ملی مان جزوه پایین ترین رده جهانی نمی شد فکرش بکن ارزش پول افغانستان از ایران بیشتراست پس فقط ما ادعا داریم.

    • بدون نام

      تبلیغات تو خالی اونیه که خودشو کشورشو و مردمش رو باور نداره و فکر میکنه حقیر و بی ارزشه
      درود بر غیرت ایرانیانی که وابسته به غرب نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوکی قربونت

      • بدون نام

        تا وابستگی رو چه جوری معنی کنیم ایا ایران میتواند همان طور که از مسلمانان فلسطین دفاع می‌کند از مسلمانان ستم دیده چین هم دفاع کند؟؟؟ ایا اگر روسیه مشکلی برای مسلمانان چچن درست کنه همانطور که کرده ایا ایران میتواند از اونها دفاع کند ؟؟؟ ی بهتر بگم دفاع کرده؟ با این وجود ایا ما کشوری مستقل هستیم ؟؟؟ اصلا مستقل بودن خوبه؟ مرز انزوا با استقلال چیه

    • رحمان محمدی اصل

      آقای جهانگیری اگر یادتان باشد وقتی دلار هر روز گران شده و تا 20 هزار تومان بالا رفت شما گفتید از من چه انتظاری داریدمن هیچ اختیاری ندارم حتی اجازه برکناری منشی خود را ندارم ولی اکنون که کمی پائین آمده تصمیمات مهمّ اقتصادی،سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و...برای کشور می گیری، دستورات مهمی در خصوص اداره کشور صادر می کنی ، پروژه های متعدد و مهمی را افتتاح می کنی، آیا میزان اختیارات شما را نرخ دلار تعیین می کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج