جاباما
۷۸۵۷۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شرط بارسلونا برای جدایی لیونل مسی

باشگاه بارسلونا تنها در صورتی به «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی خود اجازه ترک نیوکمپ را زودتر از موعد و بدون پرداخت مبلغی به عنوان فسخ قرارداد می دهد که این بازیکن به هیچکدام از تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپا ملحق نشود.

ایرنا: باشگاه بارسلونا تنها در صورتی به «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی خود اجازه ترک نیوکمپ را زودتر از موعد و بدون پرداخت مبلغی به عنوان فسخ قرارداد می دهد که این بازیکن به هیچکدام از تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپا ملحق نشود.

روزنامه موندو دیپورتیو روز چهارشنبه نوشت: قرارداد مسی در سال ۲۰۲۱ به پایان می رسد اما کاتالان ها تنها در صورتی به او اجازه می دهند تا یک سال پیش از موعد اتمام قرارداد و به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کند که به هیچ باشگاه معتبری در لیگ های معتبر اروپا نپیوندد.

شرط بارسلونا برای جدایی لیونل مسی

بالانشینان نیوکمپ پیش از تقریبا چنین شرطی را برای «دنی آلوز» بازیکن پیشین این تیم تعیین کردند با این تفاوت که در توافق با وی عدم پیوستن به تیم های معتبر اروپایی ذکر نشده بود؛ آلوز در حالی که تا سال 2017 با آبی اناری پوشان قرارداد داشت اما در تابستان 2016 نیوکمپ را به مقصد تورین و برای پیوستن به یوونتوس ترک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج