جاباما
۷۸۵۷۵۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نود ارومیه

سرمربی کروات سرخپوشان هرچند اعلام کرد با توجه به ناکامی طی فصول اخیر در جام حذفی به دنبال حضوری قدرتمند در این رقابت‌هاست، اما به نظر می‌رسد چند چهره جوان شانس حضور در ترکیب تیمش را داشته باشند.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ علیرغم دستیابی به دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر، در جام حذفی نتوانسته پرسپولیس را به موفقیتی برساند. حذف مقابل ذوب آهن، قشقایی شیراز و صنعت نفت آبادان باعث شده تا سرخپوشان با هدایت برانکو ایوانکوویچ در این رقابت‌ها به نتیجه لازم دست پیدا نکنند.

سرمربی پرسپولیس اما امیدوار است در یکی از جالب‌ترین فصول تیمش که در هر سه جام مدعی است بتواند در این رقابت‌ها نیز به موفقیت دست یابد. او و تیمش در اولین گام برابر نود ارومیه و شاگردان گمنام وحید بیات‌لو خواهند رفت. بازیکنان حریف که برای اولین بار در استادیوم آزادی حضور می‌یابند امیدوارند برابر تیم قدرتمند و مدعی پرسپولیس نمایش موفقی از خود به جا بگذارند.

برانکو برای این بازی البته به علیرضا بیرانوند استراحت داده است تا اولین تغییر تیمش مربوط به خط دروازه باشد و بوژیدار رادوشوویچ بار دیگر به ترکیب اصلی بازگردد. حضور علیرضا بیرانوند در اردوهای تیم ملی حداقل این مزیت را داشته که او در بازگشتش بتواند جایگاه خود را در ترکیب به دست بیاورد.

سرمربی پرسپولیس در این بازی حسین ماهینی را نیز در اختیار نخواهد داشت. مدافع و بازیکن باتجربه پرسپولیس تا روزهای پایانی فصل به دلیل مصدومیت دور از ترکیب خواهد بود. جایی که شجاع خلیل زاده، آدام همتی و سیامک نعمتی اکنون مدعی حضور در آن پست هستند.

پست دفاع راست در جدال با نود ارومیه اولین ابهام ترکیب برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس خواهد بود. در صورتی که سرمربی پرسپولیس در نظر داشته باشد شایان مصلح را به ترکیب بازگرداند بخش عمده این ابهامات برطرف خواهد شد اما با توجه به اتفاقات چند وقت اخیر و دوری چند روزه این بازیکن از تمرینات، شرایط نامعلومی را شکل داده است.

حضور شایان مصلح اما ترکیب خط دفاعی را با حضور این بازیکن در سمت چپ، شجاع خلیل زاده در سمت راست و انصاری و سیدجلال حسینی در قلب دفاعی شکل خواهد داد.

بازی نکردن نوراللهی در ترکیب تیم ملی باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ برای حضورش در این دیدار حساب ویژه‌ای باز کند. شماره هشت پرسپولیس که با توجه به نمایش موفق در چند وقت اخیر توانسته به اردوی تیم ملی دعوت شود، شانس بازی برابر بولیوی را به دست نیاورد تا به روزهای آینده امیدوار باشد.

با این حال اکنون نوراللهی را در اختیار خواهد داشت و از او برای این جدال در کنار کمال کامیابی نیا سود خواهد برد.

امید عالیشاه دیگر بازیکن غایب در ترکیب پرسپولیس خواهد بود. وینگر سرخپوشان در جدال رفت مقابل السد قطر دچار مصدومیت شده و برانکو ایوانکوویچ با استراحت به او قصد دارد از این بازیکن تکنیکی و دونده تیمش برای بازگشت برگشت مقابل السد سود ببرد.

سیامک نعمتی و آدام همتی احتمالا پازل‌های دیگر خط میانی را تکمیل کنند. نعمتی که با حضور ۹۰ دقیقه‌ای در جدال برابر السد توانست نظرها را به خود جلب کند، اینبار سیامک نعمتی را در پست وینگر چپ خواهد دید و به دنبال این است تا دو مهاجم تیمش را در خط هجومی تغذیه کنند.

بشار رسن در این دیدار با نظر برانکو با استراحت مواجه شده تا از نظر ذهنی و روحی کاملا مهیا شود. هافبک عراقی پرسپولیس به تازگی با فوت مادرش ضربه روحی شدیدی را متحمل شده و سرمربی سرخ‌ها قصد دارد از نظر روحی او را مهیای حساس‌ترین بازی سال کند.

گادوین منشا و علی علیپور دو بازیکن خط هجومی پرسپولیس خواهند بود. دو مهاجمی که طی این هفته‌ها روند موفقیت‌آمیزی و نمایش پررنگی در ترکیب پرسپولیس داشته‌اند و خط دفاعی نود ارومیه کار سختی برابر آنها خواهند داشت.

برانکو ایوانکوویچ در این بازی محسن ربیع خواه را نیز بعد از مدت‌ها در لیست خود خواهد داشت و البته او در نیمکت ذخیره‌ها کار خود را دنبال خواهد کرد. حمید طاهرخانی، احسان علوان زاده، ابوالفضل درویش وند، احسان حسینی، محمد امین اسدی، شاهین عباسیان و احمد بهاروندی دیگر نیمکت نشینان این تیم در این بازی خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، آدام همتی، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاشا اورمیه

      لشگر آذربایجان از شهر اورمیه برای حمایت از تیم شهرمون ۹۰ اورمیه به ترکی ( دوخسان اورمیه ) راهی تهرانیم
      یاشاسین آذربایجان ↔ یاشاسین اورمیه
      یاشاسین تراکتور

    • ارومیه قلب آذربایجان

      ارومیه قلب آذربایجان
      یاشاسین آذربایجان یاشاسین اورمیه تراکتور ۹۰ اورمیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج